SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje gayboiis.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baas dit jaar jaquote:Wist niet dat je het zo kon oplossen. Had ik destijds moeten weten bij de gold cupquote:Op maandag 8 september 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je dat bij een toernooit krijg in normale fut moet je gelijk bij het coinscherm je console uitzetten. Anders kan je dat toernooi nooit meer spelen.. Wat ik dus ook heb
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Luxemburg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Beter dan Ramos en Pepequote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baas dit jaar ja
[..]
Wist niet dat je het zo kon oplossen. Had ik destijds moeten weten bij de gold cup![]()
![]()
Oké goed om te weten , thanks!quote:Op maandag 8 september 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je dat bij een toernooit krijg in normale fut moet je gelijk bij het coinscherm je console uitzetten. Anders kan je dat toernooi nooit meer spelen.. Wat ik dus ook hebblablablabla![]()
Serieus? En ik kan dus al bijna het hele jaar geen silver of bronze toernooi meer spelenquote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baas dit jaar ja
[..]
Wist niet dat je het zo kon oplossen. Had ik destijds moeten weten bij de gold cup![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serieus? En ik kan dus al bijna het hele jaar geen silver of bronze toernooi meer spelenAls je contact opneemt met de EA helpdesk resetten ze je toernooienquote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Baas dit jaar ja
[..]
Wist niet dat je het zo kon oplossen. Had ik destijds moeten weten bij de gold cupBlijkbaar blijft er dan een ghost entry hangen in hun database.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb het bij 4 of 5 thema cups gehad en bij de gold cup. Echt debiel.quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serieus? En ik kan dus al bijna het hele jaar geen silver of bronze toernooi meer spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dat konden ze niet. Heb het vaak genoeg geprobeerd..quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Als je contact opneemt met de EA helpdesk resetten ze je toernooienBlijkbaar blijft er dan een ghost entry hangen in hun database.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij hebben ze dat wel gefliktquote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat konden ze niet. Heb het vaak genoeg geprobeerd..
Lekker danquote:Op maandag 8 september 2014 21:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat wel geflikt
Naja nu is het te laat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertelquote:Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet hier iets van fiscale zaken en wil mij even uit de brand helpen?![]()
Maar even echt bloed serieus. Zijn we in staat om gewoon normaal tegen elkaar te doen want al die haat naar mij toe is gewoon nergens voor nodig. Wil het gewoon gezellig houden hier en altijd maar dat reageren met die klote emoticons gaat ook nergens over zoals deze die altijd voorbij komt![]()
![]()
stel ik ben moeilijk goed in traden in FUT (quote:) en ik verdien daar mee 500 euro in de maand, dan moet ik daar toch gewoon belasting over betalen?
![]()
Ja, je moet je werk achter het station gewoon opgeven bij de belastingen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stel ik ben moeilijk goed in traden in FUT () en ik verdien daar mee 500 euro in de maand, dan moet ik daar toch gewoon belasting over betalen?
En ondanks de aard van het werk is het niet aftrekbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bedanktquote:Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je moet je werk achter het station gewoon opgeven bij de belastingen.
[ afbeelding ]![]()
tevens Marlos gold en 4* skill![]()
Ja, pas als je totale inkomsten boven bedrag x uitkomenquote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stel ik ben moeilijk goed in traden in FUT () en ik verdien daar mee 500 euro in de maand, dan moet ik daar toch gewoon belasting over betalen?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wil het gewoon gezellig houden hier en altijd maar dat reageren met die klote emoticons gaat ook nergens over zoals dezequote:Op maandag 8 september 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je moet je werk achter het station gewoon opgeven bij de belastingen.
[ afbeelding ]![]()
even huilenquote:Op maandag 8 september 2014 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedankt[ afbeelding ]
tevens Marlos gold en 4* skill![]()
Ja officieel wel. Maar in de praktijk kan je dat echt wel ontduiken hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
in de case is het 500 ekkies, kan echter niks vinden over een bepaalde grens?quote:Op maandag 8 september 2014 21:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, pas als je totale inkomsten boven bedrag x uitkomen![]()
Zoiets zou ik niet opgeven joh. Kwam het op je rekening binnen?quote:Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de case is het 500 ekkies, kan echter niks vinden over een bepaalde grens?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het gaat over mijn huiswerkquote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet opgeven joh. Kwam het op je rekening binnen?![]()
![]()
![]()
Waarom zou je dat opgeven? Ik had vorig jaar ook 5 mil verkocht voor 450 ekkies. Had me er eigenlijk niet mee bezig gehouden of het mocht of niet![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedere post die ik van hem op EA forum tegenkom gaat ook over Feyenoord of Ajaxquote:Op maandag 8 september 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
VDMAltijd stoer doen op Twitter, met zn afgeschermde accountje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Murica
http://www.flabber.nl/lin(...)uren-maar-zijn-19800![]()
![]()
![]()
doe eens postenquote:Op maandag 8 september 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
VDMAltijd stoer doen op Twitter, met zn afgeschermde accountje
![]()
hahahahaha die opa in zijn luierquote:Op maandag 8 september 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Murica
http://www.flabber.nl/lin(...)uren-maar-zijn-19800
MY FUCKING SCOOTER!![]()
![]()
How much is the fish?quote:Op maandag 8 september 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahahaha die opa in zijn luier
MY FUCKING SCOOTER!
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sterling![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
1.1quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar speelt Azevedo dan nu? DS2 , dat weet jij weltwitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:55:24Oh and Marcio Azevedo was not on the build I played, so I guess he won't be in FUT. I could be wrong though, so let's just hope he will be. reageer retweet
![]()
Shakquote:Op maandag 8 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Waar speelt Azevedo dan nu? DS2 , dat weet jij weltwitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 21:55:24Oh and Marcio Azevedo was not on the build I played, so I guess he won't be in FUT. I could be wrong though, so let's just hope he will be. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik wil reageren met emoticons doe ik dat lekker. Koop een hont ofzo. Die kun je vertellen wat hij wel en niet mag doen. Hier gaat dat je nooit lukken.quote:Op maandag 8 september 2014 21:43 schreef Maver24 het volgende:
Maar even echt bloed serieus. Zijn we in staat om gewoon normaal tegen elkaar te doen want al die haat naar mij toe is gewoon nergens voor nodig. Wil het gewoon gezellig houden hier en altijd maar dat reageren met die klote emoticons gaat ook nergens over zoals deze die altijd voorbij komt![]()
Shakhtarquote:Op maandag 8 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Geen Azevedo en geen Marlos met 5*![]()
![]()
Voorlopig niet denk ik. Problemen met zijn hart toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-1 WelblackHala Madrid !
beetje jammer inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Shakhtar
Geen Azevedo en geen Marlos met 5*![]()
Godver, dit is echt kut.quote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik. Problemen met zijn hart toch?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik. Problemen met zijn hart toch?
Hontenquote:Op maandag 8 september 2014 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik wil reageren met emoticons doe ik dat lekker. Koop een hont ofzo. Die kun je vertellen wat hij wel en niet mag doen. Hier gaat dat je nooit lukken.![]()
![]()
Ik hoor Valentijn Driessen niet graag praten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geenquote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik. Problemen met zijn hart toch?
Welbeckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk?
Is een Arsenal speler he![]()
Zo voelt het nog nietquote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen
Is een Arsenal speler he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij kan nu nog scoren.quote:Op maandag 8 september 2014 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen
Is een Arsenal speler heHala Madrid !
quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kiid, Freire...
Zullen we meedoen?![]()
![]()
Drmic
Hala Madrid !
Godverdommequote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kiid, Freire...
Zullen we meedoen?![]()
![]()
![]()
Ibarbo 5* skills confirmedtwitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:12:36There's one player in particular with 5 star skill moves that will give you nightmares when you see his stats and rating.. reageer retweet
![]()
Assaidi silver.quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef wieisboos het volgende:
Ibarbo 5* skills confirmedtwitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:12:36There's one player in particular with 5 star skill moves that will give you nightmares when you see his stats and rating.. reageer retweet
![]()
twitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:13:05Shame the embargo lasts so long, because I can't wait to show you the video! reageer retweet
Das dus de één van de 2 spelers waar Chuboi het over heefttwitter:Kazooie94 twitterde op maandag 08-09-2014 om 22:14:53@LiquidSn4ke Next tuesday by the looks of it now. Chu is trying to get it moved up earlier, so fingers crossed. reageer retweet
![]()
Godver wat een teaser.quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef wieisboos het volgende:
ik zeg wel de hele tijd dat ik fifa 15 niet ga kopen maar ik ben toch steeds benieuwd naar die ratings![]()
![]()
Trapzkoffie gespotquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
![]()
Ik neem zijn taak wel over dan.quote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
geen vrolijke potspost meer om 7 uur 's ochtendsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
`Waarschijnlijk om zijn joden grap.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
preciesquote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef over_hedge het volgende:
`Waarschijnlijk om zijn joden grap.![]()
![]()
Nee ik heb het serieus niet gezien..quote:DM anders even of zet in Skype.
Kijk whatsapp danquote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik heb het serieus niet gezien..DM anders even of zet in Skype.
![]()
![]()
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 september 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2925490.page![]()
Nee, dikke bullshit. "Ja, kies maar wat spelers uit"quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 rare contract ook echtquote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dikke bullshit. "Ja, kies maar wat spelers uit"![]()
![]()
Ventje dacht dat iedereen hem zou geloven als hij er maar iets volslagen debiels van maakte ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF WelbeckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welblack IF LBHala Madrid !
En IF SilvaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
welbeck kk?quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
IF Welbeckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
jezus man gedraag je![]()
Welbeck kk KKK staat er. Hou jij wel van de KKK dan? Racistquote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
welbeck kk?
jezus man gedraag jeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keeper Ukraine maakt 1-1
Maar die kut keurt hem af
Weer een dubieus afgekeurde goal van een keeper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
clubs?quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Keeper Ukraine maakt 1-1
Maar die kut keurt hem af
Weer een dubieus afgekeurde goal van een keeper![]()
white hood, white hood, okay kay kayquote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welbeck kk KKK staat er. Hou jij wel van de KKK dan? Racist
blablallbla shopping at ikea
so maserati jij rijdt in een kia![]()
http://www.rug.nl/bachelors/american-studies/quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast![]()
Welk vak? Wat studeer jij eigenlijk?GRAAG VERWIJDEREN![]()
fiscale economie; economie en bedrijfseconomiequote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast![]()
Welk vak? Wat studeer jij eigenlijk?![]()
Ja dan snap ik wel dat je vragen hebt... twee studies tegelijk proberen te doenquote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fiscale economie; economie en bedrijfseconomie![]()
![]()
jonge jij vraagt toch vak en studiequote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je vragen hebt... twee studies tegelijk proberen te doenhaha dat is serieus ietsquote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/bachelors/american-studies/wat kan je daar mee worden dan
amerikanoloog ofzo?
![]()
Zo'n puike Amerika-"expert" op TV.quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge jij vraagt toch vak en studie
[..]
haha dat is serieus ietswat kan je daar mee worden dan
amerikanoloog ofzo?
Oh sorry, was ik alweer vergetenquote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge jij vraagt toch vak en studie
[..]
amerikanoloog ofzo?
Dacht dat je je studies noemde.
Sorry sorry![]()
![]()
'Vroegah' had je toch zon andere dude? Max ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij wordt de nieuwe Maarten van Rossem.
Nee alsjeblieft geen TR machen nu.![]()
ben niet thuisquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij welk programma?quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
'Vroegah' had je toch zon andere dude? Max ofzo.![]()
ik dacht dat wij matties waren manquote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik alweer vergeten
Dacht dat je je studies noemde.
Sorry sorry
![]()
![]()
Dan kun je in de buurt komen van een Dudeweiserquote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
amerikanoloog ofzo?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja hoorde net op skype dat je in een klooster zit om na te denken over je next gen console. Wel internet..? Om reviews op te zoeken?quote:![]()
dan is er een inbrekerquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, het licht is aan en ik zag je wegduikenZo doe je met Sint Maarten zeker ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn we toch ook.quote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat wij matties waren man
![]()
Klopt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hoorde net op skype dat je in een klooster zit om na te denken over je next gen console. Wel internet..? Om reviews op te zoeken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben allang terugquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Volgende week is Suarez weer terug van vakantie![]()
anders ga jij hier gewoon even weg ofzo komt allemaal stank uit je bek man.
kut vent.
gr gr.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is er een Xbox Skype chat?quote:Op maandag 8 september 2014 23:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hoorde net op skype dat je in een klooster zit om na te denken over je next gen console. Wel internet..? Om reviews op te zoeken?![]()
Overigens heb ik echt een tyfeshekel aan van die (social) media en communicatiestudies die zich focussen op twitter etc.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heeeeeeeeeeey Suarez is terug!quote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben allang terug![]()
kut vent.
gr gr.
Hoe was het?GRAAG VERWIJDEREN![]()
wat zaterdag al terug hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeey Suarez is terug!
Hoe was het?
ja prachtig. lekker weer mooi eilandje.
wel goed om te zien dat jullie je al die tijd nog vermaakt hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2 wil erbij, dat is toch best wel duidelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4 clubbers ja. Maar alleen met clubs in gebruik (sinds 2 dagen ofzo)
![]()
Waar zie je die stats?quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara silver met 86 pace trouwens. Hurtado ST![]()
Wat interessant.quote:Op maandag 8 september 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara silver met 86 pace trouwens. Hurtado ST![]()
als kiespijnquote:![]()
tuurlijk heb ik alle dagen aan jullie gedacht. geen paint skills, geen racistische grappen, een SMLENO geleuter en maver gebash. 2 zwaren weken hoor
#FreeTrapz![]()
Wat was je doen? Kozijnen zetten in het dorp verderop of?quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als kiespijn![]()
tuurlijk heb ik alle dagen aan jullie gedacht. geen paint skills, geen racistische grappen, een SMLENO geleuter en maver gebash. 2 zwaren weken hoor![]()
Alsof je niet constant hebt gelurktquote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als kiespijn![]()
tuurlijk heb ik alle dagen aan jullie gedacht. geen paint skills, geen racistische grappen, een SMLENO geleuter en maver gebash. 2 zwaren weken hoor
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
af en toe tijdens het voor de 400e keer mailen met EAquote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alsof je niet constant hebt gelurkt![]()
ging zoals altijd over dezelfde dingen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en bedankt he, nu is pots een week weg door jouwquote:Op maandag 8 september 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben allang terug![]()
kut vent.
gr gr.![]()
![]()
Die support is echt vreselijk jaquote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
af en toe tijdens het voor de 400e keer mailen met EA![]()
ging zoals altijd over dezelfde dingen.Kreeg laatst voor het eerst een mail over een 3 maanden oude case
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze staan er niet allemaal tussen zie ik.quote:Op maandag 8 september 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/fifa15
Barzagli met dikke pace upgrade staat er niet tussen![]()
![]()
HUH ? ik zee gewoon wat maver zee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
en bedankt he, nu is pots een week weg door jouw
is t weer zover is de hamer weer geweest
#FreeTrapz![]()
ja 2triggerhappy4u moest weer wat frustratie kwijt denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HUH ? ik zee gewoon wat maver zee.
is t weer zover is de hamer weer geweest![]()
wie zijn de ongelukkigequote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja 2triggerhappy4u moest weer wat frustratie kwijt denk ikPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hala Madrid !
Hala Madrid !
godver waarom trap ik er telkens in om dit spel te gaan spelen.
mrvantrapz erinquote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
lol![]()
Divisies zeker? Gewoon single matches doen manquote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat een van jullie negers GTA V halen voor PS4 ?Hala Madrid !
Awo online chaosquote:
Hala Madrid !
Niet snitchen G.quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lang niet op het forum geweest sinds april en toen voor het laatst in 2012![]()
Koop een andere game voor je PS4 en ga het spelen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
godver waarom trap ik er telkens in om dit spel te gaan spelen.![]()
ja koop PES ofzo manquote:Op maandag 8 september 2014 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een andere game voor je PS4 en ga het spelen.
#FreeTrapz![]()
Godver..;.quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lang niet op het forum geweest sinds april en toen voor het laatst in 2012Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ikquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef BDIL het volgende:
Gaat een van jullie negers GTA V halen voor PS4 ?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Jamanquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef BDIL het volgende:
Gaat een van jullie negers GTA V halen voor PS4 ?![]()
![]()
7,50 al geincasseerd?quote:Op maandag 8 september 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haal de waterstofbommen er maar bijquote:
van mij kan hij direct op de klantenservice van EA gemieterd worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe normaal man, werken ook gewoon mensen he.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haal de waterstofbommen er maar bij
van mij kan hij direct op de klantenservice van EA gemieterd worden.![]()
Als er echt veel verschil te zien is tussen de PS3 en PS4-versie... Waarschijnlijk niet dusquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef BDIL het volgende:
Gaat een van jullie negers GTA V halen voor PS4 ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
heb nog nooit een niet geautomatiseerd mailtje gehad. Dus tot het tegendeel bewezen is geloof ik daar niets van.quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal man, werken ook gewoon mensen he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
geupdate radiozendersquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als er echt veel verschil te zien is tussen de PS3 en PS4-versie... Waarschijnlijk niet dus![]()
![]()
hey wieisboos, wat is dit dan?
Moet dit iemand anders zijn? Ebecilio is geen LW en die defending zou ook nergens op slaan bij hem
Dit is eerder Lorenzo dan Kyle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Drenthe en Elia zijn ook rw. strangequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Moet dit iemand anders zijn? Ebecilio is geen LW en die defending zou ook nergens op slaan bij hem![]()
Elia staat altijd RM, dus dat klopt wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Drenthe en Elia zijn ook rw. strange
Ik heb begrepen dat je weer een kut any bent geweest voor ons?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
9 tegengoals in 2 wedstrijden zonder lagquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elia staat altijd RM, dus dat klopt wel.
Ik heb begrepen dat je weer een kut any bent geweest voor ons?![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 01:00:20#FUT and #EASFC maintenance from 5pm-9pm PT (1am-5am UK) to prepare for #FIFA15. 4hr downtime. More info: http://t.co/0thXCKqUnX reageer retweet
![]()
CilicHad altijd potentie maar speelde bagger tot Ivanisevic hem ging trainen, nu na 13 jaar weer een GS winnaar
Hala Madrid !
Beter regelen ze imagine dragons muziek bij fifa 15. Kan je lekker meezingen
Welcome to the new aids, to the new aids. Welcome to the new aids![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:16 schreef Rijst het volgende:
Welcome to the new aids, to the new aids. Welcome to the new aids
Gewoon je eigen muziek erop zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Godver, dit had ik serieus ook al eens bedachtquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:16 schreef Rijst het volgende:
![]()
Dat is niet zo mooi in mijn nachtdienstquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:11 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 01:00:20#FUT and #EASFC maintenance from 5pm-9pm PT (1am-5am UK) to prepare for #FIFA15. 4hr downtime. More info: http://t.co/0thXCKqUnX reageer retweet
Gaat hij meedoen vrijdag tegen Nederland denk je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:16 schreef BDIL het volgende:
CilicHad altijd potentie maar speelde bagger tot Ivanisevic hem ging trainen, nu na 13 jaar weer een GS winnaar
![]()
Ja ik dacht meteen aan jou toen ik het las, sorry manquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi in mijn nachtdienst
[..]
Gaat hij meedoen vrijdag tegen Nederland denk je?![]()
![]()
Het geeft niet, ik ben niet boos. Er zijn meer dingen op het internet te doen, en heb ook nog wel wat klusjes hier te doen vannachtquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik dacht meteen aan jou toen ik het las, sorry man![]()
![]()
Werk ze nog ff. Als ik wakker word ben jij al (bijna) klaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik ben niet boos. Er zijn meer dingen op het internet te doen, en heb ook nog wel wat klusjes hier te doen vannacht![]()
![]()
Ik snapt dit niet. Deze mensen voelen zich njet meer veilig en gaan daarom de hele tijd schreeuwen en vechten? Echt hersenloos en vragen om aandacht dit.
Inwoners rampflat Diemen niet blij![]()
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi in mijn nachtdienst
[..]
Gaat hij meedoen vrijdag tegen Nederland denk je?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dankquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Werk ze nog ff. Als ik wakker word ben jij al (bijna) klaar
Dan wordt het een karig middagje, Karlovic en Dodig zijn er ook al niet bij. Voor het avondeten thuis dus waarschijnlijk.quote:![]()
De demo voor de Xbox One staat online, voor andere consoles kan hij eventueel vandaag online komen![]()
Pauperbedrijf![]()
Ligt aan die spleetogen. Ea kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 9 september 2014 06:52 schreef Freire het volgende:
De demo voor de Xbox One staat online, voor andere consoles kan hij eventueel vandaag online komen![]()
Pauperbedrijf![]()
Mkhitaryan en Lallana hebben 5* wf in de demo. En 433 (3) CM linkt niet meer met de cb. En gameplay is van de oude gamescon build. Nutteloos dus
Formation wijzigingen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2925650.page
Chem blijft hetzelfde volgens Robb. Geen extra 1.5 nation link.
Gr gr maver86Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goedemorgen. Holy shit. Gold nog wel. Ff filmpje bekeken. Nice nice.quote:
Vanmiddag maar even demo binnen halen. Nu naar mijn werk toe
[ Bericht 4% gewijzigd door Maver24 op 09-09-2014 07:28:00 ]![]()
Maver iedereen weer lekker bans aangenaaid?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
RIP POTS, Lindje en onze knuffelturkquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel, en daarna vertelde hij ons hoe wij ons moesten gedragenquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt te erg die kerel
![]()
Ik begrijp vooral niet waarom hij hier nog naartoe komt, terwijl iedereen hem uitkotst.
Moet wel een SM-liefhebber zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Yes beter stays he on the EA forumquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik begrijp vooral niet waarom hij hier nog naartoe komt, terwijl iedereen hem uitkotst.
Moet wel een SM-liefhebber zijn![]()
Het is niet meer uitkotsen, het is inmiddels projectiel-braken gewordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moet wel een SM-liefhebber zijn![]()
Die formatie wijzigingen is wel tof, want het enige wat ze dus veranderen is het verminderen van het aantal links. Goed nieuws voor hybridsquote:Op dinsdag 9 september 2014 07:09 schreef Tim86 het volgende:
Mkhitaryan en Lallana hebben 5* wf in de demo. En 433 (3) CM linkt niet meer met de cb. En gameplay is van de oude gamescon build. Nutteloos dus
Formation wijzigingen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2925650.page
Chem blijft hetzelfde volgens Robb. Geen extra 1.5 nation link.
Gr gr maver86
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hmmm.. FIFA 15 bij wehkamp incl verzendkosten voor 49,45 dankzij 7,50 korting
Gaat die bij de MM/Saturn goedkoper zijn bij release?![]()
nope, maar daar heb je hem wel 100% bij releasequote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef OmniRocket het volgende:
Gaat die bij de MM/Saturn goedkoper zijn bij release?en kan je 'm in de ochtend al halen natuurlijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sommige mensen moeten werkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, maar daar heb je hem wel 100% bij releaseen kan je 'm in de ochtend al halen natuurlijk
![]()
dat is waar. ja kan je hem opzich daar bestellen, denk wel 85+% kans dat ie gewoon die dag bezorgd wordt?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
je weet het maar nooit met de Wehkampquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is waar. ja kan je hem opzich daar bestellen, denk wel 85+% kans dat ie gewoon die dag bezorgd wordt?![]()
DHLquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je weet het maar nooit met de Wehkamp![]()
![]()
nuttigquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
7,50 is met kortingscode happy overigens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:31 schreef OmniRocket het volgende:
Gaat die bij de MM/Saturn goedkoper zijn bij release?![]()
nog happy invullen ook als je ea geld doneert? ik zou weigerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
7,50 is met kortingscode happy overigens.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je bovenbuurman is van zn balkon aan het pissenquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
En toch regent het in Amsterdam. Buienradar![]()
Hij is al naar z'n werk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je bovenbuurman is van zn balkon aan het pissenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nvm'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hackerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ah heb de linkquote:
![]()
check
https://www.facebook.com/video.php?v=904281126249568
Nijntje komt Maver nog tegen op het strand
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ho---ly------fuck....quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er gaat bij mij iets goed fout.
Ik heb de Fifa 15 demo gedownload, maar ik krijg alleen maar Fifa 14 met iets verbeterde graphics.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
hihahoquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Cara het volgende:
Ik heb de Fifa 15 demo gedownload, maar ik krijg alleen maar Fifa 14 met iets verbeterde graphics.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Controller onder gejizzed of niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:21 schreef Cara het volgende:
Ik heb de Fifa 15 demo gedownload, maar ik krijg alleen maar Fifa 14 met iets verbeterde graphics.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Victor Valdes heeft nog steeds geen club
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net als Cedric v/d Gun, Yepes etcquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Victor Valdes heeft nog steeds geen club![]()
Hij mag bij Feyenoord komen als 3e keeper. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yoboquote:En Akaminko 80 pace CB.
![]()
Die hebben geen contract bij Barcelona afgewezenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Real Madrid weet al wie de opvolger van Cristiano Ronaldo zou moeten worden. Er wordt beweerd dat Manchester United gaat proberen de sterspeler terug naar Old Trafford te halen en als dat lukt, wordt Eden Hazard van Chelsea gezien als de ideale opvolger van de Portugese vedette. De Koninklijke schijnt een openingsbod van 73 miljoen euro in gedachten te hebben, maar reserveert alvast een hoger bedrag.
Hazard is nooit beslissend man... (korrel zout: dit komt van VZ)![]()
ohja is die demo te downloaden? of pas vanaf 7 ofzo zeker'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alleen op de Juanquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
ohja is die demo te downloaden? of pas vanaf 7 ofzo zekerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tiny en Lau zijn uit elkaar
Ware liefde heeft weer verloren
Elke dag![]()
Ja nee maar serieus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Controller onder gejizzed of niet?
Ingooien is nog steeds niet gefixed, (serieus?) keepers duwen de bal nog steeds recht in de voeten van de tegenstander, AI heft nog steeds buitenspel op, verdedigers springen nog steeds niet mee bij corners. Same old shit so far.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Precies wat ik dus al had verwacht.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja nee maar serieus.
Ingooien is nog steeds niet gefixed, (serieus?) keepers duwen de bal nog steeds recht in de voeten van de tegenstander, AI heft nog steeds buitenspel op, verdedigers springen nog steeds niet mee bij corners. Same old shit so far.
hahaha so funnyquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:16 schreef Rijst het volgende:
Krijg nou de pestka... oh wacht. RIP Tiny en Lauquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tiny en Lau zijn uit elkaar
Ware liefde heeft weer verloren![]()
![]()
Gelukkig heeft Rutger ze tijdelijk weer bij elkaar gebracht. Helaas zitten ze nu beiden weer eenzaam en alleenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijg nou de pestka... oh wacht. RIP Tiny en Lau
Elke dag![]()
Nou ja, ik had dus wel verwacht dat ze bijvoorbeeld het ingooien zouden verbeteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies wat ik dus al had verwacht.
Kom op, hoeveel moeite moet dat nou kosten? Maar goed, kapotte cornervlaggen heeft natuurlijk prioriteit
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
ga naar google.nlquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou ja, ik had dus wel verwacht dat ze bijvoorbeeld het ingooien zouden verbeteren.
Kom op, hoeveel moeite moet dat nou kosten? Maar goed, kapotte cornervlaggen heeft natuurlijk prioriteit
type PES 2015 klik op buy now.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
bevalt het je een beetje de xbox 1?![]()
Vergeet het mooie gras niet nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou ja, ik had dus wel verwacht dat ze bijvoorbeeld het ingooien zouden verbeteren.
Kom op, hoeveel moeite moet dat nou kosten? Maar goed, kapotte cornervlaggen heeft natuurlijk prioriteit__! EA heeft daar sowieso een handje van..
Dag 1: Release dag
Dag 2: Bugs van vorige versie zitten er nog in.
Dag 20: Update om die bugs te fixen
Dag 21: Na update nieuwe bug gevonden of iets OP (finesse shots, afstands etc etc.)
Rond begin december: onaangekondigde patch die het half fixed
Rest van het jaar schreeuwt iedereen dat er iets kapot is (Kickoff glitch, uitworpen)
Juni: nieuwe versie aankodiging: Wapperende shirtjes, dor gras, wapperende vlaggetjes.
Juli: nieuwe feature: Druppels op de bal, en een feature die in een FIFA van 2 jaar geleden zat.
Augustus: Iedereen helemaal blij met nieuwe FIFA
Release dag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
September t/m Oktober: Spelen met vrienden, 2 vs 2 of 1 vs 1,quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vergeet het mooie gras niet niet__! EA heeft daar sowieso een handje van..
Dag 1: Release dag
Dag 2: Bugs van vorige versie zitten er nog in.
Dag 20: Update om die bugs te fixen
Dag 21: Na update nieuwe bug gevonden of iets OP (finesse shots, afstands etc etc.)
Rond begin december: onaangekondigde patch die het half fixed
Rest van het jaar schreeuwt iedereen dat er iets kapot is (Kickoff glitch, uitworpen)
Juni: nieuwe versie aankodiging: Wapperende shirtjes, dor gras, wapperende vlaggetjes.
Juli: nieuwe feature: Druppels op de bal, en een feature die in een FIFA van 2 jaar geleden zat.
Augustus: Iedereen helemaal blij met nieuwe FIFA
Release dag.
November: Ergernissen sluipen erin
December: Zwaar gekanker op spel.
Januari: Met zijn allen voornemen nooit meer te spelen
Maart: Toch een paar potjes spelen, bevalt weer
April t/m Juni: Potjes spelen ondanks haat op spel
Juli: Met zijn allen voornemen nooit meer te spelen
Augustus: ..benieuwd naar nieuwe FIFA.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Jup dat is de andere kant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef Cara het volgende:
[..]
September t/m Oktober: Spelen met vrienden, 2 vs 2 of 1 vs 1,
November: Ergernissen sluipen erin
December: Zwaar gekanker op spel.
Januari: Met zijn allen voornemen nooit meer te spelen
Maart: Toch een paar potjes spelen, bevalt weer
April t/m Juni: Potjes spelen ondanks haat op spel
Juli: Met zijn allen voornemen nooit meer te spelen
Augustus: ..benieuwd naar nieuwe FIFA.
omdat POTS het niet kan,quote:
vanmorgen kwam dus die vrouwelijke collega van mij, blablablaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet echt geen conclusie gaan trekken aan de demo... Speelt meestal totaal anders dan het echte spel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:20 schreef over_hedge het volgende:
Je moet echt geen conclusie gaan trekken aan de demo... Speelt meestal totaal anders dan het echte spel.Nieuwe chrome versie zit blijkbaar automatisch een translate optie in.. Zou maver deze gebruiken?
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 09:44:54FUT15 will use the ball style you've chosen instead of your opponent so you don't have to worry about certain styles being an issue for you reageer retweet
![]()
EINDELIJK EEN FEATURE WAAR WE WAT AAN HEBBEN!quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 09:44:54FUT15 will use the ball style you've chosen instead of your opponent so you don't have to worry about certain styles being an issue for you reageer retweet
quote:bij de wehkampquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
7,50 is met kortingscode happy overigens.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Nieuwe chrome versie zit blijkbaar automatisch een translate optie in.. Zou maver deze gebruiken?
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nu nog standaard tenues die je kan instellen. Zodat je niet dat gezeik met shirtjes kiezen hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EINDELIJK EEN FEATURE WAAR WE WAT AAN HEBBEN!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fixed, maar clubs blijft toch leuk. Ook minder irriterend als je verliest.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef Cara het volgende:
[..]
September t/m Juli: Schelden op FIFA
Met 1v1 is verliezen altijd kut :p![]()
Iedereen in een Feyenoord teneu.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu nog standaard tenues die je kan instellen. Zodat je niet dat gezeik met shirtjes kiezen hebt.
Ja, als jij dat in zou stellen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen in een Feyenoord teneu.
Nu zo irritant met dat kiezen. Van die ventjes die perse met dat shirt willen spelen en daardoor de shirts te veel op elkaar lijken. Of dat je alle 2 snel door klikt en dan blijkt dan je alle 2 donkere shirts hebt etc. Zo irritant
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: