Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb nu maar ok gezegd maar weet niet waar het over gaat, ik wacht nog steeds op een verklaring van Aberella
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens!

Als je alleen maar iets te haten hebt, kun je dat maar beter in een ander topic te gaan botvieren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?
[..]
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.

Zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar goed Befferton staat in het lijstje wil je daarmee geassocieerd worden?
[..]
Drie heilige eenheid for the win. Wat Jezus ons niet heeft kunnen uitleggen doet de heilige geest.

Daar heb je wel gelijk aan het doet mij ook pijn als er op dollar staat dat we op god vertrouwen etc. God is veel groter dan dat ze hebben er niets van geleerd toen Jezus de tempel schoon veegde en de handelaren verzocht weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zeker.
De Portugezen hebben er zelfs een bank naar vernoemd, mijn voormalige Banco do Espirito Santo.
Wel een beetje blasfemistisch, een corrupt instituut als een bank naar de Heilige Geest te vernoemen.

We zijn niet radicaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Strijden voor een onafhankelijk bestuur en eigen (digitaal) grondgebied. Vanaf nu is deze radicale Fok! groeping bestempeld als radicaal en mogelijk gevaarlijk. Klaagbaakische Staat?

Nee, dat zijn mensen die God misbruiken en fabeltjes gaan verkondigen. Derhalve ben ik van mening dat georganiseerde religie sterk ontmoedigd dient te worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''god'' is anders wel de grootste veroorzaker van alle ellende op deze aarbol

Welkom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:11 schreef VarkensHart het volgende:
Ik meld mezelf aan en wil graag notulist zijn.

Die reïncarnatie leer doet met nog het meest denken aan scientology eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben wel altijd van mening dat religie of geloof een persoonlijke aangelegenheid dient te blijven. Nooit dient een staat zich hierin te mengen of een religie te promoten.
Er zitten ook veel Boeddistische elementen in antroposofie, zoals reincarnatie. De meeste Christenen accepteren Steiner niet als Christen, hetgeen spijtig is.

Maar men moordt en veroorzaakt wel allerlei ellende in de naam van godquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen die God misbruiken en fabeltjes gaan verkondigen. Derhalve ben ik van mening dat georganiseerde religie sterk ontmoedigd dient te worden.
Religie is van de duivel.
God vindt men niet in een kerk, moskee, tempel of synagoge.

Welke zijn er nog over? Doe maar iets met gezondheidszorg of de financiënquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Welke positie zou jij graag willen bekleden.

Minister van KLB Gezondheid?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke zijn er nog over? Doe maar iets met gezondheidszorg of de financiën

Het christendom is dan ook niet het kerkelijk instituut, heb je nog meer nieuws?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Nastico het volgende:
[..]
Op Christus, maar niet op het Christendom in de betekenis van een kerkelijk instituut.

quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die reïncarnatie leer doet met nog het meest denken aan scientology eigenlijk.

Kerkleiders die zeggen alles te weten over God plegen grote blasfemie en fraude, want dit is onmogelijk.
 Kerkleiders die zeggen alles te weten over God plegen grote blasfemie en fraude, want dit is onmogelijk. 

Klopt helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar men moordt en veroorzaakt wel allerlei ellende in de naam van god

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |