Je verwachte het serieus niet? man dit is al van alle tijden en overalquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef Seconde het volgende:
[..]
Denk dat dit best wel ernstig is, vooral omdat je het niet in ons land verwacht.
Nouja ik verwachtte het wel, maar toch is het best confronterend als het zo slecht en duidelijk is. Zo vraag ik me af waar dit allemaal nog meer gebeurdquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verwachte het serieus niet? man dit is al van alle tijden en overalhoe wil je anders massa's met mensen dirigeren?
Ik denk overal. Volg ook nooit meer nieuws. Sowieso geen behoefte aan al die negativiteit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:44 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nouja ik verwachtte het wel, maar toch is het best confronterend als het zo slecht en duidelijk is. Zo vraag ik me af waar dit allemaal nog meer gebeurd
Groot gelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk overal. Volg ook nooit meer nieuws. Sowieso geen behoefte aan al die negativiteit.
De NOS heeft het zelf uitgezonden? RT heeft het ook zelf uitgezonden?quote:
NOS* (afkorting)quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:09 schreef wickedmen het volgende:
Nos staat al langer bekend niet objectief en betrouwbaar te zijn. Zijn genoeg talloze voorbeelden van dit soort dingen.
Ga er nou niet serieus op in....quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ìk mis even het stuk waar ik Rusland steun?
Vergeet het verlengen van het applaus bij de toespraak van Beatrix niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:19 schreef trucker3 het volgende:
Werkelijk schandalig dit. De NOS deed hetzelfde met de beelden van dat aapje bij de MH17 ramp.
NOS en CNN: allemaal propaganda en hersenspoel televisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |