De psychiatrie is de enige oplossingquote:Op woensdag 10 september 2014 11:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het is zo uitzichtloos mijn situatie.
Ik voel me ook zo klote dat die mensen die me gepest hebben verder dan mij zijn en ik al jaren niet naar buiten durf te gaan.
[..]
Kan me nooit goed focussen geen flauw idee.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent bij de gemeente geweest? Wat zeiden ze?
''Jongeren zonder startkwalificatie of jongeren van wie verwacht mag worden dat zij nog verder studerenquote:
Luiheid bestaat niet. Je houdt niet voldoende rekening met zijn persoonlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS blijft gewoon op zijn luie reet zitten en draait steeds weer in dezelfde kringetjes rond. 'Ik krijg toch geen wajong', 'ik krijg toch geen werk', 'ik krijg toch geen bijstand'. Hem voeden door te zeggen: houd er maar rekening mee dat je naar de gemeente moet voor bijstand, brengt hem dan niks.
plus sociale skills en je begint rustiger met lerenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je naar school gaat (mbo enz) dan loop je stage en daar verdien je ook weer credits mee.
Ik weet het ik zet nu ook maar kleine stapjes af en toe gaan wandelen etc.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom moet je eerst aan jezelf werken in plaats van je zorgen maken over die bergen aan de horizon. Je hebt het alleen maar over een hoge opleiding, werk, salaris. WTF maakt salaris uit als je niet happy met jezelf bent? En met een HBO of WO achtergrond heb je ook helemaal geen garantie op een riant startsalaris. Probeer eerst maar de motivatie te vinden om structuur en regelmaat te krijgen in je dagbesteding, anders blijft het bij piekeren. Ik ben zelf ook uit een diep dal gekomen en alleen maar op je zolderkamer fok!ken en zwelgen in zelfmedelijden helpt NIET!
Valt er tegen waar ik woon geloof ik veel werklozen met mbo hier.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
vmbo3 volgens mij mag je dan mbo 2 mee beginnen
En werkloosheid valt in de hogere mbo nog wel mee
Misschien.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De psychiatrie is de enige oplossing
Zoiets beweer je op basis van één post. Ik ga er daarom verder niet op in.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Luiheid bestaat niet. Je houdt niet voldoende rekening met zijn persoonlijke omstandigheden.
Waarom denk je dat je een keuze hebt? Je zei zelf al dat je nu in een uitzichtloze situatie zit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het ik zet nu ook maar kleine stapjes af en toe gaan wandelen etc.
[..]
Valt er tegen waar ik woon geloof ik veel werklozen met mbo hier.
[..]
Misschien.
Dat je überhaupt het woord lui gebruikt zegt meer dan genoeg over jezelf.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoiets beweer je op basis van één post. Ik ga er daarom verder niet op in.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoiets beweer je op basis van één post. Ik ga er daarom verder niet op in.
Praat toch niet zo'n bullshit.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je überhaupt het woord lui gebruikt zegt meer dan genoeg over jezelf.
kijk op een vacature bank wat voor werk ze het meest zoeken en doe die studiequote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het ik zet nu ook maar kleine stapjes af en toe gaan wandelen etc.
[..]
Valt er tegen waar ik woon geloof ik veel werklozen met mbo hier.
[..]
Misschien.
Wat zit jij nou met je duimpje omlaag? Heb je enig idee hoeveel en wat voor advies ik TS inmiddels heb gegeven?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef tailfox het volgende:
Ow en ik heb mensen van 30 in mijn klas eerste jaar mbo
Ben je nu echt serieus? Tuurlijk TS heeft zo zijn problemen maar er heerst ook echt wel luiheid bij hemquote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je überhaupt het woord lui gebruikt zegt meer dan genoeg over jezelf.
Ja!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zit jij nou met je duimpje omlaag? Heb je enig idee hoeveel en wat voor advies ik TS inmiddels heb gegeven?
Scheld maar nog even verder. Laat maar zien hoe je werkelijk bent.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Praat toch niet zo'n bullshit.
quote:Op woensdag 10 september 2014 11:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Scheld maar nog even verder. Laat maar zien hoe je werkelijk bent.
Nee, luiheid bestaat niet. Dat woord komt niet voor in het DSM.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus? Tuurlijk TS heeft zo zijn problemen maar er heerst ook echt wel luiheid bij hem
[..]
Nee, luiheid bestaat niet. Dat woord komt niet voor in het DSM.
En als het niet in het DSM staat, dan bestaat het niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
quote:luiheid
arbeidsschuwheid, luiigheid, vadsigheid, ledigheid, traagheid
Dat het geen medische disorder is, betekent niet dat iemand niet lui kan zijnquote:luiheid
•het ontbreken van de wil iets te doen.
Ja maar dan heb ik het niet over werk.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een keuze hebt? Je zei zelf al dat je nu in een uitzichtloze situatie zit.
Doe jij mbo?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:53 schreef tailfox het volgende:
Ow en ik heb mensen van 30 in mijn klas eerste jaar mbo
Ik ben lui maar veel dingen kan ik gewoon niet aan.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus? Tuurlijk TS heeft zo zijn problemen maar er heerst ook echt wel luiheid bij hem
wat ben jij wijs vandaag!!!quote:Op woensdag 10 september 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Iemand die psychisch iets mankeert kan niet lui zijn? Dat is goed om te weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |