Nah, was. Dat is intussen wel klaar geloof ik. Komt natuurlijk nog steeds wel naar voren maar volgens mij is dat vooral omdat dat de meeste aandacht trekt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Is het in deze wereld tegenwoordig niet gewoon meer een gimmick wat iets populair maakt? ipv kwaliteit?
Oh gelukkig. Goede ontwikkeling want dat was echt vreselijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nah, was. Dat is intussen wel klaar geloof ik. Komt natuurlijk nog steeds wel naar voren maar volgens mij is dat vooral omdat dat de meeste aandacht trekt.
Als je kijkt op academies etc. dan zie je dat de betere studenten daar juist weer heel weinig mee van doen hebben. Natuurlijk zijn dat (nog) geen kunstenaars, maar daar vaak wel goed aan te zien welke richting het opgaat.
Ja ik ken wel wat mensen, maar dat zijn voornamelijk mensen met wie ik gestudeerd heb. Kan ik eventueel wel in dm sturen aangezien dat misschien net iets te persoonlijk is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Goede ontwikkeling want dat was echt vreselijk![]()
al is het zoals je zegt natuurlijk een gevolg van.
Heb je een voorbeeld toevallig van upcoming talent?
Als je dat niet erg vind, graag. Ben altijd wel geinteresseerd in kunst. Vooral schilderen en tekenen tho. Al heb ik er echt weinig verstand vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ken wel wat mensen, maar dat zijn voornamelijk mensen met wie ik gestudeerd heb. Kan ik eventueel wel in dm sturen aangezien dat misschien net iets te persoonlijk is.
Er is op academies ook gewoon steeds meer vraag vanuit studenten om bijvoorbeeld meer technieken en ambachten te leren, meer aandacht voor het traditionele modeltekenen etc. Lang niet bij iedereen hoor, maar het is interessant dat er wel echt om gevraagd wordt.
Toen ik in m'n 2e jaar van m'n vorige opleiding modeltekenen kreeg en iemand vroeg om lessen in anatomie om beter te leren tekenen was dat bijvoorbeeld 'onmogelijk' of weet ik het. Tegenwoordig krijg je daar wel de nodige begeleiding in. Het verschil met vroeger is alleen dat de vraag wel vanuit de student moet komen.
Mijn docent kunstgeschiedenis zei altijd dat abstract werken en dat soort dingen 'ouderwets' waren, helemaal niet meer interessant of van deze tijd om dat nu nog te maken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Pricasso niet waarderen.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |