We kunnen maar het beste allemaal afspreken dat we elkaar er niet op aanspreken. Misschien moet Nederland in de toekomst ook maar een muur bouwen (om mensen buiten te houden in het geval van Nederland, waarschijnlijk) en mensen als bewakers inhuren, dan wordt het hier wat rustiger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet het hier op Fok! ook vol zitten met maatschappelijk irrelevanten.
Eerst het paspoort afnemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:53 schreef RM-rf het volgende:
Kanker van de Samenleving dit soort mensen, ze moesten ze allemaal tegen de Muur zetten!
Hangt van het artikel af. Niet bij alle stukjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:12 schreef Ferdo het volgende:
Ben kennelijk al heel lang niet meer op Telegraaf.nl geweest. Wist niet dat ze daar de comment-functie eruit hebben gegooid.
Ze voelen de bui al hangen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van het artikel af. Niet bij alle stukjes.
Op de man spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 06:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet eens creatief.
Maar daarom ben jij ook een simpele knakworst.
Bij een bericht over (IS)IS-sletjes voorzag men kennelijk geen problemen: http://www.telegraaf.nl/f/23057937 .quote:
Dan gaat het ook gelijk helemaal los.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij een bericht over (IS)IS-sletjes voorzag men kennelijk geen problemen: http://www.telegraaf.nl/f/23057937 .
Troll gespot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
We kunnen maar het beste allemaal afspreken dat we elkaar er niet op aanspreken. Misschien moet Nederland in de toekomst ook maar een muur bouwen (om mensen buiten te houden in het geval van Nederland, waarschijnlijk) en mensen als bewakers inhuren, dan wordt het hier wat rustiger.
Re pls.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Re het volgende:
het geeft wel een goed beeld van de persoon achter de troll, erg niet indrukwekkend met een vleugje zieligheid.
Er zijn eigenlijk 2 dingen die me opvallen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag me soms echt af waar mensen zich druk om maken? Het is maar internet. Je kunt doen en laten wat je wilt. Laat iedereen lekker zeggen wat ie wil.
- Waarom post je dit dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk 2 dingen die me opvallen..
- Het is inderdaad maar internet, begrijp ook nooit zo goed waarom mensen zich zo druk kunnen maken om wat andere anonieme figuren uitkramen
- De noodzaak om altijd en overal maar iets over te zeggen begrijp ik ook niet
Ik begrijp mijzelf ook niet. Ach, op de een of andere manier houdt het je hersencellen in beweging, al zal mijn baas liever hebben dat ik aan het werk ga.quote:
Het is een vorm van vermaak. Zowel voor jou als voor de man beschreven in de OP.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp mijzelf ook niet. Ach, op de een of andere manier houdt het je hersencellen in beweging, al zal mijn baas liever hebben dat ik aan het werk ga.
Het is voor een deel vermaak, maar het is ook de vraag of het echt goed voor mensen is. Voor de troll zelf hangt het er vanaf. Deze voormalige DDR-grensbewaker heeft niks beters meer te doen, dus trollt hij de hele dag, maar de meeste trolls kunnen met een paar goed geplaatste opmerkingen allerlei andere mensen oprecht boos maken en hun tijd verspillen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk 2 dingen die me opvallen..
- Het is inderdaad maar internet, begrijp ook nooit zo goed waarom mensen zich zo druk kunnen maken om wat andere anonieme figuren uitkramen
- De noodzaak om altijd en overal maar iets over te zeggen begrijp ik ook niet
Dat geldt eigenlijk voor iedereen met een actief Twitteraccount.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:57 schreef Re het volgende:
het geeft wel een goed beeld van de persoon achter de troll, erg niet indrukwekkend met een vleugje zieligheid.
Interessant.. het klopt dat interesse in de wereld om je heen goed is, vind het zelf altijd wel leuk als mensen meer interesses hebben dan hun eigen leventje. Alleen heeft het inderdaad totaal geen zin om je op te winden over dingen waar je geen invloed op hebt, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Vind zelf bijvoorbeeld politici vaak ergerniswekkend en de besluiten die ze nemen ook. Zelf politiek actief worden en invloed uitoefenen zie ik niet zitten, dus mijn strategie is dan maar om het langs me heen te laten gaan en ook niet te gaan stemmen als er verkiezingen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
In tegenstelling tot deze meneer denk ik dat het goed is om belangstelling te hebben voor dingen die er in de wereld gebeuren, ook dingen waar je geen directe controle op hebt, maar het is wel heel typisch hoe veel mensen er constant boos zijn om die dingen.
Op zich kunnen een paar trollerige reacties geen kwaad, maar wanneer meer van de helft uit zo'n soort reacties bestaat, kan het demotiverend werken op de mensen die een serieuze reactie op het onderwerp willen geven.quote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef Igen het volgende:
Maar ik vind het wel een interessant punt. Wat voegt het toe, als mensen die geen leven hebben ruzie gaan zitten schoppen op internet? Is het de taak van een krant om dat te faciliteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |