SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Vanaf het moment dat jij denkt ik wil zwemmen!quote:Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf wanneer mag je eigenlijk zwemmen met mini?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal thuis van de dokterspost besloot mijn duo dat ze wel genoeg hebben van hun activiteiten speelkleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige dat ik niet wil is zijn hoofdje onderwater nog bij zwemmen. Dat mag nog wel even wachten tot 6mnd. Puur en alleen voor de bacteriën die in zwembadwater zitten en kans op oorontsteking.quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef Chanty het volgende:
Damn Blue wat een grote kerel heb jijLucas gaat nu over naar 62.
Nikkiarm kleed. En sterkte met T. Hopelijk blijft het goed gaan.
Gmuitgeteld
En wil hier ook gaan baby zwemmen. Bij het zwembad hier staat vanaf 12 weken. Binnenkort even bellen om nog wat info in te winnen. Gaan nu altijd samen in het grote bad en dat vindt hij heerlijk dus denk het zwembad in wel.
Vraag me wel af of die babyhuid al tegen chloor kangebruik bv geen wasverzachter en alleen shampoo uit natuurlijke producten maar dan smijt ik m wel ineens in een chloorbak
Helemaal niks.quote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Twinkle20 het volgende:
weet niet zo goed wat ik er mee moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een osteopaat is ook een fysio hequote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Klap, gefeliciteerd!
Franny, fijn dat het cb niet alleen naar het lijntje keek maar I echt observeerdeQua ontwikkeling is ze hartstikke vlot toch met alles. Zeker als je het herkent van jezelf, geen zorgen maken dus
![]()
GMWat heerlijk he als ze er zo uitgeteld bij liggen.
Nikki, ik kan het niet zien op de foto, gelukkig was alles oke bij de huisarts. Hopelijk trekt het snel weer weg!
Ik ga zo proberen of F nog te porren is voor een melkie, nu 3 nachten op rij rond 5 uur voeden vind ik wel genoegIk ben benieuwd of het werkt. Verder een dilemma: F z'n hoofd wordt scheef vanwege zijn voorkeurshouding; alle bruikbare tips hebben we geprobeerd zonder succes. We wilden even naar de huisarts voor advies maar die is op vakantie. Wat is wijsheid; ga je hiervoor naar een osteopaat of fysiotherapeut? Ik neig ernaar om eerst naar de osteopaat te gaan, ook omdat F met de pomp is geboren (in FR bijv moeten kindjes daar dan standaard langs begreep ik). Heeft iemand hiermee of met fysio ervaring?
Een leidster op het kdv sprak me (subtiel) aan op zijn voorkeurshouding en het gevolg hiervan. Zelf was het ons ook wel opgevallen maar het CB vorige week vond dat er niets aan de hand was![]()
F is nu bijna 16 weken, zijligging gaat hij niet mee akkoordquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Fazz Djenna is met de vacuum gehaald en haar nekwervels zaten goed vast. Heeft ze veel pijn van gehad en ze kon moeilijker naar een kant draaien. 5 Dagen na haar geboorte ben ik met haar naar de osteopaat geweest. Die man heeft in 3 sessies echt wonderen verricht. Met Boaz 5 dagen na zijn geboorte preventief naar de osteopaat geweest. Gelukkig niks raars opgemerkt.
Zou je de zijligging aandurven? Hier lagen zowel D als B zoveel mogelijk op hun zij de eerste maanden. Boaz is wel al heel sterk voor zijn 5 weken dus die vind ik regelmatig weer al liggend op zijn rug terug.
Hmm en dan een twijfelgeval...:
Bij de geboorte van B heb ik mezelf tijdens het persem opgezadeld met flink wat aambeien. Die zijn inmiddels weer weg .. of ze zitten aan de binnenkant zeg maar. Anyway.. geen last meer van. Maar nu had ik straks bij het poepen en afvegen helderrood bloed. Ik denk dat het nog van die inwendige aambeien afkomstig is maar helemaal rustig ben ik er niet onder. Heb het verhaal van Nanadu nog vers in het geheugen .. weet niet zo goed wat ik er mee moet
9 maanden lang mag je nog alles op hormonen gooien! dikke knufquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:52 schreef geppie het volgende:
Wat superfijn Dyre!
Ik moest lachen om de slooptweeling van Nikki.
Balen van die allergie Bubsel, gelukkig blijft ze vrolijk!
Mooie kerel Blue!
Zit net One Born Every Minute USA te kijken en daar kwam ook een bevalling met schouderdystocie voorbij. Zag er wel heftig uit en ik zat weer te grienen
tot wanneer mag ik dit nog op de hormonen gooien
Eigenlijk kan ik vandaag wel om alles huilen; gebroken nachten, flesjes die maar per 40 cc naar binnen gaan terwijl ze vorige week nog 120 cc schoon op kreeg, moeilijk poepen en een niet-babygerelateerde...de klusjesman die in een leiding boort. Blegh! Is het al morgen?
Ik kan gewoon +1 doen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Dyre ik werd helemaal weer klein meisje in de bieb hoor!
Herinneringen aan vroeger, ik las alles wat los en vast zat. Ging minimaal 1x per week naar de bibliotheek en kon daar ook uren rondbrengen.
Hoop dat mijn kleine smurf hier dat ook zo gaat doen en leuk gaat vinden.
Zit nu ook te denken weer een abonnement te nemen om samen boekjes te halen (goede voorbeeld geven)
een T-shirt aantrekken!quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon +1 doen...t enige is dat ik net als Dyre via mn ereader lees tegenwoordig. Maar ik ben tot 2 jaar geleden lid vd bieb geweest. lezen
Saar heeft t dikke boek van Jip en Janneke gekregen en ik kan niet wachten...
ben net voor het eerst wezen douchen met haar, zij vond t heerlijk, iemand nog tips hoe ik t minder glibberig kan maken want dat vond ik wel wat eng...
SPOILER: Wie heb ik aan de lijn hallo halloo??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Mabawa. het volgende:
Wie heb ik aan de lijn hallo halloo??
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Mabawa. het volgende:
Ah snotverkouden rijstje, hier ook een hoop snot!SPOILER: Wie heb ik aan de lijn hallo halloo??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Moppert het volgende:
[..]![]()
![]()
knapperd!
dat was de Rufter
nu baal ik dat ik vandaag mijn telefoon niet mee had en geen foto heb, hij heeft met zelfde ding zitten spelen
Daar is een formule voor GM..quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
papa heeft haar afgedroogd
Ik heb ook weer ff n vraag.... Saar krijgt in principe 120/4 iedere 4 uur, maar nu is ze de hele dag al mopperig, ruim vd voedingstijd, dus nu heefthaar net een 150/5 fles gegeven (ik was de honden doen) maar kan dit kwaad? ze weeg nu ruim 4400 gram...
Ik gebruik na het douchen met F meestal de wasbakquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Dyre het volgende:
Gm, wat gezellig, samen douchenHoe heb je het afdrogen gedaan? L vind badderen heel fijn, maar het is altijd oorlog als ze uit bad komt en afgedroogd moet worden
Als ik zelf dan ook nat ben weet ik niet hoe ik dat het handigst kan doen. (of even aan pappa geven
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief filmpje weerFijn dat L het zo goed doet!
Mabawa![]()
Nikki, fijn dat die puntjes wegtrekken![]()
Die ja!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef GotC het volgende:
Ach ja..boekjes, schema's, verpakkingen.. Een hongerig kind moet etenEn dan kan elk schema de boom in.
Zolang je niet structureel teveel geeft (dus >1 ltr en >30 schepjes), kan het geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Telt haaruitval? Ik begin gewoon kale plekken en inhammen te krijgen :/quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Hobbesje het volgende:
Iemand hier nog last van het ontzwangeren? Is daar ook een topic voor?
Ze heeft heel eventjes gehuild wel ja, maar ik weet dat ik op mn 7e ook hard gekrijst heb toen ze werden geschotenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
JJ, dat háár!U
Ik ben fan!
Minder fan van de oorbelletjes. Ik weet dat dat op heel veel plaatsen normaal is hoor, maar vind t zelf zo gek bij zo'n kleintje. Was t niet hard huilen ook of viel dat enorm mee?
Oh, dat verbaast me ook niet hoor. Maar ga eens naar een ander land en dan is het eerder raar dat je babymeisje geen oorbellen heeftquote:Op woensdag 10 september 2014 13:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oorbelletjes bij baby's blijft toch altijd een 'gevoelig' onderwerp heb ik gemerkt.
Niet echt commentaar. Maar wel af en toe mensen die het gek vinden dat ze het zo jong al schieten bij een juwelier. De standaard schijnt tegenwoordig 6 jaar te zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me ook niet hoor. Maar ga eens naar een ander land en dan is het eerder raar dat je babymeisje geen oorbellen heeftIk denk ook dat ik het hoogstwaarschijnlijk niks vind omdat het hier de norm niet is :p Krijg je er veel commentaar op dan?
Lieve kwak, je gaat een kind met een gemiddelde hoofdomtrek van 34cm uit je vagina duwen, en je durft geen gaatjes in je oren te laten prikken?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:50 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t niet zo leuk staan bij een baby, maar tegelijk wou ik dat mijn moeder me als baby had laten piercen. Heb t daarna nooit meer gedurfd, nu nog niet...
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lieve kwak, je gaat een kind met een gemiddelde hoofdomtrek van 34cm uit je vagina duwen, en je durf geen gaatjes in je oren te laten prikken?
bedoel ik niet gemeen hoor
Niet bijgelezen, maar:quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lieve kwak, je gaat een kind met een gemiddelde hoofdomtrek van 34cm uit je vagina duwen, en je durft geen gaatjes in je oren te laten prikken?
Idd haaruitval.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:01 schreef Kursor het volgende:
Hier ook enorm haaruitval. En nog wel meer ontzwangerdingen. Wat is er Hobbesje? Misschien is herkenning prettig.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lieve kwak, je gaat een kind met een gemiddelde hoofdomtrek van 34cm uit je vagina duwen, en je durft geen gaatjes in je oren te laten prikken?
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:12 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb vorige week mijn teen hard gestoten en dat vond ik ook echt heel vervelend. Toen schoot ook even door me heen: ja hallo, je hebt toch een bevalling doorstaan? Dan hoef je hier toch niet over te miepen?
Maar op de een of andere manier werkt dat toch niet helemaal zo.
Oh dat is inderdaad niet handig nee. Zal eens bellen naar het zwembad hier en vragen dan. Anders is Pijnacker ook nog wel aan te rijden.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:35 schreef Cwen het volgende:
Chanty, hier in Pijnacker zijn aparte tafels voor omkleden idd! In Ypenburg moet je op een familiekleedruimte wachten en dat vind ik persoonlijk onhandiger.
Hobbes, vervelend. Anders ff je schildklier checken? Zo'n 20-25% van de vrouwen heeft daar na de bevalling last van, zei m'n ha.
Ga ik ook doen maar dacht voor ik iets heel doms en obvious vraag, doe ik dat liever hier dan dat ik belquote:Op woensdag 10 september 2014 17:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat goed dat de medicatie werkt! Fijn dat hij zich een stuk beter voelt!
In alle zwembaden waar ik tot nu toe geweest ben was er of een familiehok met baby aankleedkussens of een klein hokje speciaal voor mama's met baby's/kindjes. Soms heb je ook in het zwemgedeelte zelf een soort plastic commode staan waar je je kindje op kunt aankleden. En als je het echt wilt weten kun je altijd even bellen naar je zwembad natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bergschenhoek heeft ook aankleedtafels bij het zwembad.
(Vind ik een fijner zwembad dan in Pijnacker)
En ik juist nietquote:Op woensdag 10 september 2014 17:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bergschenhoek heeft ook aankleedtafels bij het zwembad.
(Vind ik een fijner zwembad dan in Pijnacker)
Heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik denk dat ik met Joëly ook maar eens ga zwemmen als ik uit het ziekenhuis ben, als ik zie hoe geweldig ze haar badje al vind... zal het zwembad wel een groot succes zijn!
Nee hoor. Had t niet echt verteld. Lig sinds maandag in het ysl met nierbekkenontstekingquote:
Ik had wel voor de grap gevraagd of ze een babybedje konden regelen, ze nam het doodserieus en zei dat ze wel kon kijken of ze dat kon doen, maar dat ze het vanwege de bacteriën in het ziekenhuis niet verstandig vondquote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef Dyre het volgende:
Oei JJ, dat klinkt pijnlijk![]()
Mag J dan bij jou blijven? (ik weet niet je bv of fv geeft?)
Twinkle, wat fijn dat het zo lekker loopt!
L heeft me net getrakteerd op een super-mega-we-moeten-nieuwe-kleertjes-aan-poepluier
Naar beneden uitrekken!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Die poepluiets blijven ook altijd een lastige opgave.. als in: hoe krijg ik het ondergescheten rompertje uit zonder dat er poep door heel dr haar zit. Ik probeer hem dan altijd maar op te rollen en dan uit te trekken
Huh, hoe dan? Rekt de bovenkant dan niet uit?quote:
Nee, kan het echt prima hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Rekt de bovenkant dan niet uit?
Ga ik de volgende keer ook eens proberen danquote:
Is echt De Tip van Fok!quote:Op woensdag 10 september 2014 20:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer ook eens proberen dan
he getver! Beterschap! Toevallig moet ik daar morgen ook weer zijn, nacontrole bij de gyn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee hoor. Had t niet echt verteld. Lig sinds maandag in het ysl met nierbekkenontsteking
[ Bericht 7% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 10-09-2014 20:57:31 ]S. 2014
J. 2016
Waarom heb ik dat zelf niet bedacht?quote:
Denk dat wij wat dat betreft op eenzelfde lijn zitten qua cultuurgebonden. Allebei een mixkindjequote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef Mabawa. het volgende:
Mooi meisje JJ! En beterschap
Ja RFR M is verloofd met M van Skippy![]()
Wat lief van L, Dyre!![]()
Hier zou een meisje hoogstwaarschijnlijk ook oorbelletjes krijgen rond de 6 maanden. En we zijn geen tokkiesPassen in ieder geval totaal niet in het plaatje dat RFR schetst
Beetje cultuurgebonden wel hier.
Lig hier sinds maandagavond, moet zeker tot vrijdagochtend aan het infuus, als alles dan goed gaat mag ik dan over op pillen en dat willen ze dan ook nog aankijken(plus een echo van mn nieren maken). Dus ik denk dat ik op z'n vroegst maandag weer thuis ben.. not funquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat zelf niet bedacht?
JJ balen. Hoe lang ben je daar zoet mee?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
he getver! Beterschap! Toevallig moet ik daar morgen ook weer zijn, nacontrole bij de gyn.Das wel echt rot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga je dat ook bespreken met de gyn? Of denk je dat ze niet gaan luisteren?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik ga alles met mn gyn bespreken, zij is echt geweldig, mag ik echt blij mee zijn,quote:Op woensdag 10 september 2014 21:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Das wel echt rot ja. Ga je dat ook bespreken met de gyn? Of denk je dat ze niet gaan luisteren?
+1 hoor. Ik ken ook niet veel mensen hier in het dorp maar zag vanochtend toch andere leuke moedersquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Chanty het volgende:
Fazz ja ik wil ook echt gaan maar ik zie er natuurlijk weer tegenop dat ik niet weet hoe het allemaal in z'n werk gaat en of me dat allemaal gaat lukken met die kleine alleen. Nieuwe dingen zijn engMan man, ben verdomme 30
Ga morgen gewoon even bellen naar zoetermeer om te vragen hoe daar de faciliteiten zijn. Heeft toch mijn voorkeur om hier te gaan zwemmen omdat ik dan misschien eindelijk eens wat mensen uit mijn eigen stad leer kennen.
Nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
+1 hoor. Ik ken ook niet veel mensen hier in het dorp maar zag vanochtend toch andere leuke moedersDe spanning heb ik ook hoor, helpt ook niet dat ik dan om 8:59 het zwembad kom binnenstormen en nog moet omkleden e.d. terwijl het om 9:00 begint
![]()
Het meest gênant vond ik nog dat er 2 kinderliedjes gezongen werden waarvan ik de tekst niet kendegelukkig maar 2 liedjes gedurende de hele les want van de gedachte dat ik een half uur kinderliedjes moest gaan zingen kreeg ik al jeuk. Viel dus alles mee
Gewoon verstand op 0 en gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meerIk kan niet zingen
komt nog welquote:Op donderdag 11 september 2014 00:19 schreef Dyre het volgende:
Ik zing wel eens 'op een grote paddestoel' voor L. en had dan helemaal bedacht dat ik haar iedere keer bij 'hoepla' een hupsje omhoog zou geven en dat ze dan iedere keer de slappe zou lach krijgen of in ieder geval een kirretje zou geven.
Maar op moment surpreme is ze is totaal emotieloos....
(en lacht dan wel weer om hele andere, stomme dingen)
Maar ik blijf het stug iedere dag proberen, ze is ook nog wel een beetje jong natuurlijk
Deze tip neem ik ook ff meequote:Op donderdag 11 september 2014 09:39 schreef Risu het volgende:
/breekt in
Liedjes met een hoepeltje erom heb ik. Weetniet of ik de cd erbij heb, maar die is er wel. Ook met noten erin a4 formaat. Heb ik gekocht ooit voor school (spw 3 onafgemaakt) enige boek dat ik bewaard heb. Staan er iig heeel veel in. Zelfs een paar die ik niet ken en ik ken er echt een hoop.
/sluipt weer weg
Top, dank je!quote:Op donderdag 11 september 2014 09:39 schreef Risu het volgende:
/breekt in
Liedjes met een hoepeltje erom heb ik. Weetniet of ik de cd erbij heb, maar die is er wel. Ook met noten erin a4 formaat. Heb ik gekocht ooit voor school (spw 3 onafgemaakt) enige boek dat ik bewaard heb. Staan er iig heeel veel in. Zelfs een paar die ik niet ken en ik ken er echt een hoop.
/sluipt weer weg
olifantje in het bosquote:Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef BlueEyes het volgende:
Helikopter werd hier net met een big smile beluisterd toen ik 'm zong.
Of het uit- of toelachen was weet ik niet![]()
Ik ben een jaar geleden nog toegezongen via de babyfoon door een 2ling van 2 jaar op de wijs van helikopter met mijn naam.
Vooral heel zoet dat ze -tje achter mijn naam plakten![]()
Olifantje in het bos is ook bij veel kids een hit, alleen die lukt me niet te onthouden somehow
Toen kaylee nog zo klein was hingen wij de handoek even over de verwarming heen of rolde er een warme kruik in. Zo ging ze van een warm badje een warme handoek in! Koude handoek was ook gillenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Dyre het volgende:
Badje is nooit zo ontspannen bij onsja, het badje zelf wel, maar erna...
De puckababy zit in de was, die heeft ze helemaal ondergespuugd![]()
De draagdoek vond ze net niet leuk, maar die ga ik er weer bijpakken denk ik
Ze had laatst zó'n goede dag, echt lekker spelen en morrelen in de box, fijn knuffelen en slapenIk hoopte dat dat het omslagpunt was, maar helaas.
Doen wij hier ook: nieuwe kleertjes over de verwarming en dan rollen we de kruik in een handdoek. De verwarming gaat ook altijd omhoog in haar kamertje (we zijn meestal een badje een half uur van tevoren al aan het voorbereidenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef aapieannie het volgende:
Toen kaylee nog zo klein was hingen wij de handoek even over de verwarming heen of rolde er een warme kruik in. Zo ging ze van een warm badje een warme handoek in! Koude handoek was ook gillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja zeker. En ik ben zelf ook een mixkindjequote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Denk dat wij wat dat betreft op eenzelfde lijn zitten qua cultuurgebonden. Allebei een mixkindje
Hihi ik had laatst in het swahili een liedje gemaakt op de melodie van Vader Jacob. Mn vriend kwam niet meer bij toen hij het hoorde! (Mijn swahili is niet bepaald goedquote:Op donderdag 11 september 2014 08:42 schreef Franny_G het volgende:
Oh, ik zing heel veel liedjes met zelfbedachte tekstjes (geen hoogdravende poëzie hoor, meer allerlei varianten op 'Wat is I toch lief en mooi'.). En dat I me dan soms met zo' blik aankijkt
, zorgt alleen maar voor extra lol. Durven 'gek doen' en lol maken met elkaar zijn dingen die ik heel graag wil overbrengen, als een sfeer in ons gezin waarin je dus ook lekker om elkaar en om jezelf kunt lachen e.d.
Nee zij was zelfs helemaal niet bij de bevalling, Ik weet ook niet meer wie t gezegd heeft ( net bevallen, high on love enz ) maar de gyn denkt dat het slaat op de ruggeprik... Zij kon in elk geval geen enkele reden terug vinden waarom t niet zou mogen. dus gevalletje rare uitspraak ofzo...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:11 schreef Dyre het volgende:
Gm, wat fijn dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan!
Was dat nou diezelfde gyn die je eerst een tweede zwangerschap afraadde?
Of was dat achteraf een soort miscommunicatie?
Vriendje is thuis, die heeft L even overgenomen. Ze is nog steeds aan het huilen, maar zoooo moe.
ja nogal n zware uitdrukking want t kan nog veel erger, maar goed, makkelijk is t niet geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:19 schreef Kimpossible het volgende:
Oooooooi jullie gaan zo hard!
Net als die kindjes! 9 maanden, 11 maanden, liedjes zingen!![]()
Krampjes daarentegenik hoop dat het snel over is dames... Hier geen gouden tips, want enkel de doek en wandelen doen hier de trick.
Fijn GM! En toch misschien een tweede. maar dramatische zwangerschap.. Really?
![]()
Ons meisje gaat ook zo hard en zo goed en blij! Ze heeft een tand! Sinds gisterenmorgen gaan we een weekendje centerparcsen en we nemen opa en oma gezellig mee! Zin in!
nee maar er zijn verschillen, en maanden beperkt zijn en complete bedrust en opnames heb ik wel als zwaar ervaren,quote:Op donderdag 11 september 2014 19:12 schreef Kimpossible het volgende:
Zwanger zijn is nooit makkelijk, een heul kind bouwen hallo! Dat is (met een beetje geluk) 9 maanden hard werken![]()
Vriendje heeft haar even 'overgenomen' toen hij thuis kwam, dus ik heb even lekker kunnen douchen en wat tijd voor mezelf gehad. Ze heeft tot ongeveer half 8 gehuild en is daarna heel veel aan het slapen. Gelukkig! Ze is ook doodop van al dat huilen natuurlijk. Af en toe komt er ineens uit het niets een krijs (kramp denk ik), dan huilt ze een paar minuten, maar slaapt daarna weer verder.quote:
Zo dacht ik vroeger ook, maar ik denk dat dit een beetje met de bevalling te maken heeft waarbij S niet zo'n lekkere start had. Dit is onderdeel van mijn manier van verwerken denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:17 schreef Chanty het volgende:
Nare dromen idd. We zullen het maar niet meer over baby zwemmen hebben.
Ik droom ook vooral raar. Laatst droomde ik dat aliens alle vrouwen wilden ontvoeren naar een andere aarde omdat ze daar een tekort aan vrouwen hadden dus wilden ze ons gebruiken als onderdeel van het broedprogramma. En ik was dus op de vlucht.en nee had geen alienfilms gezien.
Ja bluh, ik heb het gezien en gelezen op google.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Nikki ik wil je niet bang maken maar dat mond/hand/voet gedoe is echt nasty en pijnlijk![]()
Dus hoop niet dat het over slaat op je kindjes maar het is ook nog eens mega besmettelijk
Onze go heeft een spiegel hangen waar ze alleen in kunnen kijken tijdens het verschonen en ook alleen speeltjes die ze dan mogen hebben. Thuis werkte dat speeltje niet dus dan maar drinken oid. Anders draait ze meteen naar de buik en gaat dan proberen te staan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Franny_G het volgende:
Ja, thuis is het alleen bv, vooralsnog. Een tandenborstel kan ik wel proberen, maar dat is denk ik vergelijkbaar met een speeltje en werkt maar eventjes. Afleiden is op zich wel de truc, maar alles werkt maar zeer tijdelijk.
Idemquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Moppert het volgende:
ik kleed ze gewoon ondersteboven en achterstevoren om.
Werkt ook
Hier ook!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:40 schreef Moppert het volgende:
ik kleed ze gewoon ondersteboven en achterstevoren om.
Werkt ook
Dit dus! Meestal eindigt hij gewoon staand. Maar soms ook niet, beetje crea zijn en het lukt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:47 schreef Moppert het volgende:
Ik vind het ook echt heel erg vervelend. Maar hij is sterker en sneller dus ik geef het op
hier hebben beide kinderen het gehad, en het is me 100% mee gevallen. Jongste had echt blaren op zijn tong en in de mond, is 2 dagen jengelig geweest en slecht gegeten. Oudste at 3 dagen slecht en had plekken in dr mond.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja bluh, ik heb het gezien en gelezen op google.Vooral die besmettelijkheid is ernstig, grote kans dat meer kindjes het gaan krijgen. Ook voor openbaring van symptomen en ook als de symptomen weg zijn is het nog besmettelijk las ik. Fingers crossed dat S en T niet vatbaar zijn.
Enige pluspint is dat maar 1-2 van de 10 mensen die besmet worden ook echt ziek worden.
Ligt hij bij jullie in de buurt? Hier helpt het vooral als ik er gewoon heel snel bij ben, dus heb ik hem naast me liggen in een ledikantje. Bij de eerste piepjes geef ik hem dan een speen en mijn hand en dan slaapt hij weer in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
Vraagje (niet bij gelezen want slechte internetverbinding) kuiken slaapt meestal lekker door tegenwoordig. Maar nu zijn we op vakantie en wordt hij ineens elke twee uur wakker voor voeding... Dat heeft hij nog nooit gedaan... Moet ik me zorgen maken, of zou dit gewoon zijn manier zijn van omgaan met alle indrukken? (of de warmte?)
Ik trek het heel slecht...kan ik iets doen om hem te helpen weer door te slapen?
Fijn dat het ook mee kan vallen! Ik geloof dat het hier vals alarm was, want het plekje dat S gisteren had en waar de juffen hun twijfels over hadden is niet groter geworden. Het lijkt meer op een pukkeltje, ik kan er echt nog geen hand-voet-mond ziekte van maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef olivia_321 het volgende:
[..]
hier hebben beide kinderen het gehad, en het is me 100% mee gevallen. Jongste had echt blaren op zijn tong en in de mond, is 2 dagen jengelig geweest en slecht gegeten. Oudste at 3 dagen slecht en had plekken in dr mond.
Mijlpaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn kind heeft vandaag dr eerste doorgelekte poepluier cadeau gedaan aan mama!
[ Bericht 31% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-09-2014 13:11:19 ]S. 2014
J. 2016
Ja, dat las ik dus idd ook en is ook erg begrijpelijk, maar vaak slaapt hij een uurtje oid en wordt dan wakker en als we dan de laatste fles geven slaapt hij weer in voor zn lange slaap. Borstvoeding is zeker minder funest voor de tanden?quote:Op zondag 14 september 2014 09:54 schreef Franny_G het volgende:
I wordt ook meestal rond 6 uur wakker de laatste tijd, dan drinken en meestal slaapt ze dan nog wel verder. Vandaag tot 8.30.. Dat is nu zeker fijn want ik ben verkouden en nogal gammel. Zij en mijn vriend hebben gelukkig nergens last van.
Maar ik zie dat rond zes uur wakker worden ook als doorslapen. Van 20.00 tot 6.00 is toch een heel lange ruk!
I heeft nu twee tandjes beneden, dus we moeten ook maar eens aan het tandenpoetsen. Vind dat echt zo'n stap waarvan ik denk: uuh, nu al? wat gaat het hard! Overigens Dot, las ik in het boekje van cb dat ze het meegeven van een fles in bed 's avonds afraden, precies vanwege het tandenverhaal.
quote:Op zondag 14 september 2014 10:01 schreef Juud-- het volgende:
Thanks GotC en Bubs. Was hier de lastste tijd niet zo actief, maar heb zeker de eerste maanden enorm veel aan dit topic gehad. En nu door naar het dreumestopic, omg! (Maar terwijl ik dit typ ligt E in het grote bed tegen me aan te slapen..en zo is ze toch nog wel heel erg mijn kleine baby
)
Ik weet niet hoe het zit met borstvoeding eigenlijk. Maar I slaapt ook altijd in na de laatste voeding, dat gaat naadloos in elkaar over, dus ik zie ook niet voor me hoe ik daar tussendoor tanden zou kunnen poetsen.quote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, dat las ik dus idd ook en is ook erg begrijpelijk, maar vaak slaapt hij een uurtje oid en wordt dan wakker en als we dan de laatste fles geven slaapt hij weer in voor zn lange slaap. Borstvoeding is zeker minder funest voor de tanden?
Ik snap heel goed dat het voor jou heel fijn is en je er van geniet.quote:Op zondag 14 september 2014 11:35 schreef RunForrestRun het volgende:
De gastouder vroeg of ik N niet gewoon 's ochtends uit bed wilde halen, meteen naar haar toe wilde brengen nog in haar pyjama, dat zij haar dan aankleedt en een fles geeft, dat doen de ouders van de andere baby die zij opvangt ook. Maar dat vind ik zo gek! Alsof je je kind even zo door de deur gooit en er weer vandoor gaat. Ik geniet altijd van de tijd die ik 's ochtends met N. heb.
Lekker een grote fles appelsap in zn bed, vindt ie heeeerlijkquote:Op zondag 14 september 2014 10:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik poets zowel T als S elke avond na de laatste fles. T heeft één tand en S geen. Beiden vinden poetsen leuk gelukkig. Met L heb ik dra-ma's gehad, maanden achter elkaar. Ik hoop dat dat me met de jongens bespaard blijft.
En Dot, je geeft toch geen fles mee naar bed, maar gewoon nog een laatste fles op bed? Het lijkt me stug dat dat nu al kwaad kan eigenlijk, want er zijn toch nog heel veel baby's die op deze leeftijd een nachtfles/meerdere nachtflessen drinken? Zolang je later maar geen flessen limonade etc. mee geeft, maar ik geloof niet dat jij het type bent die dat zou doen.
N. is wel een snurkertje maar als ik haar wakker maak, is ze direct vrolijk. Dus het zal inderdaad per kind verschillen.quote:Op zondag 14 september 2014 11:47 schreef Moppert het volgende:
Tandjes zijn een hel, dat uitstellen is nooit erg
[..]
Het hangt ook enorm af van het kind. Mijn midi is echt een kind dat lever je het liefst af met pyjama het is dat het niet kan maar anders nam hem ik elke dag mee in zijn pyama zo uit bed in de kinderwagen. (hij is bijna 4 dus uhhh dat zou raar zijn)Voor hem zeker toen hij klein was had hij meer gehad aan blijven liggen en half slaperig vervoeren naar de opvang. Hij heeft en had geen zin aan gefriemel aan zijn lijf voor 10 uur.
tja door de weeks sta ik ook om 06:00 op. Ik kan moeilijk van ze verwachten dat ze op vrijedagen en in het weekend ineens uitslapen.quote:Op zondag 14 september 2014 11:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Half 6 schappelijk FR?![]()
Vooralsnog slapen we de laatste 2 maanden echt heel goed. Voeden doe ik rond half 7 en op mijn vrije dagen slapen we daarna nog door tot een uur of 9![]()
Geen tandjes nog hier, dus geen tips qua poetsen e.d.
Wel een 'mijlpaal' vandaag: F. is 4 maanden![]()
Gisteren waren we op een feestje en dat ging heel goedHeel handig dat mijn moeder er ook was, die was vol trots aan het pronken met hem zodat ik lekker kon bijkletsen met m'n neven en nichten
Het ging goed tot de band begon met spelen, ondanks dat we buiten stonden was het geluid denk toch te hard
![]()
Burd, ben je al terug? Of nog lekker aan het zonnebaden
Ja, helaas welquote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef Burdie het volgende:
Luuf, neusspray, ui naast het bed.
Sneu he... Heeft ze ook koorts?
je bent gelukkig weer thuis zo te lezen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Overigens had ik luuf voor baby's gekocht, maar die is vanaf 6 maanden
Klopt ja, sinds vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
je bent gelukkig weer thuis zo te lezen.
Eerst mocht luuf vanaf 3mnd maar sinds een jaar niet meer. Ik loste het op in heet water en zette dat onder het bedje in de hoop dat het dan ook iets hielp. En een stoombadje maar geen idee mee of dat vanaf 6mnd pas mag.
Gefeliciteerd met de verhalfjaardagquote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn T werd precies 6 maanden geleden geboren.
Doe maar op fbquote:Op zondag 14 september 2014 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hebben jullie niet de neiging om constant je kids te spammen? Ik moet me echt inhouden om niet telkens foto's te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |