Er wordt heel veel haat en geweld gepredikt in dit topic, we hebben meer blauw nodig, zet desnoods rood in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef Pharkus het volgende:
Je wilt zeg maar een soort van kalifaat uitroepen? Dat loopt uit op bloedvergieten...
De woorden in hoofdletters zijn die woorden die ik als demagoog harder en met meer emotie zal uitspreken als ik ooit volle zalen (en stadia) trek wanneer de revolutie zal uitbreken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een boodschap wordt zoveel duidelijker wanneer er afwisselend in hoofdletters en kleine letters geschreven wordt. Zo kan het gewone volk het begrijpen zonder al die Den-Haag moeilijk worden. Bedankt voor deze heldere uitleg, Nederland zal je nog nodig hebben als het zover is.
Nee geen kalifaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef Pharkus het volgende:
Je wilt zeg maar een soort van kalifaat uitroepen? Dat loopt uit op bloedvergieten...
Meer BLAUW op STRAAT!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er wordt heel veel haat en geweld gepredikt in dit topic, we hebben meer blauw nodig, zet desnoods rood in.
Ik zal eens kijken of ik het Olympisch Stadium in Amsterdam voor je kan boeken. Zal in ieder geval alvast een bestelling plaatsen voor 10.000 fakkels en een aantal strekkende meters rood doek, waarvan we mooie vaandels kunnen maken om eendracht te tonen, staat altijd wel mooi vind ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De woorden in hoofdletters zijn die woorden die ik als demagoog harder en met meer emotie zal uitspreken als ik ooit volle zalen (en stadia) trek wanneer de revolutie zal uitbreken.
Bedankt! En wat dacht je van een krachtige, korte en yell-achtige beweging waaraan ieder kan meedoen en wat dus solidariteit en eendracht opwekt in de menigte luisteraars?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik het Olympisch Stadium in Amsterdam voor je kan boeken. Zal in ieder geval alvast een bestelling plaatsen voor 10.000 fakkels en een aantal strekkende meters rood doek, waarvan we mooie vaandels kunnen maken om eendracht te tonen, staat altijd wel mooi vind ik.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedankt! En wat dacht je van een krachtige, korte en yell-achtige beweging waaraan ieder kan meedoen en wat dus solidariteit en eendracht opwekt in de menigte luisteraars?
KLB SC is zeg maar een soort van vrijstaat binnen KLB. Is dat niks voor je?quote:
We willen dit gehele subforum een onafhankelijkere koers geven binnen FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB SC is zeg maar een soort van vrijstaat binnen KLB. Is dat niks voor je?
Mooie protestvlagquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Copthorne het volgende:
Flag proposal for Vrijstaat Klaagbaak:
[ afbeelding ]
En dan wat wasbenzine in laten trekken en die doeken in de brand steken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we dat rode doek nou eens hiervoor gebruiken?
Zie de SC als een soort Krim... maar dan beter bewapend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Nastico het volgende:
[..]
We willen dit gehele subforum een onafhankelijkere koers geven binnen FOK!
Zeg maar zoals dat bij De Krim zat voor dat Poetin er binnen viel.
Bedankt voor je steun voor dit initiatief trouwensquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zie de SC als een soort Krim... maar dan beter bewapend.
Yo, sluit jij je ook aan bij Vrijstaat Klaagbaak?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef Seconde het volgende:
[..]
Denk dat dit best wel ernstig is, vooral omdat je het niet in ons land verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |