Ook met mij hoorquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.
Awhquote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook met mij hoorbeste verhaallijn van deze SC
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is is dat Veereli een gesprek met zichzelf heeft.
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zeker als nootjes er niet is valt BT best mee.
Je vroeg toch wat er aan de hand was, geez zal je nog eens helpen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak hier. Nou en?
Wow hier zit meer achter.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kloonhommel probeert met man en macht over z'n eerdere gelul heen te posten omdat hij weet dat hij een beetje aan het jokken was en er nu niet verder op in kan gaan zonder af te gaan. Jammer wel.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 8 september 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt. Nog liever die retard BT dan wickedmen.
Ja hij kwam met deze bullshit aanquote:
''Waar ze mee komt aankakken'' ''ik vind haar dan cute''quote:Op maandag 8 september 2014 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit goed gekund hoor, drm is het bijna altijd lachwekkend waar ze mee komt aankakken. Ik vind haar dan cute en vergeet spontaan hoe erg ik de pest aan haar heb.
Maak er een KLB topic over.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Haha als een hond met de staart tussen de benen er tussenuit gesneaked hahahah
Als hij slim is is hij er tussenuit gesneakedquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon even drinken pakken ofzo, weet jij veel.
Geef me aspirine en stop me in bed.quote:
Topics openenquote:
Mortaxxquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef wickedmen het volgende:
Maar oke effe vraagje he. Wie is de lekkerste chick hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |