Je komt erg gefrustreerd overquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus je hebt hele tijd met Stimorol het bed gedeeld zonder te weten dat zij Ambipur is? Cool.

quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zit je toch verschrikkelijk te slijmen steeds bij de modjes? De tering zeg...

Ik interesseer me meer in de levensopvattingen van ISIS-strijders dan wie al dan niet KLB mod is.quote:

ISISquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik interesseer me meer in de levensopvattingen van ISIS-strijders dan wie al dan niet KLB mod is.

Wie ben jij? :squote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom ik even op het goede moment binnenvallen om de boel te redden, of niet dan Nootorious.

Jij komt altijd op een goed moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom ik even op het goede moment binnenvallen om de boel te redden, of niet dan Nootorious.

Neger please.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]

Hartstikke leuk voor je, bak een taart.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik interesseer me meer in de levensopvattingen van ISIS-strijders dan wie al dan niet KLB mod is.

quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je, bak een taart.
[spoiler]
inb4
[ afbeelding ]
[/s]

Hahaha wtfquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je, bak een taart.
[spoiler]
inb4
[ afbeelding ]
[/s]

Zou vet zijn als het Westen en Rusland ineens matties worden om de IS te bestrijdenquote:
 .
.Je stiefvader =$quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij komt altijd op een goed moment.

Eijkel.quote:

Je neus zat zeker in de weg, het is [spoiler] en afsluiten met [/ spoiler], vrouwen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:57 schreef Chloroform het volgende:
Waarom pakt ie die goddomme tag niet

Mooie ninja-edit welquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Je neus zat zeker in de weg, het is [spoiler] en afsluiten met [/ spoiler], vrouwen...
 .
.

Neusgrapjequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Je neus zat zeker in de weg, het is [spoiler] en afsluiten met [/ spoiler], vrouwen...

Hij is dood, beetje respect graag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd om te scheren, en een keer met de tondeuse erover.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |