abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:10:42 #26
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_144481202
Hehe best bizar, dit wordt het derde jaar op rij dat ik vooral bij de DYOA sta :P
Word wel weer gezellig Fok!-druk daar zo te zien :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 14 september 2014 @ 00:00:58 #27
296894 Xblister
Simply the best..
pi_144503354
Die qbase stage ^O^ :9~



Erg jammer dat ik dit jaar geen tijd heb om er te zijn :(
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_144519555
Gasten, wat is het verschil tussen end of my existence en reloaded part 2?

Edit:
quote:
Reloaded Part 2 is toch gewoon een fix van End Of My Existence en die is gemaakt met Frontliner.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_144521046
Nog mensen naar Anarchy in Haarlem volgende week :+?
pi_144533637
Q-base was *O* O+ :9 _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_144546247
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-base was *O* O+ :9 _O_
Driekwart van de nacht bij de Back In Time vertoeft, genieten daar *; (ja ik weet wat m'n username is, maar vond die area niet bijster interessant op Detest/Dither/Fracture 4 na :P )
Toen Who Is Calling erop werd gegooid door Scope DJ, bizar gewoon hoe hard dat ging :9~
Ook zeeeer goed vermaakt bij Geck-O op de Qult, A New Wave <3
B-Front ook een bazenset op de main met o.a. Robin's Revenge, Samara, Innocent en Strike.
Theracords live was vet, maar toch wat minder dan verwacht. Done With My Stash en The Punishment gingen wel gruwelijk hard! Collab van Thera en Promo helaas moeten missen omdat ik op tijd bij de bus moest zijn gezien ik reisleider was.
  maandag 15 september 2014 @ 14:19:05 #32
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_144549274
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef robuust89 het volgende:
Gasten, wat is het verschil tussen end of my existence en reloaded part 2?

Edit:

[..]

Uhh Reloaded part 2 is van Headhunterz

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Driekwart van de nacht bij de Back In Time vertoeft, genieten daar *; (ja ik weet wat m'n username is, maar vond die area niet bijster interessant op Detest/Dither/Fracture 4 na :P )
Toen Who Is Calling erop werd gegooid door Scope DJ, bizar gewoon hoe hard dat ging :9~
Ook zeeeer goed vermaakt bij Geck-O op de Qult, A New Wave <3
B-Front ook een bazenset op de main met o.a. Robin's Revenge, Samara, Innocent en Strike.
Theracords live was vet, maar toch wat minder dan verwacht. Done With My Stash en The Punishment gingen wel gruwelijk hard! Collab van Thera en Promo helaas moeten missen omdat ik op tijd bij de bus moest zijn gezien ik reisleider was.

En dan ben je niet even hooi komen zeggen? :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_144549442
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:19 schreef Sc0tTy het volgende:
quote:
Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef robuust89 het volgende:
Gasten, wat is het verschil tussen end of my existence en reloaded part 2?

Edit:

[..]

Uhh Reloaded part 2 is van Headhunterz
Die schijnt dus samen met frontliner gemaakt te zijn (lees ik op Hardtraxx)
Ik vraag me alleen af waarom je een variant van een plaat een hele nieuwe naam geeft :?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_144556634
quote:
En dan ben je niet even hooi komen zeggen? :P
Ik ben niet zo actief op fok, zou ook geen idee hebben wie jullie allemaal zijn :P
Had een zwart Theracords AllStars shirt aan en twee witte oorbellen. Stond de hele tijd ongeveer bij de ingang in de buurt, net buiten (bij Quyxz_, tenminste, jij bent Jordi toch? :P) Bij Scope DJ wel even binnen gestaan maar was m'n oordoppen vergeten en dat ging me toch net even te hard daar haha :P
pi_144572870
Torture ineens populair blijkbaar. Vorige week sind lange tijd weer een live gehoord en nu met Qbase gewoon 4x

Over het feest zelf. Was gruwelijk vet! Was er van begin tot eind en itt vorig jaar supermooi weer. Ben bijna alleen bij prspct en de hangar geweest. Geluid bij beide stages perfect gewoon!! Werd lekker gedraait en was een goede sfeer. Alleen jammer van de heehoo van die duitsers
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_144585147
Q-base was zeker gaaf. Hangar, Prspct en backintime was genieten. De sfeer in back in time was toch wel de kers op de taart. Hardcore was ook wel even leuk maar daar kwam het zweet van het dak gedruppeld :(
  woensdag 17 september 2014 @ 12:28:40 #37
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_144619556
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef PRSPCT het volgende:
maar toch wat minder dan verwacht.
Wat had je verwacht dan?
pi_144625301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef DjThera het volgende:

[..]

Wat had je verwacht dan?
Pieter, ik vraag me af waarom we al een tijd niks meer van wavolizer horen? Zijn laatste release was release #124: "Imagination" als ik me niet vergis?
pi_144636145
wij kwamen binnen bij Atmozfears & Code Black, prima setje en geluid stond errug goed vond ik :Y O+ (wij stonden net op het asfalt, dus dicht bij de tweede lijn speakers zeg maar)

verder alleen op de main geweest voor Frontliner live (prima set) en een stukje Max Enforcer (niet mijn ding), rest van de avond Back In Time geweest :7 helaas aantal platen meerdere keren gehoord, maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel toffe tracks _O_ :9 beste setjes van Jones, Josh & Wesz en A-lusion!! die laatste omdat je die oude tracks van hem nooit meer hoort en nu dus wel :D *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 17 september 2014 @ 21:14:29 #40
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_144637865
Warface in de hangar en meccano twins bij de TiH _O_
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_144643002
Qbase _O_ josh&wesz zwaar genoten van die "oude" hitjes, helaas was de bunker veelste klein! Voor de rest van de avond gekeken bij Abstract, qult en het terrein verkent (+mensjes kijken B-)) nacht afgesloten in de hangar met rest van Deetox vriendjes en vriendinnetjes *O* alleen die moderne rawstyle klinkt nergens naar :N
pi_144653602
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Wut het volgende:
Qbase _O_ josh&wesz zwaar genoten van die "oude" hitjes, helaas was de bunker veelste klein! Voor de rest van de avond gekeken bij Abstract, qult en het terrein verkent (+mensjes kijken B-)) nacht afgesloten in de hangar met rest van Deetox vriendjes en vriendinnetjes *O* alleen die moderne rawstyle klinkt nergens naar :N
Vind dat dj´s qua `rawstyle` teveel leunen op 1 eigen stijl, waardoor het je al snel de strot uit komt. En wanneer iets in de smaak valt dit snel gekopieerd wordt door andere dj´s. Zoals toen een tijd met die screechstyle nummers. Frequencerz was wel ff leuk maar dat stijltje verveelde snel.

Denk dat dj´s snel moeten vernieuwen als zij populair beginnen te worden en het niet moeten uitmelken. Diversiteit is toch wel een belangrijke selling point om lang relevant te kunnen zijn in de scene.
pi_144664691
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef DjThera het volgende:

[..]

Wat had je verwacht dan?
Nouja misschien niet wat minder dan verwacht want ik had wel veel nieuwe platen verwacht, maar die doen me helaas niet meer zo heel veel. Zou tof zijn om weer eens platen als Evil Intent, Disturbia, Stil Here (origineel of remix) en dat soort tracks langs te horen komen. Lomperkennie en Done With My Stash waren wel heel tof!
pi_144701695
de kicks die Endymion/Nosferatu in 2007-2008 gebruikten, zijn nu de kicks die rawstyle heten (op een iets lager BPM) :N -O- vind het in 99% van de gevallen alleen maar beuken om het beuken, helaas lijkt iedereen dat tegenwoordig als 'standaard' te zien :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_144708890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
de kicks die Endymion/Nosferatu in 2007-2008 gebruikten, zijn nu de kicks die rawstyle heten (op een iets lager BPM) :N -O- vind het in 99% van de gevallen alleen maar beuken om het beuken, helaas lijkt iedereen dat tegenwoordig als 'standaard' te zien :{
Vanaf 1:04
Mooi voorbeeld van het standaard Raw geluid. Zelfde kick, zelfde screeches..... dit moet na een tijdje gaan vervelen lijkt me...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_144709184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Vanaf 1:04
Mooi voorbeeld van het standaard Raw geluid. Zelfde kick, zelfde screeches..... dit moet na een tijdje gaan vervelen lijkt me...
da tweekaz ook aan de rawstylo ja? :') weer eens wat anders dan die kazige meuk _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:18:23 #48
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_144725312
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:57 schreef robuust89 het volgende:

[..]

da tweekaz ook aan de rawstylo ja? :') weer eens wat anders dan die kazige meuk _O-
Lulz idd!

https://soundcloud.com/d-(...)-done-dedication-mix
_O_
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_144727661
Straks lekker naar Anarchy :)!
Niemand hier dus aanwezig? :P
  zaterdag 20 september 2014 @ 23:51:01 #50
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_144739220
Weet iemand hoe dat een beetje in z´n werk gaat als licht technicus?
Ik zie dat ze een waveform hebben? Soort van live-feed vanaf de dj tafel voor betere licht besturing?

Altijd veel respect voor die gasten. Je zult maar drank over je heen krijgen..

Wat doet hij hier in het begin?

(120 db op q-base)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')