Ja denk dat dat idd mooier is dan met die polychromos ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Cygne het volgende:
Dag 4 dan maar
[ afbeelding ]
Met polychromos. Vind t best ok. Maar met die zwarte achtergrond vind ik t diepe van stift of starsustpen mooier.
Jojogirl, doe jij nog borduren trouwens? Al meer dan week niks meer gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Even 2 dagen tegelijk, gisteren wel foto gemaakt maar niet meer gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er alleen vanochtend achter dat er een kruisje teveel zit in de stukje van gisteren dus moet weer ff wat uithalen helaas.
Leukquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef MissStevie het volgende:
Nu ik genomineerd ben op facebook om 5 dagen een zwart-wit foto te plaatsen wil ik hier ook weer beginnenIk ga 30 dagen lang bijzondere, leuke of opvallende foto's plaatsten.
Dag 1
Een heerlijke westernles gehad vandaag. er valt nog een hele hoop te leren! maar het balletje begint eindelijk een beetje te rollen en ik heb er (ondanks mijn frustratie dat het niet ging zoals ik wou) Ontzettend van genoten!
[ afbeelding ]
Kaleidocolor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Wow die is ook weer mooi Cygne!
Uit welk boek kwamen deze ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door MissStevie op 16-10-2014 21:04:06 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Wat voor ras is ze? Kan t niet zo goed zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:23 schreef MissStevie het volgende:
Dankje! We zijn ook echt suuuper blij met haar!![]()
't is een schatje
Dat is wel een leuk idee ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef MissStevie het volgende:
bedacht me net iets.. is het misschien leuk om in de OP een lijstje te zetten van welke users er bezig zijn met een challenge en watvoor challenge ze doen en een lijste met users die een challenge afgerond hebben en met erachter watvoor challenge ze hebben gedaan? het is maar een ideetje.. popped up in my head![]()
![]()
Oeh. Mijn broer heeft n Engelse.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:15 schreef MissStevie het volgende:
ze is 'gevaarlijk'een Amerikaanse stafford
Die zijn ook leuk.. kleine macho'squote:
Ik ga opnieuw beginnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja denk dat dat idd mooier is dan met die polychromos ja.
[..]
Jojogirl, doe jij nog borduren trouwens? Al meer dan week niks meer gezien
Haha dat is idd niet handig ja! Wel een goede tijd gelopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ga opnieuw beginnenHad vorige week eerst wel nog foto's gemaakt maar niet gepost. Daarna gingen we een weekendje naar Londen (om een halve marathon ten lopen) en ik had ff niet bedacht dat elke dag borduren dan niet ging lukken. Beetje blont
Poging 2 dus vanaf vandaag.
Lijstje in de OP lijkt me leuk trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten aub.. haal hem zo weer weg
[ Bericht 19% gewijzigd door MissStevie op 19-10-2014 01:22:57 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |