Heb je die vriendin van PJR wel eens nader bekeken.....?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eigenlijk is de klacht dat bepaalde FOK!kes jaloers zijn dat hij op latere leeftijd nog jonge dingen kan versieren en FOK!kers zelfs in hun gouden jaren niets anders doen dan piktrekken, of niet?
Nee, ik tik mijn reacties vaak zonder ook maar iets van de situatie te wetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb je die vriendin van PJR wel eens nader bekeken.....?
ook over dat meisje overigens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die man heeft professionele hulp nodig. Maar goed, het feit dat hij als 63-jarige iets met een meisje van 20 begint zegt natuurlijk al genoeg.
Die is gewoon heel erg volwassen voor haar leeftijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat ja. Zijn allebei niet goed bij hun hoofd.quote:
Wees blij dat je hem niet als fysiotherapeut hebtquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:14 schreef Eyip het volgende:
Als de wajong uitkering zou bestaan in die tijd, dan had Peter Jan het vast wel gekregen. Man man man...
He bah! Dat harige lijf in die bak met snoepjes.quote:
Vraag me dan wel af of hij het geworden is of al was..quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:37 schreef Remqo het volgende:
Echt een vergane glorie...
Vroeger was hij een jeugdheld op TV, maakte hij leuke shows.
Maar nu is hij een eng vies mannetje geworden.
Dit. Zelfs Djeez zou haar niet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb je die vriendin van PJR wel eens nader bekeken.....?
En eigenlijk was er geen reet aan. Die hele meneer Kaktus show was iedere keer precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nja, er zijn kinderen die hem vroeger leuk vonden en nu nog steeds....,als ik naar zijn vriendin kijk.....
Hij is nu wel verlepter iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of hij het geworden is of al was..
Niet slechtquote:Op woensdag 10 september 2014 00:56 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zijn dochter, ruim 10 jaar ouder dan dat mormel Virginia waarop hij jarenlang heeft lopen ballen en een kind bij heeft verwekt.
Zou doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:56 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zijn dochter, ruim 10 jaar ouder dan dat mormel Virginia waarop hij jarenlang heeft lopen ballen en een kind bij heeft verwekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |