Oma.quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
en dat hij veel fans heeft?![]()
![]()
![]()
ik ga ook op een zeiltje zitten.![]()
geloof je dat zelf?quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Dat zou Ivan nooit doen hij is de rust zelf .
Wat moest die kebab vreter om 02:00 in de nacht met de cd's?quote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Zelus het volgende:
[..]
Klopt, rond 2 uur in de nacht, toen Ivan de cd's wilde ophalen bij isa.
Heb Isa heel hard horen schreeuwen over HAAR cd's
Dit was niet te zien, wel te horen op de 360.
En dat was de reden van de hele lange SL en ook steeds streams op gio en shanna.
Potentie, ja, bij Billy.quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef newsgierig het volgende:
Die mark heeft echt ontzettend hard zijn hoofd gestoten ofzo.
Ik weet niet wat hij van Utopia gezien heeft maar dit slaat alles.
Ruud heeft best een paar goede eigenschappen (bv liefde voor dieren), maar betrouwbaar, potentie en maatje.......????????????????????
Dat is niet op stream geweest. Hebben we alleen kunnen horenquote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Cir het volgende:
weet iemand een filmpje over dat gedoe tussen mark en ivan
snap echt niet wat er is gebeurd hij begint er steeds over
wat dan,ikke nie begrijp
Holmaatjes.quote:
hihi volgens mij vergis je je zwaar ik ben geen fanquote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Marysha het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij ben jij de enige fan van Ruud hier op het forum
Hij zei dat het voor hem géén spelletje is. We weten dat Ruud daar heel anders over denkt.quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef DKUp het volgende:
Humor heeft Mark, vanavond stuurt hij zeker Ruud eruit
Ja, kom eens met wat nieuwsquote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Wat een dom gelul weer, Ruud is een maatje van Mark, nu al, net als toen met Ivan
Volgens mij heeft hij te horen gekregen dat hij Isa er niet uit mag sturen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:32 schreef Cir het volgende:
[..]
isa dus
met rienk had hij ook een goed gesprek
Hahahahaja, en dan gaan ze neuken met olijfolie. Vieze flikkerts!quote:Op maandag 8 september 2014 14:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Holmaatjes.
Lekker diep erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |