SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als (toekomstige) xbox one helden;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 09-09-2014 16:40:36 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
https://vine.co/v/MPPmxXDViEe
80 pace Vlaar op zijn minst
Toen was hij nog goed.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen reet van te verstaanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Poll: Welke console moet DarkSONIC 2 halen?
• Xbox One
• Playstation 4
• Wii U. Zijn we eindelijk van hem af haha
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poll: Wie is jouw FUTheld op Fok?
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierGRAAG VERWIJDEREN![]()
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de mensen met een ban terugkomen gaat het hier echt los.![]()
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef The_Yakuza het volgende:
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wie mis je het meest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de web app er is komen er vast weer mensen terug die hier nu niet posten.![]()
Ik verdenk Rijstquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
TrapzGij zult Freire en Thad accepteren als stelletje gayboiis
vlerk![]()
Oh, ik las cult held. Het is fut held. Toch Roy welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.![]()
![]()
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Roy is ook een verloren broeder toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik las cult held. Het is fut held. Toch Roy wel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die man is verdwaald swaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Roy is ook een verloren broeder toch?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tering. Er komt straks nog een moment dat we allemaal gebanned zijn en Maver hier de toko voor zichzelf heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
ho ho je vergeet Dutank en de mods.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tering. Er komt straks nog een moment dat we allemaal gebanned zijn en Maver hier de toko voor zichzelf heeft.
Maver en zijn vriendjesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo beter?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
vlerk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mijn account is ban-vrijquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:39 schreef BDIL het volgende:
Iedereen heeft hier wel vastgezetenWe zijn allemaal :
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik mis de optie den yakuzaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef The_Yakuza het volgende:
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Nee toch ?quote:![]()
Hala Madrid !
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned geweest gelukkig
Hala Madrid !
*Kuch* beide 1 *kuch* *hoest*quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS heeft 2 weken, zal voor de andere B-Boys niet anders zijn gok ik.![]()
Ik ga FIFA op de PC spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, ik probeer altijd wel binnen de huisregels te strijden. Ik gun het degene waar ik het mee aan de stok niet dat ik gebanned wordquote:![]()
![]()
Tenzij de strijd tegen het systeem is. Daarvoor ben ik te vaak gestraftquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, ik probeer altijd wel binnen de huisregels te strijden. Ik gun het degene waar ik het mee aan de stok niet dat ik gebanned word
Hala Madrid !
er is dus duidelijk extra "gebabbeld" over de stank uit POTS zijn mondjequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
/careDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou, reuze interessant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
beste veranderingen op het gebied van de formatie links vind ik deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:37:18Chemistry isn't changing, many formation tweaks though eg LM/RM in 451 only have 2 links each. Time for dead links! reageer retweet
![]()
![]()
zitten dr nog wat makkelijke hybrid formaties tussen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had alleen gayboiis toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
vlerk
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
schiet je dus geen FUCK mee op als je een CDM of CAM hebt die met 38 dingen moet linkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:37:18Chemistry isn't changing, many formation tweaks though eg LM/RM in 451 only have 2 links each. Time for dead links! reageer retweet
#FreeTrapz![]()
dat bedoelen ze dus met formation tweaks he. Er zijn links weggehaaldquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
schiet je dus geen FUCK mee op als je een CDM of CAM hebt die met 38 dingen moet linken![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
zitten dr nog wat makkelijke hybrid formaties tussen?Dezequote:![]()
![]()
ziet er nog steeds lastiger uit dan in 13quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoelen ze dus met formation tweaks he. Er zijn links weggehaald
#FreeTrapz![]()
is niet zo helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik meende ergens te hebben gelezen dat de CM hier geen link zou hebben met de spitta...dat wel, maar alles beter dan wat het nu is toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er nog steeds lastiger uit dan in 13![]()
That's gonna be so much funquote:![]()
Ziet er nog lelijk uit ook, hoe ze die bal raken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan je dit jaar weer FIFA points op je console toevoegen en vervolgens overzetten eenmalig ? ( Dan kan je al packs openen op de webapp)
Hala Madrid !
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef wieisboos het volgende:
Het is de demo dat zegt helemaal niks.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Zo OP vind ik die helemaal nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...![]()
OP finesse was veel erger en die hebben ze gauw gefixtquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze gaan het net zo hard fixen als OP headers dit jaar. Oh, wait...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben het met deze post eens. Een goede voorzet op een goede kopper is een goal. Niks OP aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo OP vind ik die helemaal niet![]()
Ja die gingen er tijdens de demo echt van 40 meter inquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
OP finesse was veel erger en die hebben ze gauw gefixt![]()
FIFA points staan toch op je account als jij ze toevoegd in 14 kan je ze ook in 13 gebruiken toch? nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef BDIL het volgende:
Kan je dit jaar weer FIFA points op je console toevoegen en vervolgens overzetten eenmalig ? ( Dan kan je al packs openen op de webapp)
release afhankelijk volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is toch normaal? Een goede steekbal en het is ook een goal. Zo vaak gaan ze er niet in, maar je moet ook de vleugels goed verdedigen en daar gaan de meeste de fout in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met deze post eens. Een goede voorzet op een goede kopper is een goal. Niks OP aan.![]()
ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch normaal? Een goede steekbal en het is ook een goal. Zo vaak gaan ze er niet in, maar je moet ook de vleugels goed verdedigen en daar gaan de meeste de fout in.en het komt bij mij ook altijd uit dat mijn midget wingbacks ineens tegen de beste kopper staan omdat de bal toevallig naar de tweede paal gaat
![]()
![]()
jawelquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FIFA points staan toch op je account als jij ze toevoegd in 14 kan je ze ook in 13 gebruiken toch? niet
release afhankelijk volgens mij.aan het begin krijg je eenmalig de optie ze over te zetten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat mij het meest tegenvalt is dat er in vergelijking met de current gen eigenlijk maar bar weinig veranderd. Ze gaan gewoon grotendeels op de oude engine door. Ideale mogelijkheid voor pes om daarvan te profiteren zou ik zeggen.![]()
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:56:02Het 'geheime' oefenduel Jong #PSV/PSV - Fortuna Dusseldorf eindigt in 0-0. Isimat speelde prima. Snel, rustig aan de bal. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
kan dus nu points toevoegen en vrijdag overzetten naar 15quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
jawelaan het begin krijg je eenmalig de optie ze over te zetten
dat zou geniaal zijn
#FreeTrapz![]()
huh een goeie verdediger? Bij PSV?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 16:56:02Het 'geheime' oefenduel Jong #PSV/PSV - Fortuna Dusseldorf eindigt in 0-0. Isimat speelde prima. Snel, rustig aan de bal. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel raar dit![]()
Niks te zien is alleen een filmpje geen gameplayquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef Rijst het volgende:
wieisboost kijk
http://blog.us.playstatio(...)es-joins-the-avatar/
heb je die film gezien trouwens? Die is echt fcking slecht![]()
![]()
'snel' dus 70+ pace in FUT15.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je kunt alleen packs kopen met points op de console... Iig zo werkte dat in 14.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan dus nu points toevoegen en vrijdag overzetten naar 15dat zou geniaal zijn
![]()
Klopt. Ik zie wel erg uit naar AC Unity, dat lijkt mij wel een game waarin het verschil te zien valt. De andere spellen boeien mij niet zoveelquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:17 schreef Matedeor het volgende:
Wat mij het meest tegenvalt is dat er in vergelijking met de current gen eigenlijk maar bar weinig veranderd. Ze gaan gewoon grotendeels op de oude engine door. Ideale mogelijkheid voor pes om daarvan te profiteren zou ik zeggen.![]()
Ik zit nu black flag te spelen. echt fucking vet en ben er nog wel een maandje mee bezig voordat Unity uit isquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie wel erg uit naar AC Unity, dat lijkt mij wel een game waarin het verschil te zien valt. De andere spellen boeien mij niet zoveel![]()
![]()
Ik vind die hele piratenshit niks anders had ik AC BF wel gehaald inderdaad. Blijft een heerlijk spel altijd zowel offline als online erg vermakelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit nu black flag te spelen. echt fucking vet en ben er nog wel een maandje mee bezig voordat Unity uit is![]()
![]()
ik kan in de webapp nu toch gewoon kiezen om met points te betalen...of staat dat dan de eerste week uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar je kunt alleen packs kopen met points op de console... Iig zo werkte dat in 14.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meen me te herinneren dat dat toen niet kon nee...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan in de webapp nu toch gewoon kiezen om met points te betalen...of staat dat dan de eerste week uit.![]()
ik heb in Fifa14 op de webapp gewoon packs kunnen kopen met fifa points. Had eerst fifa points gekocht op FIFA 13. Toen Fifa14 opgestart, weet alleen niet meer of het de early access was en toen kreeg ik de optie om je points over te zetten. Op de console kon je geen packs kopen met fifa points maar op de webapp toen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |