yup en duik lekker samen in een hotelletje of zoquote:
Eerst moet Nico slapenquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef NoNickOne het volgende:
Mark krijgt nu een lekkere dikke lijn cocaine van Huub.
Wat een stomme redenatie. Die klopt niet met wat hij al twee dagen loopt rond te bazuinenquote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij vindt geld verdienen belangrijk. Isa verdient geld, Nicoline ook wel iets en Ruud is bereid te werken. Rienk wil uit principe niets doen.
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Wel goed luisteren.
Hij zei: de groep geeft je een signaal af met zoveel stemmen, en je kotst erop.
Maw. ze doet niks met die signalen.
neequote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zo als Ruud was geweest
Colinda heeft hem even omhelst ....quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.
Je kotst erop, kent u die uitdrukking?quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, vijf stemmen van de firma Zwaan...quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op naar de volgende RLS, denk ik. Ik vrees dat we hem snel terug zien met z'n kop op tv. En dat hij dan ook zijn kansen weer zelf "afdwingt".quote:Op maandag 8 september 2014 19:29 schreef HaagscheCourant het volgende:
Nou op naar de volgende zeven jaar zonder te neuken
en ik kots hem uitquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei : de groep kotst je uit.
Ruud of Rienk is topquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Jibba het volgende:
Ik dacht 20:00 uur dus heb het gemist.
Rienk weg, jammer.
Ruud of Isa weg was spectaculairder geweest.
isa meteenquote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Zelus het volgende:
Nog niemand naar mark gegaan? Die gast had geen keuze, waren allemaal oude bewoners. Is en blijft moeilijk dit. ben blij dat ik niet daar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |