Die ook, maar hij is niet eens topic waardigquote:
Hun schotelen mij het voor, niet de Fransen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
De echte klacht is Frans.
Niet popcorn time
Ik wil graag betalen voor zoiets soortgelijks als het fatsoenlijk werktquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef DjeDje het volgende:
Zeik niet. Tis gratis. Dan open je maar van een andere feed.
Popcorn Time
Ze kiezen dat niet met de hand uit, ze spelen gewokn een populaire torrent o.i.d. afquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hun schotelen mij het voor, niet de Fransen.
Gast! Ga mij zeggen hoe ik moet downloadenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef redboyke het volgende:
de echte klacht is natuurlijk dat TS geen geld heeft om harddisks te kopen of niet weet hoe die moet downloaden van torrents en usenet
Wel ene klachtquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die ook, maar hij is niet eens topic waardig
Popcorntime werkt gewoon via Torrents lutserquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef redboyke het volgende:
de echte klacht is natuurlijk dat TS geen geld heeft om harddisks te kopen of niet weet hoe die moet downloaden van torrents en usenet
hoe bedoel je? Je kan toch niks kiezen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef DjeDje het volgende:
Zeik niet. Tis gratis. Dan open je maar van een andere feed.
Popcorn Time
Ja is gewoon niet tof om een serie in 20 talen voorgeschoteld te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:21 schreef Zapata het volgende:
voor series is het kut. afleveringen die missen. of maar 1 seeder hebben met een 5mbit verbinding..
Ja weet hoet het werktquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze kiezen dat niet met de hand uit, ze spelen gewokn een populaire torrent o.i.d. af
Oh, ja ligt eraan welke versie je hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:22 schreef Zapata het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Je kan toch niks kiezen?
Denk dat ik daar uiteindelijk ook op terugval, oke.. het is nog een betaversie, dus kan nog goedkomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |