abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144358329
Zeikerd. :')
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:48:10 #52
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144358659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:36 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

Lekker verwaand weer. Je hebt wel opzich gelijk maargoed, je woont zeker aan de gracht en stemt "liberaal"?
Is ook verwaand maar dat zegt meer over de kwaliteit van denken op dit moment van de gemiddelde interwebs gebruiker. Stoor me mateloos aan het "jij bent raar" want je vind mijn online gedrag raar. Terwijl als je het in de juiste context plaatst zijn 99% van alle sociale media gebruikers gewoon gestoord naar de maatstaven van de jaren 90... wil niet zeggen dat die beter waren maar in mijn opinie geeft dat wel aan hoever mensen doorgeslagen zijn in het allemaal delen en postten van onzin die gewoon prive hoort te zijn,

En nee.. ik woon in waarschijnlijk een van de meest pauper wijken in Europa. Meeste mensen durven hier niet eens in de buurt te komen (zigeuners). Nog steeds een villawijk vergelijken met het oude westen in Rotterdam waar ik vroegah woonde. Durf hier s'nachts gewoon over straat met m'n zatte kop.

haha,
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:50:08 #53
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_144358715
Daar heb je wel gelijk man, die goeie ouwe nineties ;) (zie avatar)

Gelukkig weet je in elk geval zelf dat het zo overkomt
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_144358832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Is ook verwaand maar dat zegt meer over de kwaliteit van denken op dit moment van de gemiddelde interwebs gebruiker. Stoor me mateloos aan het "jij bent raar" want je vind mijn online gedrag raar. Terwijl als je het in de juiste context plaatst zijn 99% van alle sociale media gebruikers gewoon gestoord naar de maatstaven van de jaren 90... wil niet zeggen dat die beter waren maar in mijn opinie geeft dat wel aan hoever mensen doorgeslagen zijn in het allemaal delen en postten van onzin die gewoon prive hoort te zijn,

En nee.. ik woon in waarschijnlijk een van de meest pauper wijken in Europa. Meeste mensen durven hier niet eens in de buurt te komen (zigeuners). Nog steeds een villawijk vergelijken met het oude westen in Rotterdam waar ik vroegah woonde. Durf hier s'nachts gewoon over straat met m'n zatte kop.

haha,
Het wilde Westen _O_
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:54:36 #55
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_144358871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:53 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Het wilde Westen _O_
Z
quote: