Inderdaad, wel gratis onderdak voor al die Ethiopiërs, Sudanesen en weet ik veel wat voor klapjavanen, en rondkomen van een simpel WW'tje is er niet meer bij. Nederland wordt uitgekleed en iedereen die op Partij van de Allochtonen stemt is mede verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
presies en onze ouders krijgen mar 3 luiers per dag en mogen twee keer per week onder de doeche warom niet meer geld naar de zorg denk ik dan? he!? maar in DEN HAAG ishet altijd stil want echte prolbemen hebben ze het nooit over
Separatisme is helemaal 2014.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:02 schreef Red_85 het volgende:
Stel separatisten.
Misschien wil vladimir je wel helpen als danny en yvonne boos worden.
slinks tuig gespot, het is genoeg geweest en we zijn lang genoeg stil geweest. en dat er nu nog steeds nederlanders zijn die stil zijn vind ik onbegrypelyk. ze komen eraan hoor, over 10 jr mag je deze post lezen en dan piepe je wel anders als de sharia geld in NLquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef Nastico het volgende:
[..]
kappen met het volspammen van mijn topic, hork
Vrijstaat KLB!!!quote:
Ik stel voor dat we fascisten de keuze geven: de dood, niet meer fascistisch zijn of extra belasting betalen. En anders gewoon opkrassen. Het wordt tijd dat Nederland weer voor de niet-fascisten wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Jeetje spontaan een fascisten-topic, bah het is tijd dat we deze fascisten eens aanpakken met ons eigen NORMEN- en WAARDENSTELSEL en ze wat FATSOEN bijbrengen
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijstaat KLB!!!
Wat is de vlag / logo? Dat is wel het eerste waarmee je moet komen natuurlijk.
[..]
Vrijstaat KLB!!!
Da's de schuilvlag van isis.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
Werden er nou net posts verwijderd?Fucking politie staat
![]()
[..]
Vrijstaat KLB!!!
IK als NIET-FASCIST kan je mededelen dat het helemaal niet moeilijk is om NIET-FASCIST te zijn dus ik vind het heel redelijk dat je van mensen hetzelfde kan verwachten want RADICAAL PERSONALISME is de VRIJBRIEF voor FASCISME EN ONDERDRUKKINGquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we fascisten de keuze geven: de dood, niet meer fascistisch zijn of extra belasting betalen. En anders gewoon opkrassen. Het wordt tijd dat Nederland weer voor de niet-fascisten wordt.
Lijst met personalisten:quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
IK als NIET-FASCIST kan je mededelen dat het helemaal niet moeilijk is om NIET-FASCIST te zijn dus ik vind het heel redelijk dat je van mensen hetzelfde kan verwachten want RADICAAL PERSONALISME is de VRIJBRIEF voor FASCISME EN ONDERDRUKKING
Flag proposal:quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijstaat KLB!!!
Die vlag is al bezet David Luiz.quote:
En laten we niet vergeten HERDER en SCHELER die later zijn misbruikt door de FASCISTEN die als pseudo-NEOROMANTICI Duits nationalisme hebben misbruikt en zo DOOD en VERDERF hebben gezaaid in Europa! En we weten allemaal DE GESCHIEDENIS HERHAALT ZICH dus SPULLEN PAKKEN en VERTREKKENquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijst met personalisten:
Willem Banning, Nikolaj Berdjajev, Maurice Blondel, Borden Parker Bowne, Hendrik Brugmans, Hermann Cohen, Albert Dondeyne, Romano Guardini, Louis Janssens, Edvard Kocbek, Philip Kohnstamm, Paul-Louis Landsberg, Louis Lavelle, Emmanuel Levinas, Emmanuel Mounier, Jan Patočka, Charles Renouvier, Denis de Rougemont
Max Scheler, René Le Senne, Joris Van Severen, Walt Whitman.
Kortom: heel veel Duitsers. En we weten allemaal wat dat betekend. Bovendien praten die gasten met die rare achternamen altijd in hun eigen taal terwijl ze achter je lopen. Is het nou ZOVEEL gevraagd om gewoon de taal van het land waarin je WOONT te spreken?
Een boodschap wordt zoveel duidelijker wanneer er afwisselend in hoofdletters en kleine letters geschreven wordt. Zo kan het gewone volk het begrijpen zonder al die Den-Haag moeilijk worden. Bedankt voor deze heldere uitleg, Nederland zal je nog nodig hebben als het zover is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten HERDER en SCHELER die later zijn misbruikt door de FASCISTEN die als pseudo-NEOROMANTICI Duits nationalisme hebben misbruikt en zo DOOD en VERDERF hebben gezaaid in Europa! En we weten allemaal DE GESCHIEDENIS HERHAALT ZICH dus SPULLEN PAKKEN en VERTREKKEN
Er wordt heel veel haat en geweld gepredikt in dit topic, we hebben meer blauw nodig, zet desnoods rood in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef Pharkus het volgende:
Je wilt zeg maar een soort van kalifaat uitroepen? Dat loopt uit op bloedvergieten...
De woorden in hoofdletters zijn die woorden die ik als demagoog harder en met meer emotie zal uitspreken als ik ooit volle zalen (en stadia) trek wanneer de revolutie zal uitbreken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een boodschap wordt zoveel duidelijker wanneer er afwisselend in hoofdletters en kleine letters geschreven wordt. Zo kan het gewone volk het begrijpen zonder al die Den-Haag moeilijk worden. Bedankt voor deze heldere uitleg, Nederland zal je nog nodig hebben als het zover is.
Nee geen kalifaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:19 schreef Pharkus het volgende:
Je wilt zeg maar een soort van kalifaat uitroepen? Dat loopt uit op bloedvergieten...
Meer BLAUW op STRAAT!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er wordt heel veel haat en geweld gepredikt in dit topic, we hebben meer blauw nodig, zet desnoods rood in.
Ik zal eens kijken of ik het Olympisch Stadium in Amsterdam voor je kan boeken. Zal in ieder geval alvast een bestelling plaatsen voor 10.000 fakkels en een aantal strekkende meters rood doek, waarvan we mooie vaandels kunnen maken om eendracht te tonen, staat altijd wel mooi vind ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De woorden in hoofdletters zijn die woorden die ik als demagoog harder en met meer emotie zal uitspreken als ik ooit volle zalen (en stadia) trek wanneer de revolutie zal uitbreken.
Bedankt! En wat dacht je van een krachtige, korte en yell-achtige beweging waaraan ieder kan meedoen en wat dus solidariteit en eendracht opwekt in de menigte luisteraars?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik het Olympisch Stadium in Amsterdam voor je kan boeken. Zal in ieder geval alvast een bestelling plaatsen voor 10.000 fakkels en een aantal strekkende meters rood doek, waarvan we mooie vaandels kunnen maken om eendracht te tonen, staat altijd wel mooi vind ik.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedankt! En wat dacht je van een krachtige, korte en yell-achtige beweging waaraan ieder kan meedoen en wat dus solidariteit en eendracht opwekt in de menigte luisteraars?
KLB SC is zeg maar een soort van vrijstaat binnen KLB. Is dat niks voor je?quote:
We willen dit gehele subforum een onafhankelijkere koers geven binnen FOK!quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB SC is zeg maar een soort van vrijstaat binnen KLB. Is dat niks voor je?
Mooie protestvlagquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Copthorne het volgende:
Flag proposal for Vrijstaat Klaagbaak:
[ afbeelding ]
En dan wat wasbenzine in laten trekken en die doeken in de brand steken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we dat rode doek nou eens hiervoor gebruiken?
Zie de SC als een soort Krim... maar dan beter bewapend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:26 schreef Nastico het volgende:
[..]
We willen dit gehele subforum een onafhankelijkere koers geven binnen FOK!
Zeg maar zoals dat bij De Krim zat voor dat Poetin er binnen viel.
Bedankt voor je steun voor dit initiatief trouwensquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zie de SC als een soort Krim... maar dan beter bewapend.
Yo, sluit jij je ook aan bij Vrijstaat Klaagbaak?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:30 schreef Seconde het volgende:
[..]
Denk dat dit best wel ernstig is, vooral omdat je het niet in ons land verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |