https://www.spareit.nlquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck? Hoe kan dit nou in hemelsnaam zo fucking cheap zijn? Moet toch een addertje zijn of niet?
[..]
Luister.
Ik fix volkoren stokbrood in de oven. Daarop komt het volgende:
Kaas. Rucola sla. Gekookt ei. Avocado. Garnaaltjes gemengd in olijfolie met verse knoflook, zout, peper en oregano.
![]()
Heb je wel op de link geklikt? (die van Bekijk product)quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
Doe deze. Nieuwer model met win7
http://www.vergelijk.nl/n(...)_wk301ea/specs.rhtml
Ja dat had ik al gedaan, maar alsnog kan dit toch niet zomaar voor een nieuwe laptop met i5 processor voor zo'n bedrag, is toch bespottelijk eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://www.spareit.nl
Spare it ziet er wel proffesioneel uit. Google ze eens op reviews.
heb vandaag al genoeg nagedenktquote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nou even nadenkt over wat de beste laptop voor Veers moeder is.
Haha ja mooi tochquote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Heb je wel op de link geklikt?
Doe danquote:
quote:
huehuehuehuequote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef VeerEli het volgende:
dat is wel vaker het geval auhauhaha XD Xd
Jaaaaa die. Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke ik snap het niet? Die van bekijk product? waar?
Ja, en dan? Dan kom je toch gewoon bij het product? Gvd zeg nou gewoon ff wat er is danquote:
Hahaha gvd man. Jammer dat je er niet gelijk achter kwam zelfquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef VeerEli het volgende:
Oh, zie het al. Alsnog windows vista en een gebruikte laptop.
Thanks he Nootjes
Had idd beter na moeten denken. Jij doet het niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef VeerEli het volgende:
Moet je nou voorstellen dat ik dit had doorgestuurd en ze hem had besteld. Stelletje kk nazi's hier jullie
Ipad lijkt me niet echt geschikt voor haar. Ze is echt zo a-technisch als de pest en begrijpt de iPhone ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Salatrel het volgende:
kunde gij uwe moeke nie door late spare voor ne ipad nie dan?
Ze kan niet overweg met die touchpad shit ook. En alles wat nieuw is kan ze slecht wat mee. Zelfs haar gewone laptop snapt ze soms nog de ballen vanquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
raar mensen die a-technisch zijn zijn over het algemeen juist de mensen die apple producten promoten
Hahaha had hem al gezien ja, cute hequote:
Waar is de lunch? Laat me anders meteen je vogeltje zien.quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha had hem al gezien ja, cute he![]()
![]()
Mijn eigen vogeltje niest heeeeel soms ook wel eens.
Haha aaaawwquote:
Haha in m'n hometownquote:Op maandag 8 september 2014 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar is de lunch? Laat me anders meteen je vogeltje zien.
ik ga ook helemaal stuk om deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga ook helemaal stuk om deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi dat dieren ook gewoon tevreden blik kunnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vind dat konijn echt creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
Ga je het nou zelf fixen of koop je het gewoon ergens zo?quote:Op maandag 8 september 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
Haha in m'n hometownEn welk vogeltje bedoel jij nu jij gluiperd
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heb gister zeker 2 minuten gefascineerd naar die 1e zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meis toch.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef VeerEli het volgende:
!
Nee, die eet ik woensdag als avondeten groente met aardappelgratin een een kaas schnitzel van beemster.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat dieren ook gewoon tevreden blik kunnen hebben
Lief dagboek.quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha had hem al gezien ja, cute he![]()
![]()
Mijn eigen vogeltje niest heeeeel soms ook wel eens.
Ik ga het zelf fixen, halloooquote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je het nou zelf fixen of koop je het gewoon ergens zo?In het laatste geval trakteer ik uiteraard
.
En gewoon, je vogel met een donsje, hoezo?
quote:
Awh, ben ik op je 3 cm gestapt? Sorry hoor schatje, het was niet persoonlijk.quote:
okquote:Op maandag 8 september 2014 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Awh, ben ik op je 3 cm gestapt? Sorry hoor schatje, het was niet persoonlijk.
Die blijft mooiquote:
Ja je neus.quote:Op maandag 8 september 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die niet weten dat ik 19 cm heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |