Ik zou ze gewoon gebruiken; moet geen problemen opleveren.quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb nog een stapel groene gipsplaten over. Ik neem aan dat ik die gewoon kan gebruiken om wandjes van andere kamers te maken? Of werkt het anders wanneer ik ze stuc ( na voorstrijk uiteraard).
Anders moet ik met een aanhanger naar de bouwmarkt en heb ik groene platen nutteloos liggen...
Dat kan dus niet hè, dat zijn plafondplaten. Die mag je niet verticaal monteren. En al helemaal niet als ze groen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef junkiexp het volgende:
Geen probleem, kwam zelf ook een plaatje tekort vorig jaar:
[ afbeelding ]
Euh ok? Leg ff uit want dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dat kan dus niet hè, dat zijn plafondplaten. Die mag je niet verticaal monteren. En al helemaal niet als ze groen zijn.
Sorry ik ben te serieus, had al bijna het stucwerk eraf getrokkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Gieliovd het volgende:
Verdorie ik denk jij snapt hem wel
Vraag is beantwoord dus ik voelde me vrij voor een grapje![]()
Hoeft niet, dat komt er vanzelf wel af. Groene gipsplaten stucken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef junkiexp het volgende:
had al bijna het stucwerk eraf getrokken
Nee, groen gips is vochtwerend. En de plaat is vaak dikker en daardoor sterker. Waar je de vezelversterking vandaan haalt, dat is me een raadsel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef De_Melkboer het volgende:
Het enige verschil is de vezelversterking in het gips, en de groene kleur. Voor de rest zijn ze het zelfde. Gewoon gebruiken.
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:21 schreef noutie het volgende:
[..]
Nee, groen gips is vochtwerend. En de plaat is vaak dikker en daardoor sterker. En vezelversterkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |