Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.quote:Op maandag 8 september 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat het niet met een knuppel was of dat ik geen gestoorde vrouw ben? :ss
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit voor calimero reactie dan.
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Nou ja, ik ben een vrouw dus in zekere zin is gestoorde vrouw een beetje een pleonasme.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje gestoord toch, even serieus zeg.
Blyf dan wegquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
waarom calimero? Jullie zijn zo boeiend niet hoor.
Altijd als jij mij quote is het een vraag waar ik gewoon geen antwoord op hebquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gestoord, gestoord op een manier die goed in jouw straatje past?
bazenactie thoughquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wat, Belg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.quote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??En altijd het laatste woord.![]()
hier niet, doeiquote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet die smilie dat ronddraait en met handjes wappert alsof ie krankejorem is of waar kan ik hem vinden??Het is wat, Belg zijn.![]()
Ja? Mijn moeder is overleden, dit is overigens weer een bewijsje dat je echt een ontzettend sneue gast bent dat populair probeert te doen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien dat je moeders kutje nog wat ronddraaiende handjes heeft die wapperen alsof ze krankjorum is.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Dus.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hey.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Goedemorgen Chai !* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Over wie gaat ditquote:Op maandag 8 september 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Doe je dat in het echt ook? Een groep mensen achtervolgen en elke keer dat je je in de conversatie mengt doe je denigrerend over ze?Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: