Dikke mensen zijn gewoon tokkies die niks doen behalve eten en dik zijn .quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Spongeboss het volgende:
Het is soms ook wel moeilijk hoor. De maatschappij zet ons weg als tokkies die de hele dag niets doen, terwijl iemand met goeie stofwisseling iedere dag in de snackbar staat.
Jaap telt voor elf.quote:
Idd, boeit me niet echt of iemand dik is of niet maar wel dat eeuwige gezeik dat afvallen niet lukt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:07 schreef Eiwitshake het volgende:
Hahaha zo had ik het nog niet bekeken. Ga er in het vervolg eens op letten als ik met een dikzak praat.
Was vroeger overigens zelf ook een dikkerd, heerlijk om nu ook te kunnen lachen want zo moeilijk is afvallen helemaal niet. Hijgende vetkleppen verzinnen altijd smoesjes waarom ze zo kogelrond zijn.
Het is gewoon heel simpel, als je er meer in stopt dan je verbrand dan wordt je dik. Eigen keuzes maar dan ook de consequenties en stigma aanvaardenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Spongeboss het volgende:
Het is soms ook wel moeilijk hoor. De maatschappij zet ons weg als tokkies die de hele dag niets doen, terwijl iemand met goeie stofwisseling iedere dag in de snackbar staat.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, als je er meer in stopt dan je verbrand dan wordt je dik. Eigen keuzes maar dan ook de consequenties en stigma aanvaarden
Ja, want je moet met 2,05 meter 70 kilo wegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:46 schreef DoubleChoc het volgende:
Ik kan het begrijpen als je wat ouder wordt dat je niet meer op je voeding let, maar als je de 20 nog niet heb bereikt maar wel 120 kilo dan is er wat mis.
TSquote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Bassen het volgende:
maar als ik tevreden ben met 20 kilo "te zwaar" wie val ik daar dan mee lastig.
Gewoon vragen of je opschoot mag.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik stoor me niet aan dikheiddat moet iedereen zelf uitmaken.
Ik stoor me er wel aan als ik klem zit omdat de passagier naast mij eigenlijk 2 stoelen nodig heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |