Dit komt uit de eerste aflevering van boer zoekt vrouw gisteren.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef luxerobots het volgende:
En wat zoek je op mensen die door de modder rennen!
De kans op een falende minilul is net zo groot als bij een megalul, een klassiek excuus om een minilul goed te praten.quote:Op maandag 8 september 2014 14:40 schreef Treehut362 het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Ru Muddy Run niet volgen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:37 schreef luxerobots het volgende:
En wat zoek je op mensen die door de modder rennen!
gewoon ducktape over haar bek heen zodat je het geschreeuw niet hoort en de eerste drie stoten effe hard aanduwen. Daarna voelt het bloed gewoon aan als glijmiddel, valt allemaal heel erg mee hoor!quote:Op maandag 8 september 2014 14:43 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me juist enorm kut. Kun je niet tekeergaan zonder haar kapot te laten bloeden. Meh.
als het al echt is.. dan is dit echt te smerig voor woordenquote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande pic kwam ik tegen op 1 of andere site over mensen die door de modder rennen en nu ben ik depressief, omdat ik als FOK!ker in het niet val met mijn 30 centimeter vergeleken bij deze überbaas.
Ik vind je reactie wel een beetje lullig.quote:Op maandag 8 september 2014 14:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als het al echt is.. dan is dit echt te smerig voor woorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |