klopt helemaal! ik woon in regio groningen!.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef JerryLee het volgende:
als ze niet van ver rijden houdt zal je wel een startlocatie op moeten geven
Ja lijkt mij wel bijzonder als mn vriend me daar mee naar toe zou nemenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:38 schreef timehtimeh het volgende:
[..]
dat is wel een goeie eigenlijks!
Dat is het ook wel!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel bijzonder als mn vriend me daar mee naar toe zou nemen
Haha de prijzen weet ik eigenlijk niet..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef timehtimeh het volgende:
[..]
Dat is het ook wel!
zeker als je de prijzen voor een nachtje bekijkt haha, maar geld speelt geen rol vind ik, ze verdient het om een keer gigantisch verwend te worden:)
Jij steelt mijn text !!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Bergen aan Zee of Zandvoort een optie? Zitten zat leuke hotelletjes
Als ik het zo bekijkt dan is ze al behoorlijk verwend (gezien haar eisen).quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef timehtimeh het volgende:
[..]
Dat is het ook wel!
zeker als je de prijzen voor een nachtje bekijkt haha, maar geld speelt geen rol vind ik, ze verdient het om een keer gigantisch verwend te worden:)
Een jeugdhostel bedoel je?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef edwinnummer90000 het volgende:
Je hebt wel een eigen kamer, en je kan ook zelf eten gaan koken want je hebt een mega grote keuken die iedereen mag gebruiken !!
Neuk dr gewoon helemaal kapotquote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef timehtimeh het volgende:
hallooooo,
Mijn vriendin, waar ik nu bijna 2 jaar mee samen ben, word binnenkort 20!.
Het is heel moeilijk om een geschikt cadeau voor haar te vinden omdat ze alles al heeft..
Nou zat ik zelf te denken aan een weekendje weg naar een leuk hotel, ergens langs het strand, want ik weet dat ze dat helemaal geweldig zou vinden..
ik weet alleen niet waar ik in godsnaam heen zou moeten, ze houd niet van ver rijden, wil een lux hotel en het moet langs het strand zijn.
eenmaal daar wil ik graag lekker met haar uiteten en bij zonsondergang een strandwandeling maken!
ze krijgt natuurlijk ook een gigantische bos rozen van mij.
suggesties?
Wat een lux!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef edwinnummer90000 het volgende:
Bergen aan zee Nivon huis, het is niet duur maar wel heeeel tof, en je hebt daar een heel mooi bos ook !!!! Het hotel is op steenworp afstand van de zee,,,, Je hebt wel een eigen kamer, en je kan ook zelf eten gaan koken want je hebt een mega grote keuken die iedereen mag gebruiken !!
lijkt me beter om dat dan een andere keer te proberen en niet voor deze "speciale gelegenheid"quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:56 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
.
Maar ik wil je niet op slechte ideeën brengen... maar moet het per se erg luxe zijn? Ik bedoel maar, heeft ze wel eens gekampeerd? Of komt die hang naar luxe hotels juist omdat ze vroeger zo vaak gekampeerd heeft? Zo niet, dan kan het geen kwaad het eens te proberen (hoop ik voor je).
Leg sneeuw tussen de slaapkamer en de keuken zodat ze kan skieenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef NotYou het volgende:
Laat schakels bijplaatsen in haar ketting zodat ze ook in de woonkamer kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |