Netflix bedoel je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik wil graag betalen voor zoiets soortgelijks als het fatsoenlijk werkt
quote:
Ja maar dan met meer en beter contentquote:
Zou niet verkeerd zijn iig.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:16 schreef Paardlants het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb op vele adviezen vandaag het besluit genomen om Popcorn Time te downloaden.
In eerste instantie was ik erg te spreken over het gemak en het grote aanbod van films en series.
Heb dan ook direct 2 films gekeken zonder problemen en was eigenlijk best wel beetje blij met dat programmaatje.
Echter, zojuist had ik het besluit genomen om een serie te gaan volgen en heb ook daarvan de eerste aflevering van genoten, maar de vreugde duurde niet lang... Aflevering 2 begint en het is een versie waar de serie is nagesynchroniseerd in het Frans.
Als ik iets een verschrikkelijk schijt taal vind, dan is dat Frans wel. Elke keer als ik die taal hoor komt er een beetje kots in mijn mond.
Klacht: Films die in het Frans worden nagesynchroniseerd.
Klacht: Sowieso nasynchronisatie![]()
![]()
Netflix anders?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik wil graag betalen voor zoiets soortgelijks als het fatsoenlijk werkt
Het heeft er wel wat van weg jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:16 schreef bepklep82 het volgende:
Geen idee trouwens of dat hetzelfde is, ben niet bekend met popcorn time.
De Amerikaanse/Britse Netflix?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan met meer en beter content
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |