Waarom wel?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom doen jullie geen haxball?
Volgens mij is er wel een room hoor. Alleen ik wil even Pauw kijken nu.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een room hoor. Alleen in wil even Pauw kijken nu.
Dat soort landen moet je met harde hand regeren , dan gaat het nog redelijk goedquote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een jaar geleden wilde datzelfde Westen Assad nog weg. Zelfde voor Mubarak en al die andere stabiele regimes die om ver zijn geworpen.
Na Pauw Johannes. Even Geduld.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
En het onderwerp met Tante Beatrice duurde niet lang.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Wat duurt dit onderwerp lang joh. Is Pauw verliefd op dat wijf ofzo?
Nee maar goed, wie wel?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pauw heeft geen Wauw factor.
Morgen Lutsenko opstellen en dan koekoek naar de top10.quote:
JA KIJK! hier heb je er alweer zo één! ze willen ons kapot maken!quote:Op woensdag 10 september 2014 23:44 schreef Monolith het volgende:
Dit soort jochies moeten ze gewoon lekker boven de Noordzee uit een helikopter kieperen.
In een container die op slot zitquote:Op woensdag 10 september 2014 23:44 schreef Monolith het volgende:
Dit soort jochies moeten ze gewoon lekker boven de Noordzee uit een helikopter kieperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |