Is goed iSheepquote:Op woensdag 10 september 2014 16:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net zoals je wel meer dingen niet begrijpt.
Waar trap ik precies in, als ik die dingen gewoon gebruik?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
je trapt er zelf net zo hard in, alleen heb je het helemaal niet door
je weet nog geeneens of je het gaat of uberhaupt kunt gebruiken ?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waar trap ik precies in, als ik die dingen gewoon gebruik?
Jawel.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
je weet nog geeneens of je het gaat of uberhaupt kunt gebruiken ?
Goed lezen. De Galaxy gebruik je niet met 1 hand en de 6+ kan je prima vasthouden met 1 hand.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef Michielos het volgende:
dit dan:
[ afbeelding ]iSheep in action
maargoed, er zal vast "iGravity" opzitten ofzo
ok, nou veel plezier met vasthouden, ik kan een 7,9 inch tablet ook prima vasthouden met 1 hand inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 17:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed lezen. De Galaxy gebruik je niet met 1 hand en de 6+ kan je prima vasthouden met 1 hand.
Heel goed van jou!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok, nou veel plezier met vasthouden, ik kan een 7,9 inch tablet ook prima vasthouden met 1 hand inderdaad
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef Michielos het volgende:
dit dan:
[ afbeelding ]iSheep in action
maargoed, er zal vast "iGravity" opzitten ofzo
lijkt btw ook nog echt op 'iGravity'quote:
Ik vind het wel een oplossing voor mensen met kleine handen. Nu zou ik dus wel om kunnen gaan met een 4,7" display en hoef ik mij geen zorgen te maken dat ik niet helemaal bovenin het scherm kan komen. Het "bovenin" komt gewoon naar beneden toe waar ik er wel bij kan.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind het nog steeds geen oplossing, het ding blijft "massive"
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Windows Phone FTW!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom doen die Android mensen altijd zo hard hun best om iedereen te overtuigen dat Apple zo slecht is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |