SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als (toekomstige) xbox one helden;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 09-09-2014 16:40:36 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
https://vine.co/v/MPPmxXDViEe
80 pace Vlaar op zijn minst
Toen was hij nog goed.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen reet van te verstaanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Poll: Welke console moet DarkSONIC 2 halen?
• Xbox One
• Playstation 4
• Wii U. Zijn we eindelijk van hem af haha
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim zit met een joekel van een erectie toe te kijken hoe iedereen aan hem trektAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iedereen eraan trekt is het niet gek dat het een flinke joekel wordt hè, ouwe dibbesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou persoonlijk zou dat niet snel gebeuren als een paar gamerboys aan mijn pik zouden trekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poll: Wie is jouw FUTheld op Fok?
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierGRAAG VERWIJDEREN![]()
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de mensen met een ban terugkomen gaat het hier echt los.![]()
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Poll: Wie is jouw FUTheld op Fok?
• Maver
• Rijst
• Trapz
• Dudeweiser
• DS2
• Xbox one
• Tim86
• De verloren broeders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
wie mis je het meest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de web app er is komen er vast weer mensen terug die hier nu niet posten.![]()
Ik verdenk Rijstquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
TrapzGij zult Freire en Thad accepteren als stelletje gayboiis
vlerk![]()
Oh, ik las cult held. Het is fut held. Toch Roy welquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een rare poll. Roy is wel de ultieme cult held.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |