Heel mooi, die kleuren ook. Ga ook eens door dat boekje bladeren!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelhet boek is gewoon heel tof.
Ik ben namelijk niet zo'n kleurheld.
Wauw hij is echt mooi! En je bent flink opgeschoten gisteren zeg dat je hem nu al af hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dag 2 en mijn eerste volledige tekening
Dankjewelquote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze echt heel tof Sylvana!
Leuke kikker!quote:
Haha ja, nou dat is een beetje dubbelquote:Op donderdag 18 september 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Oops je had het tegen Sylvana
Die zijn wel knapper ja
Wat ik me afvroeg Sylvana, voelt het nu ook al als meditatie? Want daar had het toch ook mee te maken?
Haha ja dat is toch ook wel een erg leuke ondergrond. En je hebt nog genoeg dagen om die South Parkjes te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik zou verder met de South Parkjes, maar wilde de kikker graag doen want ja. Nieuw he?!
Haha zo blijft het wel een uitdaging iigquote:Op donderdag 18 september 2014 15:22 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer echt gefaald aan alle kanten met deze challenge
Maar goed, er gaan op persoonlijk vlak wat dingen veranderen hoop ik. En dan ga ik in oktober echt weer aan de slag.
Ik baal er zelf ook wel van, want het is voor mij echt ontspannend en een uurtje ontspannen per dag heb ik eigenlijk wel nodig, maar er is nu zoveel gedoe dat ik mijn hoofd niet leeg kan maken. Maar ik hoop dat dat straks allemaal anders is.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha zo blijft het wel een uitdaging iig
Ik hoop het ook voor je dan!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik baal er zelf ook wel van, want het is voor mij echt ontspannend en een uurtje ontspannen per dag heb ik eigenlijk wel nodig, maar er is nu zoveel gedoe dat ik mijn hoofd niet leeg kan maken. Maar ik hoop dat dat straks allemaal anders is.
Ja wel een paar uurtjes zitten kleuren gisteren.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wauw hij is echt mooi! En je bent flink opgeschoten gisteren zeg dat je hem nu al af hebt
Jeetje dat is zeker een priegelwerk ja! Wel mooi! Ik hou van vlindersquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Dag 3:
[ afbeelding ]
Wat een priegelwerk. Zelfs mijn kleinste Stabilo's zijn te groot.
Ja die kleine vlinders zijn helemaal priegelwerk. ff doorzetten dus, komt wel goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Sarabi het volgende:
En het priegelwerk wordt alleen nog maar erger, vind het vandaag iets minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |