Vorig weekend was ik met wat vrienden in Milaan. Toen we aan het drinken waren in ons appartementje om daarna uit te gaan, zei iemand dat de meest mooie vrouwen daar op tinder zaten, waarna ik voor het eerst de app heb geïnstalleerd, een zooitje foto's erop heb gezet en ben gaan tinderen.
Na twee dagen had ik echt een hele zooi matches, inclusief een behoorlijk aantal vrouwen die van ongekende schoonheid zijn. Met zulke mooie vrouwen heb ik in Nederland nog niet eens gepraat, sterker nog ; Die zie je op een gemiddelde dag in Amsterdam hooguit een keer langsfietsen.
Inmiddels ben ik alweer bijna een week terug in NL, en het tinderen is beduidend minder lucratief geworden. De matches zijn zeer spaarzaam, en wat ik match dat ziet er uit als een 26 jarige angela die gewoon zaad zoekt om zo snel mogelijk een nest met jongen te kunnen werpen.
Ik heb er even over nagedacht, maar wat mij opviel is dat volgens mij de NL vrouwen van half homofiele hipsters houden die op festivals staan en daar ook foto's maken. De chicks in Milaan hadden geen van allen festivalfoto's op sneakers met een spijkerbroek en een OBEY cap op, nee die hadden gewoon een mooie vrouwelijke jurk met hoge hakken aan...
Klacht : NL vrouwen zijn verpest.