Dat is ook niet okquote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef NieuweNier het volgende:
Ik bedoel een klein beetje over het limiet voor beginners is acceptabel. En dan voel je al hoe het erin slaat en je slechten rijdt...
Nee in Utrecht. Wat fijn is want met 50km/u gaat het tussen automobilisten nier heel erg mis...quote:
Volgens een politieagent maat pakken ze bij een controle 5 a 10 procent van de mensen. Dat is veel...quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dus echt zelden (lees; nooit) zulke mensen op weg...
Beter pakken ze jou ookquote:Op maandag 8 september 2014 23:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Volgens een politieagent maat pakken ze bij een controle 5 a 10 procent van de mensen. Dat is veel...
Ach, sommige mensen rijden zelfs zonder alcohol of ander middel in hun bloed nog belabberd of nemen bewust heel veel risico. Of je nou met alcohol achter het stuur kruipt of bewust structureel veel te hard rijdt; in beide gevallen breng je je eigen leven en dat van anderen in gevaar. Echter is (veel) te hard rijden schijnbaar niet zo'n groot taboe.quote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef NieuweNier het volgende:
Ik bedoel een klein beetje over het limiet voor beginners is acceptabel.
note +1quote:
Omdat het risico veel kleiner is.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen rijden zelfs zonder alcohol of ander middel in hun bloed nog belabberd of nemen bewust heel veel risico. Of je nou met alcohol achter het stuur kruipt of bewust structureel veel te hard rijdt; in beide gevallen breng je je eigen leven en dat van anderen in gevaar. Echter is (veel) te hard rijden schijnbaar niet zo'n groot taboe.
Zo weinig alcohol als ik drink krijg ik dan gewoon een kleine boete. Ik ga niet te veel drinken. Los van je rijbewijs verliezen is dat gevaarlijk.quote:
swsquote:
Niet zo gek he als je nooit van je zolderkamer afkomtquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |