Hier gaat het al mis.quote:
quote:
Nou niet perse omdat ze in een sociale huurwoning wonen, dat boeit mij niet zo. Maar als men in een sociale huurwoning woont, heeft men natuurlijk niet zoveel recht. Dat de voorgevel eraf blaast is jammer, maar een aantal huizen is opnieuw bewoonbaar en veilig verklaard dus ze moeten gewoon hun bek dichthouden en erin gaan wonen of zelf een huis kopen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wonen in een sociale huurwoning en TS verwijt ze Tokkies te zijn... Goh.
Eh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar als men in een sociale huurwoning woont, heeft men natuurlijk niet zoveel recht.
Hoezo Eh?quote:
Ik dacht al, kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk zo'n idiote wet is.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 03:03 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Ik kreeg racistische gevoelens toen die vrouwen begonnen te gillen als apen.
quote:
GA.... WEG..... DAN!!!!quote:Zoon Ebenezer (17) heeft er genoeg van en wil zo snel mogelijk weg. Douchen met een beker water, toen de cv-ketel het laatst begaf, was tot daar aan toe. "Maar onlangs moest ik de brandweer bellen omdat mijn moeder vastzat in de lift. Die hebben haar bevrijd. Ik wil ook eens een normale Kerst. Al mijn vrienden uit de flat zijn weg. In Ghana is het beter."
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
GA.... WEG..... DAN!!!!
Als ze zelf een huis konden kopen hadden ze geen sociale huurwoning nodig hè?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nou niet perse omdat ze in een sociale huurwoning wonen, dat boeit mij niet zo. Maar als men in een sociale huurwoning woont, heeft men natuurlijk niet zoveel recht. Dat de voorgevel eraf blaast is jammer, maar een aantal huizen is opnieuw bewoonbaar en veilig verklaard dus ze moeten gewoon hun bek dichthouden en erin gaan wonen of zelf een huis kopen.
Dat klopt vast voor een aantal, maarja dan moeten ze natuurlijk ook geen grote eisen gaan stellen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zelf een huis konden kopen hadden ze geen sociale huurwoning nodig hè?
Ja hebt dat ergens ook gelezen, achterlijk volkquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Die krijsers wonen trouwens in een totaal ander deel van de flat en hebben nog geen roetdeeltje binnen gekregen...
Haha dat meen je niet! Eigenlijk zou je daar voor de grap ze heel hard door een megafoon moeten uitlachen met hun zielige gedoequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Die krijsers wonen trouwens in een totaal ander deel van de flat en hebben nog geen roetdeeltje binnen gekregen...
Ik ben niet vaak te spreken als het over de staat/instanties gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Dat labiele mens op de grond heeft wel wat meer problemen dan een ingestorte verdieping.
Tering wat een volk zeg, als iedereen zegt dat het veilig is dan is het toch veilig?
Denken ze nou echt dat de instanties hier enig risico mee gaan nemen?
Wat een dom achterlijk volk zeg....
Het verhaal gaat dat degene die het er verst vanaf wonen het meeste krijsen en janken. Dit aangezien ze de woning waar ze nu in zitten totaal uitgewoond hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Dat labiele mens op de grond heeft wel wat meer problemen dan een ingestorte verdieping.
Tering wat een volk zeg, als iedereen zegt dat het veilig is dan is het toch veilig?
Denken ze nou echt dat de instanties hier enig risico mee gaan nemen?
Wat een dom achterlijk volk zeg....
Naja, ze houden wel voet bij stuk. Daar haar het eigen risico van een vrouw.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef Syntos het volgende:
Zouden die 'mensen' zich nou niet schamen als ze zichzelf zo op tv zien?
Heeft jeugdzorg niet een paar plekjes vrij voor die kinderen?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Naja, ze houden wel voet bij stuk. Daar haar het eigen risico van een vrouw.
Omdat de kinderen onnodig buiten slapen zonder tent, slaapzak of wat dan ook? Zou mogelijk kunnen zijn. Er zijn voor minder kinderen weg gehaald.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heeft jeugdzorg niet een paar plekjes vrij voor die kinderen?
Jep, lijkt mij nogal gevaarlijk als mensen onderkoeld raken. Daarbij mogen de ouders best protesteren, maar is dat niet iets waar de kinderen in mee hoeven te gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omdat de kinderen onnodig buiten slapen zonder tent, slaapzak of wat dan ook? Zou mogelijk kunnen zijn. Er zijn voor minder kinderen weg gehaald.
Ik hou toch vragen over.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jep, lijkt mij nogal gevaarlijk als mensen onderkoeld raken. Daarbij mogen de ouders best protesteren, maar is dat niet iets waar de kinderen in mee hoeven te gaan.
Ze hebben waarschijnlijk nog niet eens een vergunning om te protesteren.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hou toch vragen over.
Is wildkamperen niet verboden? In Amsterdam word je al bekeurt als je in je auto slaapt.
Protesteren mogen ze. Maar het gaat niks uithalen. Hun woning is veilig verklaard en de huizen welke vrijkomen zijn nodig om de mensen op te vangen welke echt niet meer terugkomen. Uiteindelijk proberen ze op deze manier voor elkaar te krijgen dat ze een volledig nieuw ingericht huis krijgen omdat daar waar ze nu wonen door hunzelf volledig uitgewoond is.
Mwa, het is niet echt een protest. Meer een jankbode wanneer er een camera op hun gericht word.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:13 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk nog niet eens een vergunning om te protesteren.
Dus op de bon slingeren, en in het ergste geval de Mobiele Eenheid te paard en waterkanonnen de portiek van de flat schoon laten vegen
Kou en regen (en dan was het vannacht alleen nog maar een héél klein beetje koud; 11 gradenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:21 schreef Syntos het volgende:
Blijkbaar zijn die jankballen nu weer wel gewoon naar huis gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |