Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Slaan is exit bij mij en denk velen anderen.
Ah de bekende jij bent vreemd gegaan dan mag ik dat ook tactiek. Enkel alleen nu gaat het om huiselijk geweld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef Aalscholver het volgende:
Sla terug dan staan jullie quitte
Niemand begrijpt mijn sarcasmequote:Op dinsdag 9 september 2014 18:16 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Ah de bekende jij bent vreemd gegaan dan mag ik dat ook tactiek. Enkel alleen nu gaat het om huiselijk geweld.
Dadelijk mept de TS zijn vriendin met een koekenpan recht op der falie. Dan is dat jou schuld want jij deed zeggen dat het konquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:17 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijn sarcasme
Is dit dezelfde vriendin waar je anderhalf jaar geleden ook al 2 jaar samen mee was of is dit een ander?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef timehtimeh het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu 2 jaar samen
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef timehtimeh het volgende:
Mijn vriendin, waar ik nu bijna 2 jaar mee samen ben
Tja, als TS is vreemdgegaan, dan is een mep best begrijpbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit dezelfde vriendin waar je anderhalf jaar geleden ook al 2 jaar samen mee was of is dit een ander?
[..]
Een half jaar van twee koeken snoepen is inderdaad niet zo liefquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, als TS is vreemdgegaan, dan is een mep best begrijpbaar.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Dat is een goede vraag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit dezelfde vriendin waar je anderhalf jaar geleden ook al 2 jaar samen mee was of is dit een ander?
[..]
Mwooaahhh, ligt eraan. Ik heb mijn ex ook wel een keer per ongeluk knock-out geslagen. Vond ze de volgende dag helemaal niet ergquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:09 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Per ongeluk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mwooaahhh, ligt eraan. Ik heb mijn ex ook wel een keer per ongeluk knock-out geslagen. Vond ze de volgende dag helemaal niet erg
Ik lag eerder in bed, en sloeg het dekbed voor haar open, zij sprong erin en met een grote zwaai sloeg ik het dekbed terug, helaas voor haar kwam zij net weer overeind voor het één of het ander. Vol met de knokkels op het voorhoofd en toen sliep ze.quote:
Doelde meer op het per ongeluk. hier is de persoon duidelijk de weg kwijt en deelt dan ook nog eens klappen uit. Mweh, gaat niet werken niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik lag eerder in bed, en sloeg het dekbed voor haar open, zij sprong erin en met een grote zwaai sloeg ik het dekbed terug, helaas voor haar kwam zij net weer overeind voor het één of het ander. Vol met de knokkels op het voorhoofd en toen sliep ze.
Leuk is wat anders, maar kan gebeuren.
Dus ja, per ongeluk. Als ik haar met opzet knock-out had geslagen zou ik er niet meer naast durven slapen
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Doelde meer op het per ongeluk. hier is de persoon duidelijk de weg kwijt en deelt dan ook nog eens klappen uit. Mweh, gaat niet werken niet.
Hij is zelf een koekenpan dat hij zich liet slaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dadelijk mept de TS zijn vriendin met een koekenpan recht op der falie. Dan is dat jou schuld want jij deed zeggen dat het kon
Pittig wijfje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Hij is zelf een koekenpan dat hij zich liet slaan
Het klinkt haast alsof jij je schuldig voelt omdat zij weg wil omdat ze jou geslagen heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef timehtimeh het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu 2 jaar samen en hebben al redelijk veel meegemaakt samen. Nu is ze onlangs depressief verklaard door een psychiater en is ze zichzelf soms niet meer. Het ene moment is ze smoor verliefd op me en het andere moment haat ze me. Gisteren heeft ze me een paar keer flink in mijn gezicht geslagen zomaar uit het niets. Als ik nou wat gedaan had oke.. maar ik deed echt niets bijzonders. Ze heeft er flink spijt van en wil nu bij me weg omdat ze vind dat ik beter verdien.. we wonen ook samen trouwens.. ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken... ik vergeef haar dat ze me sloeg.. ookal hoort dit totaal niet.. maar ik wil haar echt niet kwijt. Ze maakt mij een beter mens en ik ben ongelooflijk gek op haar..
Goed speurwerk, Sherlockquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook zo. TS is een schoothondje die alles doet en zegt om zijn vriendinnetje maar niet te verliezen. Fact is dat zij OF een e-nor-me dramaqueen is nu, of dat ze t gewoon als excuus gebruikt om uit de relatie te kunnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het klinkt haast alsof jij je schuldig voelt omdat zij weg wil omdat ze jou geslagen heeft.
Ja zo wordt de relatie echt gezellig!quote:Op woensdag 10 september 2014 05:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gast jij bent echt een kk mietje, hoek op zn minst een paar tanden eruit, facking slaafje
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik lag eerder in bed, en sloeg het dekbed voor haar open, zij sprong erin en met een grote zwaai sloeg ik het dekbed terug, helaas voor haar kwam zij net weer overeind voor het één of het ander. Vol met de knokkels op het voorhoofd en toen sliep ze.
Leuk is wat anders, maar kan gebeuren.
Dus ja, per ongeluk. Als ik haar met opzet knock-out had geslagen zou ik er niet meer naast durven slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |