Ik heb het basisboek zentangles tekenen en een setje fineliners gekocht. Dus begin denk ik morgenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:34 schreef DonnaRush het volgende:
Hallo halli, wie begint ook weer aan een challenge.
Net een beertje gemaakt maar moet de foto nog even bewerken en online zetten. Morgen doe ik dat.
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:20 schreef DonnaRush het volgende:
Poeh nou ik vind het knap én mooi! Goed gedaan en eindelijk niet meer alleen in een challenge haha!
Dankje en wat een leuk idee! Heel veel plezier!quote:Op zondag 14 september 2014 10:56 schreef MissStevie het volgende:
Leuke dingetjes heb je weer gemaakt Donna! Vooral het zeepaardje vind ik erg cuteen die zentangels zien er ook leuk uit.. knap voor de eerste 2 keer
Ik ben er ook uit wat ik wil doen. Op fb heb je die Challenge dat je 3 of 5 dagen lang iets moet posten waar je gelukkig van wordt. Dit wil ik dus 30 dagen lang doen en met elke dag een foto+ een klein tekstje storting to dat or tomorrow
Dankjequote:Op zondag 14 september 2014 16:59 schreef MissStevie het volgende:
leuk sylvana! ik vind het echt knap.. ik kan geen rondjes en rechte lijnen tekenen
Heeft iemand een tip voor een simpel, niet te moeilijk foto bewerk programma? en dan geen photoshop of paint shop pro.. dat is te lastig om te instaleren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor fotobewerking gebruik ik Picasa, van Google, kun je gewoon gratis downloaden![]()
Dankje en die van jou is ook weer leukquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Kauwgomballenautomaat
Mooi gedaan weer Sylvana!
Ik ben benieuwd, heb je al hobbies die je eventueel elke dag kunt doen?quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Sarabi het volgende:
Leuk topic!
Zit er aan te denken om ook mee te doen maar weet nog niet helemaal hoe.
Leuk idee idd!quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Oe sieraden maken is ook nog wel een goed idee voor deze challenge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |