Whehheheequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh haha
Pass maar door hoor. Alvast mijn collectie starten om het lege nest syndroom tegen te gaan(
)
Mijnese deed dit ook. Tot ie op een dag dat deed en mijn versgeperste eerstgeborene erin lag. Je ziet het gebeuren, maar ja, ik was niet zo mobiel (ja sorry) Kat zag midair de baby landde met 4 pootjes op de zijkanten van de wagen en heeft dat ding vervolgens gemeden als de pest
Tweede vingerprik is afgelezen Met zo'n apparaatje ook niet zo betrouwbaar helaas... Kan wel 15% schelen... Ja alleen morgen nog! Vandaag is mijn reguliere vrije dag! Moet 1 collega iets over de computer uitleggenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:00 schreef Radyhyn het volgende: Gooeeeede morgen Kwak! Wanneer is jouw laatste dag dan? Toch nog 1 dagje ergens deze week hé? Baby-snuiven
Zoë dat is ook al zoiets ja
![]()
Ja.. die 2e vingerprik willen ze echt niet aan hoor (had het toen ook gevraagd). Donderdag is het gelukkig snel en dan hopelijk een goede uitslag
![]()
Ik heb dezelfde baas als jouw man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:13 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Cholula
Klopt, al lijkt het me lastiger om weg te gaan (vooral als je kinderen hebt).
Moet je nadat je baby geboren is ook regelmatig voor langere tijd weg? (heb even gemist wat voor werk je doet)
Spannend morgen kwakzOr. Bijna verlof!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij staat er alleen wel nog bij:
Gebruikte techniek: 22 cm diep heien
Whehe, dit is in mijn woonplaats. Ik fiets er elke dag langs. Tenenkrommend idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een leuk idee?![]()
[ afbeelding ]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Woon je in een durp, L-E?
Ik zie die dingen altijd alleen maar in kerkdorpen zoals Geldrop en Nuenen enzo
A. Ruimdenkend typequote:Op dinsdag 9 september 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat trouwens ook wel aandoenlijk was, ik zat dus die knalroze deken te haken in de wachtkamer, allemaal omaatjes kijken en aan mijn deken voelen natuurlijk. Was er een jongeman van mijn leeftijd die vroeg wat ik aan het maken was. Ik zeg: een dekentje voor mijn baby! Antwoord: Oh leuk, is het een jongen of een meisje?![]()
![]()
Ik wist niet dat je zo dichtbij woontquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Ik had vroeger een studiegenoot die daar vandaan kwam, sindsdien hoor ik altijd PURRRREMURRRENT! als ik die plaatsnaam leesquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
In Purmerend. Maar mensen met slechte smaak heb je overal blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |