nog 20 minquote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Pauw zit er weer onderuit gezakt bij.
Wat zeik je de hele tijd man? Het is gewoon een praatprogramma.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Pauw zit er weer onderuit gezakt bij.
Dat gaat deze jongen zelf ook niet duidelijk kunnen makenquote:
Deze bullcrap niet nee, want dat is het.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat willen ze in Kattuk niet horen he
Vrij accurate beschrijving van het christendom door de eeuwen heen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze bullcrap niet nee, want dat is het.
Vrij generaliserend en eenzijdig inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij accurate beschrijving van het christendom door de eeuwen heen.
Worden er wel steeds minder...quote:
Emilio Guzman is dus bekend omdat hij de broer is van Javier Guzman?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Olaf Koens ken ik ook nog wel. Dat is die journalist van de MH17. Zal er wel zitten vanwege het rapport wat vandaag is uitgekomen vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef luxerobots het volgende:
De enige die ik ken is Herman Brusselmans, een bekende Vlaming nogwel.
Na even kijken op google herkende ik hem ook. Was ook bij KvdB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Olaf Koens ken ik ook nog wel. Dat is die journalist van de MH17. Zal er wel zitten vanwege het rapport wat vandaag is uitgekomen vermoed ik.
wie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Hij is wel leuk hoor, een keer live gezien. Leuker dan zijn broer. Verder eindelijk eens een interessante tafel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef luxerobots het volgende:
Emilio Guzman is dus bekend omdat hij de broer is van Javier Guzman?
Lijkt me niet heel lastig.quote:
Ik mis het verhaaltje bij de gastquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Hij schijnt wel goed te kunnen beffen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis het verhaaltje bij de gastHoe moet ik nou weten wie al die nobuddies zijn?
En Herman Brusselmans vind ik echt vies, heel vies.
Ik ken alleen die Guzman...matige middenvelderquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |