Hoe bedoel je, je zou alles goedpraten? Je bent een goedprater? Daar is ze op afgeknapt?quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef HelpMeee het volgende:
Hallo guys,
Ik zie volgende week mijn ex weer nadat ik alles heb opgefocked. Ik zou alles goedpraten en hoop dat ze me terugneemt, maar.. Hoe moet ik haar groeten aan het begin? Een kus, knuffel, niks..? Thanks in advice.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:37 schreef danny081 het volgende:
Optie 1: je doet gewoon normaal en laat absoluut niet merken dat je er mist. Want vrouwen willen nu eenmaal niet hebben wat ze makkelijk kunnen krijgen. Negeer haar maar een beetje als ze interesse heeft komt ze vanzelf naar je toe.
Optie 2: je verspilt al je kansen door het helemaal uit te gaan leggen en te smeken dat ze je terug neemt.
Optie 3: wacht tot ze naar huis gaat en volg haar. Ruk haar in een steegje en plas dwingend doch rechtvaardig in haar kont.
Dat dus. Gevolgd door een "alles goed?" of een "hoe gaat het" of een "lang niet gezien".quote:
Dat wordt alvast helemaal niks.quote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef HelpMeee het volgende:
Ik zou alles goedpraten en hoop dat ze me terugneemt
quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef wip_kip het volgende:
Toen mijn ex me dumpte en we een paar dagen later nog het een en ander erover gingen bespreken, begroette ze mij met een kus op de mond en een omhelzing.
Ik heb d'r weggeduwd en moest me inhouden om d'r niet heel gauw in de grond te beuken.
Hoe durfde ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |