SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als (toekomstige) xbox one helden;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 09-09-2014 16:40:36 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
https://vine.co/v/MPPmxXDViEe
80 pace Vlaar op zijn minst
Toen was hij nog goed.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen reet van te verstaanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Poll: Welke console moet DarkSONIC 2 halen?
• Xbox One
• Playstation 4
• Wii U. Zijn we eindelijk van hem af haha
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poll: Wie is jouw FUTheld op Fok?
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierGRAAG VERWIJDEREN![]()
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de mensen met een ban terugkomen gaat het hier echt los.![]()
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef The_Yakuza het volgende:
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wie mis je het meest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de web app er is komen er vast weer mensen terug die hier nu niet posten.![]()
Ik verdenk Rijstquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
TrapzGij zult Freire en Thad accepteren als stelletje gayboiis
vlerk![]()
Oh, ik las cult held. Het is fut held. Toch Roy welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.![]()
![]()
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Roy is ook een verloren broeder toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik las cult held. Het is fut held. Toch Roy wel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die man is verdwaald swaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Roy is ook een verloren broeder toch?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tering. Er komt straks nog een moment dat we allemaal gebanned zijn en Maver hier de toko voor zichzelf heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
ho ho je vergeet Dutank en de mods.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tering. Er komt straks nog een moment dat we allemaal gebanned zijn en Maver hier de toko voor zichzelf heeft.
Maver en zijn vriendjesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo beter?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
vlerk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mijn account is ban-vrijquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef BDIL het volgende:
Iedereen heeft hier wel vastgezetenWe zijn allemaal :
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik mis de optie den yakuzaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef The_Yakuza het volgende:
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Nee toch ?quote:![]()
Hala Madrid !
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned geweest gelukkig
Hala Madrid !
*Kuch* beide 1 *kuch* *hoest*quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.![]()
Ik ga FIFA op de PC spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, ik probeer altijd wel binnen de huisregels te strijden. Ik gun het degene waar ik het mee aan de stok niet dat ik gebanned wordquote:![]()
![]()
Tenzij de strijd tegen het systeem is. Daarvoor ben ik te vaak gestraftquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, ik probeer altijd wel binnen de huisregels te strijden. Ik gun het degene waar ik het mee aan de stok niet dat ik gebanned word
Hala Madrid !
er is dus duidelijk extra "gebabbeld" over de stank uit POTS zijn mondjequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
/careDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou, reuze interessant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
beste veranderingen op het gebied van de formatie links vind ik deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:37:18Chemistry isn't changing, many formation tweaks though eg LM/RM in 451 only have 2 links each. Time for dead links! reageer retweet
![]()
![]()
zitten dr nog wat makkelijke hybrid formaties tussen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had alleen gayboiis toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
vlerk
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
schiet je dus geen FUCK mee op als je een CDM of CAM hebt die met 38 dingen moet linkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:37:18Chemistry isn't changing, many formation tweaks though eg LM/RM in 451 only have 2 links each. Time for dead links! reageer retweet
#FreeTrapz![]()
dat bedoelen ze dus met formation tweaks he. Er zijn links weggehaaldquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
schiet je dus geen FUCK mee op als je een CDM of CAM hebt die met 38 dingen moet linken![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
zitten dr nog wat makkelijke hybrid formaties tussen?Dezequote:![]()
![]()
ziet er nog steeds lastiger uit dan in 13quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoelen ze dus met formation tweaks he. Er zijn links weggehaald
#FreeTrapz![]()
is niet zo helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik meende ergens te hebben gelezen dat de CM hier geen link zou hebben met de spitta...dat wel, maar alles beter dan wat het nu is toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er nog steeds lastiger uit dan in 13![]()
That's gonna be so much funquote:![]()
Ziet er nog lelijk uit ook, hoe ze die bal raken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan je dit jaar weer FIFA points op je console toevoegen en vervolgens overzetten eenmalig ? ( Dan kan je al packs openen op de webapp)
Hala Madrid !
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef wieisboos het volgende:
Het is de demo dat zegt helemaal niks.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Zo OP vind ik die helemaal nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...![]()
OP finesse was veel erger en die hebben ze gauw gefixtquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben het met deze post eens. Een goede voorzet op een goede kopper is een goal. Niks OP aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo OP vind ik die helemaal niet![]()
Ja die gingen er tijdens de demo echt van 40 meter inquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
OP finesse was veel erger en die hebben ze gauw gefixt![]()
FIFA points staan toch op je account als jij ze toevoegd in 14 kan je ze ook in 13 gebruiken toch? nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef BDIL het volgende:
Kan je dit jaar weer FIFA points op je console toevoegen en vervolgens overzetten eenmalig ? ( Dan kan je al packs openen op de webapp)
release afhankelijk volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is toch normaal? Een goede steekbal en het is ook een goal. Zo vaak gaan ze er niet in, maar je moet ook de vleugels goed verdedigen en daar gaan de meeste de fout in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze post eens. Een goede voorzet op een goede kopper is een goal. Niks OP aan.![]()
ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch normaal? Een goede steekbal en het is ook een goal. Zo vaak gaan ze er niet in, maar je moet ook de vleugels goed verdedigen en daar gaan de meeste de fout in.en het komt bij mij ook altijd uit dat mijn midget wingbacks ineens tegen de beste kopper staan omdat de bal toevallig naar de tweede paal gaat
![]()
![]()
jawelquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FIFA points staan toch op je account als jij ze toevoegd in 14 kan je ze ook in 13 gebruiken toch? niet
release afhankelijk volgens mij.aan het begin krijg je eenmalig de optie ze over te zetten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat mij het meest tegenvalt is dat er in vergelijking met de current gen eigenlijk maar bar weinig veranderd. Ze gaan gewoon grotendeels op de oude engine door. Ideale mogelijkheid voor pes om daarvan te profiteren zou ik zeggen.![]()
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:56:02Het 'geheime' oefenduel Jong #PSV/PSV - Fortuna Dusseldorf eindigt in 0-0. Isimat speelde prima. Snel, rustig aan de bal. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
kan dus nu points toevoegen en vrijdag overzetten naar 15quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
jawelaan het begin krijg je eenmalig de optie ze over te zetten
dat zou geniaal zijn
#FreeTrapz![]()
huh een goeie verdediger? Bij PSV?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:56:02Het 'geheime' oefenduel Jong #PSV/PSV - Fortuna Dusseldorf eindigt in 0-0. Isimat speelde prima. Snel, rustig aan de bal. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel raar dit![]()
Niks te zien is alleen een filmpje geen gameplayquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Rijst het volgende:
wieisboost kijk
http://blog.us.playstatio(...)es-joins-the-avatar/
heb je die film gezien trouwens? Die is echt fcking slecht![]()
![]()
'snel' dus 70+ pace in FUT15.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je kunt alleen packs kopen met points op de console... Iig zo werkte dat in 14.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan dus nu points toevoegen en vrijdag overzetten naar 15dat zou geniaal zijn
![]()
Klopt. Ik zie wel erg uit naar AC Unity, dat lijkt mij wel een game waarin het verschil te zien valt. De andere spellen boeien mij niet zoveelquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Matedeor het volgende:
Wat mij het meest tegenvalt is dat er in vergelijking met de current gen eigenlijk maar bar weinig veranderd. Ze gaan gewoon grotendeels op de oude engine door. Ideale mogelijkheid voor pes om daarvan te profiteren zou ik zeggen.![]()
Ik zit nu black flag te spelen. echt fucking vet en ben er nog wel een maandje mee bezig voordat Unity uit isquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie wel erg uit naar AC Unity, dat lijkt mij wel een game waarin het verschil te zien valt. De andere spellen boeien mij niet zoveel![]()
![]()
Ik vind die hele piratenshit niks anders had ik AC BF wel gehaald inderdaad. Blijft een heerlijk spel altijd zowel offline als online erg vermakelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit nu black flag te spelen. echt fucking vet en ben er nog wel een maandje mee bezig voordat Unity uit is![]()
![]()
ik kan in de webapp nu toch gewoon kiezen om met points te betalen...of staat dat dan de eerste week uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar je kunt alleen packs kopen met points op de console... Iig zo werkte dat in 14.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meen me te herinneren dat dat toen niet kon nee...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan in de webapp nu toch gewoon kiezen om met points te betalen...of staat dat dan de eerste week uit.![]()
ik heb in Fifa14 op de webapp gewoon packs kunnen kopen met fifa points. Had eerst fifa points gekocht op FIFA 13. Toen Fifa14 opgestart, weet alleen niet meer of het de early access was en toen kreeg ik de optie om je points over te zetten. Op de console kon je geen packs kopen met fifa points maar op de webapp toen wel![]()
Die overzetmogelijkheid kreeg je pas op de console, dus niet via de webapp inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat toen niet kon nee...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor hoeveel euro kan ik een squad calculating system AAN wefut toevoegen met de meeste recente prijzen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die overzetmogelijkheid kreeg je pas op de console, dus niet via de webapp inderdaad
Ben bereid om een fors bedrag over te maken![]()
![]()
Dit jaar ga ik m'n best doen dat allemaal op orde te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro kan ik een squad calculating system AAN wefut toevoegen met de meeste recente prijzen?
Ben bereid om een fors bedrag over te maken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil best een hoofdsponsor wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik m'n best doen dat allemaal op orde te krijgen![]()
![]()
Zoooo moneymanquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wil best een hoofdsponsor wordeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zelfde stemmetjes als vorig jaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ven_voorstellen.html![]()
![]()
Geef mij maar wat, heb de komende tijd veel nodig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb inderdaad te veel money waar ik niks aan heb![]()
Alles op Unibetquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb inderdaad te veel money waar ik niks aan heb
Of packs kopen natuurlijki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:34 schreef DannyDeko het volgende:
PC demo er al?
Geen internet op mn xbox atm, dus dan maar ff op de pc.. (:twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 18:24:54#FIFA15Demo round-up: Xbox 360 & One live. PC due this evening. PS3 & PS4 due tomorrow reageer retweet
![]()
Was het niet rijst die nog in je bed lag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn liverpool publiek you never wok alone zingen.![]()
![]()
tevens:![]()
![]()
In ArenA zeker niksquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn liverpool publiek you never wok alone zingen.
Hala Madrid !
Aparte positieverandering, maar puike statsquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was het niet rijst die nog in je bed lag?![]()
![]()
tevens:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ado
Elke dag![]()
![]()
Hij moet wel fan van Ibra zijn
Hala Madrid !
hij zit op een huntelaar shirtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:00 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet wel fan van Ibra zijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Max 2quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eindelijk kan ik mijn coins verneuken
[ afbeelding ]Laatste 200k verkracht
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:34 schreef DannyDeko het volgende:
PC demo er al?
Geen internet op mn xbox atm, dus dan maar ff op de pc.. (:twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 19:07:30FIFA 15 PC Demo is now available on Origin (Store > Free Games > Demos). GLHF! reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat kan er nou in zo'n 100k pack zittenIs toch bijna geen value te krijgen nu
Elke dag![]()
Riberyquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
op trade account
![]()
Daarom juistquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
Wat moet ik dan met die coins doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer komt fifa 15 eigenlijk uit?![]()
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die coins doenIk ga nog ff voor een NL team met IF Deppy en Kluivert
Elke dag![]()
Hier geef ik me wel voor op (a)quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik geef je 100k als je er een pack van kooptDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
okquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik geef je 100k als je er een pack van koopt
Van der Werff Pec staat erop voor 100k![]()
skeer zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok
![]()
Post je packquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok
Diego lopez transfer nicequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad mijn Nedved staat erop 1.289.000
Elke dag![]()
Doe normaal tegen epicdude28304 mongooltje.quote:
Ga lekker je geld in WEFUT pompen in plaats van hier stoer lopen te doen![]()
![]()
kom maar naar mijn huis, kijken of je nog zo'n stoere bek hebtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal tegen epicdude28304 mongooltje.
Ga lekker je geld in WEFUT pompen in plaats van hier stoer lopen te doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom maar naar mijn huis, kijken of je nog zo'n stoere bek hebt![]()
![]()
leukquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad mijn Nedved staat erop 1.289.000![]()
![]()
Internetheld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom maar naar mijn huis, kijken of je nog zo'n stoere bek hebt![]()
Kut undercutters al 2 uur langquote:En nou is de markt naar de klote
Elke dag![]()
Je zegt niks je typtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat je naar mijn huis moet komen? schele aap
Internetheld.![]()
post je adres danquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat je naar mijn huis moet komen? schele aap![]()
leer de definitie van zeggen kennen, penis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt niks je typt
Internetheld.
zeggen werkw.Uitspraak: [ˈzɛxə(n)] Verbuigingen: zei (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gezegd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) met woorden informeren Voorbeelden: `ja zeggen`, `Hij heeft gezegd dat hij morgen zal teru...![]()
Noem mij geen penis, penis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leer de definitie van zeggen kennen, penis.
zeggen werkw.Uitspraak: [ˈzɛxə(n)] Verbuigingen: zei (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gezegd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) met woorden informeren Voorbeelden: `ja zeggen`, `Hij heeft gezegd dat hij morgen zal teru...![]()
Godver, al de 3e keer dat ik tijdens het eten dat wijf zie nekken van Zon, Sex en je ouders in Shock ofzo![]()
![]()
Even iets anders![]()
William Carvalho kopen van Sporting als opvolger van Blind bij Ajax is al![]()
Hij heeft pas net zijn contract getekend en denkt goed genoeg te zijn voor Oranje wanneer hij zijn NL paspoort krijgt, hij wil trouwens wel alleen voor Portugal spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football Manager![]()
![]()
![]()
Oh ja, bij iemand anders in het FM topic is net Pietje Veldhuizen gepresteerd als nieuwe manager van Ajax![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
de rossi is wel 1 verse baas, hoe je het wendt of keert.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat wel maar coin gewijs is het niet veel puiks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de rossi is wel 1 verse baas, hoe je het wendt of keert.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moet zeggen Tim dat die team van jou echt kut speelt op het middenveldIedere keer overlopen, Elias is nergens te zien
Hala Madrid !
5 100k packs en nu dit:
Zie ik dat je weer coins kan verkopen. 35 cent per 100k dat wel. Toch maar even doen![]()
![]()
en nu?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
5 100k packs en nu dit:
[ afbeelding ]
Zie ik dat je weer coins kan verkopen. 35 cent per 100k dat wel. Toch maar even doen![]()
Oh dat van dat verkopen had ik niet gezienquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch niet. Geen demand. Dus nu heb ik wel een Chelsea IF uit een pakket. JippieVroeg me af of je m hield of ging verpatsen.
![]()
quote:Queens Park Rangers moet op zijn tellen passen. De club moet vanwege het overtreden van de regels van de Financial Fair Play een boete betalen van vijftig miljoen euro, maar eigenaar Tony Fernandes heeft al aangekondigd in beroep te gaan. Dat kan de club echter alleen maar meer problemen opleveren, zegt Shaun Harvey.
/
De algemeen directeur van de Football League, de vertegenwoordigende organisatie van clubs uit Engeland en Wales, geeft aan dat het verstrekkende gevolgen voor QPR kan hebben als men zich verzet tegen de straf. Indien de club uit Londen namelijk degradeert en er geen overeenkomst wordt bereikt over de boete, dan kan QPR meteen naar de Conference-competitie worden teruggezet; dat is het vijfde niveau in Engeland.Fer
![]()
![]()
Als ik op xbox bleef was het leuk voor generations. Zeker omdat hij first owner is. Nu heb ik er niks aan hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dat van dat verkopen had ik niet gezienVroeg me af of je m hield of ging verpatsen.
![]()
Gewoon ff bij een vriend ofzo een keer je XB account activeren, kun je daar ook gewoon webapp enzo op houdenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik op xbox bleef was het leuk voor generations. Zeker omdat hij first owner is. Nu heb ik er niks aan haha![]()
![]()
dombo dat hoeft niet eensquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon ff bij een vriend ofzo een keer je XB account activeren, kun je daar ook gewoon webapp enzo op houden![]()
Ik heb geen vrienden met een XB1 of XB met FIFA 15quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon ff bij een vriend ofzo een keer je XB account activeren, kun je daar ook gewoon webapp enzo op houden![]()
Je kunt een bepaalde tijd op de webapp zonder te spelen, maar op een gegeven moment moet je wel gewoon het spel kopen volgens mij...quote:![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt een bepaalde tijd op de webapp zonder te spelen, maar op een gegeven moment moet je wel gewoon het spel kopen volgens mij...![]()
Dus mensen die FUT12 hadden kunnen nu nog op de webapp zonder ooit een potje gespeeld te hebben van 13 en 14?quote:![]()
![]()
Om op de webapp van 15 te kunnen moet je op FUT 14 actief zijn geweestquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus mensen die FUT12 hadden kunnen nu nog op de webapp zonder ooit een potje gespeeld te hebben van 13 en 14?![]()
![]()
RamseyHala Madrid !
de chikhaoui squad zullen wel om de oren vliegen dit jaar gok ik zomaar
#FreeTrapz![]()
Chermiti wordt heel duur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:18 schreef FCsuarez het volgende:
de chikhaoui squad zullen wel om de oren vliegen dit jaar gok ik zomaar![]()
ssst moet je niet zeggen staat op mijn insla lijstjequote:
#FreeTrapz![]()
Ja bij de andere niet ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ssst moet je niet zeggen staat op mijn insla lijstje
10 zenders afgezocht voor NL, is het blijkbaar op NL NPO 3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
genoeg lurkers/mavers hier die dat echt niet zelf bedenkenquote:
#FreeTrapz![]()
Chermiti was gewoon silver in dat filmpje..quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ie 75 gold is wordt ie heus niet duurNiet langer dan week 1 iig. Quote me maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, dit is de bitch van ja... Die andere is goud. My bad.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chermiti was gewoon silver in dat filmpje..![]()
toch de gok maar weer nemen om straks wat silvers in te slaan![]()
na dit jaar hopen dat mensen ze links laten lliggenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
I wouldn't calculate on itquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:25 schreef FCsuarez het volgende:
toch de gok maar weer nemen om straks wat silvers in te slaan![]()
na dit jaar hopen dat mensen ze links laten lliggenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jongens, de nationaliteitenpagina's doen het bij mij niet op Wefut. Zien jullie spelers?
http://wefut.com/en/nation/45
http://wefut.com/en/nation/55![]()
noquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
Jongens, de nationaliteitenpagina's doen het bij mij niet op Wefut. Zien jullie spelers?
http://wefut.com/en/nation/55Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jupquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
http://wefut.com/en/nation/55Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben benieuwd wat voor shizzle de Apple fanboys nu weer te zeggen hebben want eerst was de galaxy te groot voor hun.
Vannacht voor 250K packs geopend, en kreeg niet veel soeps. Wel een Robben gekocht voor 10.8 miljoen en zojuist verkocht. Netto winst 931K. Kan ik vannacht weer met een gerust hart wat packs kopen.![]()
![]()
hoeveel kost dat stuk ellende nou zonder abbo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben benieuwd wat voor shizzle de Apple fanboys nu weer te zeggen hebben want eerst was de galaxy te groot voor hun.![]()
829 euroquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel kost dat stuk ellende nou zonder abbo?
quote:![]()
Kan je nieuwe Samsung en HTC halen
Hala Madrid !
Ik heb de demo gespeeld, maar ik vond FIFA14 er beter uit zien. Dan bedoel ik de gameplay op zich he. De broadcast televisie view.
De rest ziet er op zich wel vet uit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echte game zal zeker stukken beter zijn dan deze demo. Iedere jaar wel zoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:47 schreef DuTank het volgende:
Ik heb de demo gespeeld, maar ik vond FIFA14 er beter uit zien. Dan bedoel ik de gameplay op zich he. De broadcast televisie view.
De rest ziet er op zich wel vet uit.
Hala Madrid !
dit ja als je na een paar potjes demo denk het al een beetje onder controle te hebben is de nieuwe evengoed nog een dramaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echte game zal zeker stukken beter zijn dan deze demo. Iedere jaar wel zo
#FreeTrapz![]()
16GB = 829 euro
32GB = 929 euro
64GB = 1029 euro
16GB versie icm 2 jaar abbo (50 tot 70 euro per maand) + 120 euro bij betalen.______________________________!
hahahaha briljantquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
16GB = 829 euro
32GB = 929 euro
64GB = 1029 euro
16GB versie icm 2 jaar abbo (50 tot 70 euro per maand) + 120 euro bij betalen.______________________________!
![]()
Is dat van die 5,5 inch versie?![]()
BOKS!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn Nexus 5 was 320,- ofzo. Bazen telefoon![]()
![]()
Nee...quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha briljant![]()
Is dat van die 5,5 inch versie?4.7
't is weer gebeurdquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
http://wefut.com/en/nation/55
gefixtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Plus dat ik het op de 360 heb gespeeld dan. Op de nextgen is het natuurlijk al weer beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echte game zal zeker stukken beter zijn dan deze demo. Iedere jaar wel zoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
even zo waardeloosquote:al de hele wedstrijd
zag er alleen zo debiel uit hoe de vrij half voorover gebogen een bal probeert te koppen
#FreeTrapz![]()
free kickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vader heeft hem mishandeld en wil dus niet met die naam in verband gebracht worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom heet Depay opeens Memphis?
Mag je van vinden wat je wil, maar snap wel dat veel journalisten/commentatoren dat respecteren als hij vraagt om hem Memphis te noemen.![]()
Chicks mogen hem nog wel Depay noemen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vader heeft hem mishandeld en wil dus niet met die naam in verband gebracht worden.
Mag je van vinden wat je wil, maar snap wel dat veel journalisten/commentatoren dat respecteren als hij vraagt om hem Memphis te noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja broeder het is Djeetje, die rooie van het internet
Je roept jemineetje als ik weer eens chill in je zusjes bed
Kets haar alleen omdat ze nu bekend is
Ze noemt me Depay, als ik naar haar mem vis
Zeg me waar de rem is, want ik ga veel te snel
verkoop wat coins terwijl ik mijn miljoenen tel
haarkleur rood, je zusje bloot in m'n kelder
Vriendin wil ook, ze kent de stories dus ik bel d'r
out niggaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chicks mogen hem nog wel Depay noemen heb ik begrepen.
[..]![]()
Wat een artiest met woorden die Lindgren.![]()
Veltgod krijgt rust.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een geniaal Van Gaaltje. Gewoon weer beginnen met die schijtformatie en zsm omzetten naar 4-3-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kadlec liep op zijn handen manquote:
#FreeTrapz![]()
Achterstevoren eerder. Was net Celdak hoe hij liep.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
onderste boven lecdakquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Achterstevoren eerder. Was net Celdak hoe hij liep.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan moet er een loodgieter komen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
voelt toch heerlijk om kaf en koren gescheiden te houdenquote:
#FreeTrapz![]()
Geniale schaar van Narsingh in de luch zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt een fucking schelequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Geniale schaar van Narsingh in de luch zeg![]()
roy beerens zal het binnenkort wel 3x achter elkaar proberenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Geniale schaar van Narsingh in de luch zegPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kijk zijn ogen hij is net halve chineesquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zet het Nederlands elftal tijdens kwalificatie wedstrijden niet eens aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
Ik had het na de eerste 5 minuten afgezet![]()
leer mij dat ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zet het Nederlands elftal tijdens kwalificatie wedstrijden niet eens aan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Van Carlos Eduardo is niks meer overgebleven
Hala Madrid !
Dayro ook echt zo slecht na al die IFs en een zieke TOTSquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is toch al normaal van EA ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dayro ook echt zo slecht na al die IFs en een zieke TOTSHala Madrid !
dat is waarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook geen slechte films?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF Modric
Hala Madrid !
Met ongemotiveerde acteurs etc. Ik erger me kapot aan de instelling van de spelers tijdens kwalificatie-en vriendschappelijke wedstrijden. Het straalt er te veel van af dat het verplichte nummertjes zijn. Was eigenlijk al vergeten dat ze moesten spelen, tot ik de posts hier lasquote:![]()
![]()
The FreeeeeeeeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker mannen nog even de winnende er in![]()
#moetnietweddenopinterlandvoetbal
#FreeTrapz![]()
Goede kopbal hoor. Voorzet had weinig vaart
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap ook niet echt waarom je op dit NL in zou zetten..zeker niet zonder Robbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
lekker mannen nog even de winnende er in![]()
#moetnietweddenopinterlandvoetbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok DS2.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
De beVrijdende treffer.
Sorry ik ben al wegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb m net na de rust gepakt voor 6.5quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ook niet echt waarom je op dit NL in zou zetten..zeker niet zonder Robbenwas nog wel het gokje waard dacht ik zo
#FreeTrapz![]()
Dat is wel een ander verhaal nog jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb m net na de rust gepakt voor 6.5was nog wel het gokje waard dacht ik zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: