Hou je tyfus bek, het is een mening. doeiquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Flikker toch op met je geslijm, mods zijn niet meer serieus te nemen zie vogeltjesdans, LudoSanders, stevenmac26.
Dan begrijp je bewijsdrang verkeerd en verwar je het met pochen/neppe mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bewijsdrang, precies, dat woord zocht ik. Juist door die bewijsdrang kom je nep/onecht/gemaakt over, waardoor ik je IRL liever zou mijden.
Geef mij dan maar een Dima, bij hem weet ik waar ik aan toe ben.
[..]
Daarentegen doet hij zich niet anders voor en blijf hij dicht bij zichzelf. Ik prefereer zo iemand elk moment boven iemand met jouw eigenschappen. Hij heeft struggles, maar ik mag hem als persoon. Dan doen die struggles me ook weinig; al vermaak ik me er soms wel mee.
genealiserenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan begrijp je bewijsdrang verkeerd en verwar je het met pochen/neppe mensen.
Bewijsdrang is wat iemand's succes maakt en ik sta mijn mannetje halen en wil halen wat haalbaar is en het beste en leukste van maken.
Nu heb ik echt talloze Fokkers ontmoet en ik wil niet gaan genealiseren maar de meeste maken het stereotype wel waar.
Maar als jij liever met Dima zou omgaan is dat je goed recht. Ik denk ook niet dat wij veel aan elkaar zouden hebben.
P.s: Ik ga maar weer eens aan het werk en heb geen tijd/zin meer voor discussies.
Je hebt bewijsdrang omdat je van alles en iedereen erkenning wil. Dat maakt je zowat per definitie onzeker, precies hetzelfde wat je Dima noemt. En mensen zoals jij zijn vermoeiend, want het is simpelweg nooit genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan begrijp je bewijsdrang verkeerd en verwar je het met pochen/neppe mensen.
Bewijsdrang is wat iemand's succes maakt en ik sta mijn mannetje halen en wil halen wat haalbaar is en het beste en leukste van maken.
Is wel zo, nu gaat ie zogenaamd anderen de schuld geven en allemaal nadelen zoeken. 'Kost tijd en geld, sleur, etc.' Alsof je dat kan beoordelen als je zelf zo autistisch bent dat je meiden niet eens durft aan te kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt het dan niet wat ik zeg over Dima?
Ik ben paar keer met hem uitgeweest, zegt hele avond 3 woorden, gaat aan de kant staan en meisje waarvan ik het nummer denk ik nog heb wilt met hem dansen maar hij weigert.
Best makkelijk om af te geven op anderen, maar hij is zijn eigen probleem en dat maakt hem een faggot.
Bij jou verklaart het wel een hoop.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gekke stalker..
Leeftijd zegt niksBijna met pensioen
Looool.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt bewijsdrang omdat je van alles en iedereen erkenning wil. Dat maakt je zowat per definitie onzeker, precies hetzelfde wat je Dima noemt. En mensen zoals jij zijn vermoeiend, want het is simpelweg nooit genoeg.
Bewijsdrang is een beetje zoals jaloezie. Een beetje is gezond, te veel werkt tegen je. Ik heb het gevoel dat jij er zo geforceerd mee bezig bent dat het jou tegenwerkt, in ieder geval bij mijn persoon.
Dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Is wel zo, nu gaat ie zogenaamd anderen de schuld geven en allemaal nadelen zoeken. 'Kost tijd en geld, sleur, etc.' Alsof je dat kan beoordelen als je zelf zo autistisch bent dat je meiden niet eens durft aan te kijkenDan moet je het probleem toch echt bij jezelf zoeken.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij jou verklaart het wel een hoop.
Idol worshippingquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:38 schreef wickedmen het volgende:
Zijn mensen zoals Obama, CR7/Messi of Jason Statham onzeker dan omdat ze wel keihard hebben getraind om het te maken?
Zeg je dat ook tegen Ambipur als ze weer eens in je bed ligt?quote:
Wickedmen heeft wel mooi iets voor elkaar gekregen wat nog niemand gelukt was, jou hier in dit topic krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef hugecooll het volgende:
Ambitie en bewijsdrang zijn niet hetzelfde, wickedmen
Hey weet je nog dat ik jou beschuldigde van drugsgebruik?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef hugecooll het volgende:
Ambitie en bewijsdrang zijn niet hetzelfde, wickedmen
Ik was hier vorig deel ook al. En daarvoor ook al enigszins regelmatigquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wickedmen heeft wel mooi iets voor elkaar gekregen wat nog niemand gelukt was, jou hier in dit topic krijgen.
Dat denkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wickedmen heeft wel mooi iets voor elkaar gekregen wat nog niemand gelukt was, jou hier in dit topic krijgen.
Ah, close enough. Hij is ook geen neger dus ik snap de verwarringquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey weet je nog dat ik jou beschuldigde van drugsgebruik?Ik was in de war met OllieWilliams. Excuus
Wat zit je toch verschrikkelijk te slijmen steeds bij de modjes? De tering zeg...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey weet je nog dat ik jou beschuldigde van drugsgebruik?Ik was in de war met OllieWilliams. Excuus
My bad. Heb je nog nooit hier gezien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik was hier vorig deel ook al. En daarvoor ook al enigszins regelmatig
Ambipur bij mij in bed?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Ambipur als ze weer eens in je bed ligt?
Dus je hebt hele tijd met Stimorol het bed gedeeld zonder te weten dat zij Ambipur is? Cool.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ambipur bij mij in bed?![]()
![]()
Die post hier niet meer, gerucht gaat dat zij Stimorol- is
Mensen die niet aan hun scharrel vragen wat hun FOK!username is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus je hebt hele tijd met Stimorol het bed gedeeld zonder te weten dat zij Ambipur is? Cool.
Ik zit/zat hier ook niet zo heel vaak. Voor de SC moet je helemaal naar de centrale topics scrollen dus ik zie 'm vaak over het hoofdquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
My bad. Heb je nog nooit hier gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |