nog 20 minquote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Pauw zit er weer onderuit gezakt bij.
Wat zeik je de hele tijd man? Het is gewoon een praatprogramma.quote:Op maandag 8 september 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Pauw zit er weer onderuit gezakt bij.
Dat gaat deze jongen zelf ook niet duidelijk kunnen makenquote:
Deze bullcrap niet nee, want dat is het.quote:Op maandag 8 september 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat willen ze in Kattuk niet horen he
Vrij accurate beschrijving van het christendom door de eeuwen heen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze bullcrap niet nee, want dat is het.
Vrij generaliserend en eenzijdig inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij accurate beschrijving van het christendom door de eeuwen heen.
Worden er wel steeds minder...quote:
Emilio Guzman is dus bekend omdat hij de broer is van Javier Guzman?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Olaf Koens ken ik ook nog wel. Dat is die journalist van de MH17. Zal er wel zitten vanwege het rapport wat vandaag is uitgekomen vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef luxerobots het volgende:
De enige die ik ken is Herman Brusselmans, een bekende Vlaming nogwel.
Na even kijken op google herkende ik hem ook. Was ook bij KvdB.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Olaf Koens ken ik ook nog wel. Dat is die journalist van de MH17. Zal er wel zitten vanwege het rapport wat vandaag is uitgekomen vermoed ik.
wie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Hij is wel leuk hoor, een keer live gezien. Leuker dan zijn broer. Verder eindelijk eens een interessante tafel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef luxerobots het volgende:
Emilio Guzman is dus bekend omdat hij de broer is van Javier Guzman?
Lijkt me niet heel lastig.quote:
Ik mis het verhaaltje bij de gastquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Hij schijnt wel goed te kunnen beffen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis het verhaaltje bij de gastHoe moet ik nou weten wie al die nobuddies zijn?
En Herman Brusselmans vind ik echt vies, heel vies.
Ik ken alleen die Guzman...matige middenvelderquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Emilio Guzman
Nick Mulvey
Veeru Mewa
Olaf Koens
Razia Santoe
Herman Brusselmans
Hij wil lekker snel doen zoals bij DWDD, moet ie niet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Wat een hoop geswitch tussen onderwerpen.
Hun vaderquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
FF gemist... wie hebben zij verloren?
Welk gelul? Dat die mensen aan die spullen hebben gezeten?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gelul van Timmerfrans sloeg dus nergens op.
Precies. Eerst twee minuten voetbal met Herman Brusselmans...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil lekker snel doen zoals bij DWDD, moet ie niet doen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk gelul? Dat die mensen aan die spullen hebben gezeten?
Dat klopt namelijk gewoon.
quote:Since Thursday I've been thinking how horrible the final moments of their lives must have been, when they knew the plane was going down. Did they lock hands with their loved ones, did they hold their children close to their hearts, did they look each other in the eyes, one final time, in a wordless goodbye?
Het is wel te verwachten dat alles van waarde weg is. Dat is hier in mijn straat ook als iemand wat van waarde achterlaat, terwijl de mensen hier niet arm zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk gelul? Dat die mensen aan die spullen hebben gezeten?
Dat klopt namelijk gewoon.
Ging om kleinere dingen zoals medicijnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel te verwachten dat alles van waarde weg is. Dat is hier in mijn straat ook als iemand wat van waarde achterlaat, terwijl de mensen hier niet arm zijn.
Timmermans was wel goedkoop aan het scoren door dit te suggereren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er waren toen meerdere theorieen over die laatste minuten.
Beetje achteraf gelul dit.
Overacting hoort bij politiek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmermans was wel goedkoop aan het scoren door dit te suggereren.
Timmermans is niet meer dan mooie woorden, mooie woorden in veel verschillende talen, dat wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmermans was wel goedkoop aan het scoren door dit te suggereren.
Fake!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef waxmask het volgende:
WTF dat filmpje gebruiken wat op YT al duidelijk was dat het een dag eerder was gepost!!! FAIL!!!!!!!!!!!!!
Hij koopt ook grote potten gel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
Veeru heten terwijl je een pener hebt.
Komt ook omdat hij zowat de enige Nederlander is die fatsoenlijk Engels spreekt. Had Rutte of Opstelten dit gedaan, dan waren de commentaren een stuk minder lovend geweest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Overacting hoort bij politiek.
Ik had er op dat moment niet zo veel problemen mee.
Want Amerika heeft een real-life beeld van het hele luchtruim?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Amerika wist al vanaf het lanceren van die raket wie dit had gedaan.
Gaan ze natuurlijk niet zeggen.
Zo'n beetje wel, en zeker van zo'n conflictgebied op dat moment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want Amerika heeft een real-life beeld van het hele luchtruim?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel, en zeker van zo'n conflictgebied op dat moment.
Die houden alle grondactiviteit in de gaten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
En dan weten ze gelijk wie het afgevuurd heeft? Daar geloof ik niets van, en hoe weet je dan of de installatie Russisch of Oekraïens bemand is?
De tegenlicht docu van laatst over de nieuwe generatie die liever kleinschalig onderneemt met een positieve maatschappelijke impact in plaats van de barricades op gaat met grootse idealen van laatst was wel aardig wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Het is gewoon niet meer van deze tijd. Mensen zitten liever op hun smartphone dan ergens te protesteren op een plein.
Ok, maar zal die generatie dat zelf ook zo zien? Ik heb jongeren nog nooit horen zeggen dat ze liever kleinschalig met een positieve maatschappelijke impact ondernemen dan de barricades opgaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
De tegenlicht docu van laatst over de nieuwe generatie die liever kleinschalig onderneemt met een positieve maatschappelijke impact in plaats van de barricades op gaat met grootse idealen van laatst was wel aardig wat dat betreft.
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
De tegenlicht docu van laatst over de nieuwe generatie die liever kleinschalig onderneemt met een positieve maatschappelijke impact in plaats van de barricades op gaat met grootse idealen van laatst was wel aardig wat dat betreft.
In Rotterdam zie je allerlei bedrijfjes van late tieners tot eind twintigers met allemaal die positieve maatschappelijke impact. Dat is alleen wat ik zie, zal overal ongeveer gelijk zijn. De protestgeneratie was vooral boos natuurlijk. Tegen van alles. Met de macht zelf hebben ze het niet veel beter gedaan. De kritiek op de jongeren van nu past wel in die lijn. Weer negatief. Het glas is half leeg, terwijl men nu meer van het glas is half vol en we regelen het zelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken er een flink aantal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ok, maar zal die generatie dat zelf ook zo zien? Ik heb jongeren nog nooit horen zeggen dat ze liever kleinschalig met een positieve maatschappelijke impact ondernemen dan de barricades opgaan.
Die zitten zeker niet op fok he?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ken er een flink aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |