Geen he, hij heeft het toch over TVquote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef rico80 het volgende:
Ik heb jou leren kennen als een topgozer, dat zie je ook op TV, met een hoop potentie.
Welke fucking streams heeft hij gezien??
maar 0 voor de groepquote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef rico80 het volgende:
Ruud: IK heb een keer wat opgezet, die knuffels, 1 van de meest succesvolle dingen die hier geweest zijn. Meer dan 10.000 op de rekening
mooi dat hij dat zo zietquote:Op maandag 8 september 2014 14:27 schreef Voxs het volgende:
Mark vertrouwt Ruud. Hij vindt Ruud oprecht. Het is een echt maatje.
Hij heeft alleen TV gekeken, geen streams. Dus totaal vertekend beeld gekregen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Marysha het volgende:
Alles wat Mark tegen Ruud zegt is zo'n enorme bullshit. Op tv al gezien dat hij een topgozer is. Hahaha. Ik heb nu ook een zeiltje nodig.
En ze verdienen er geen klote aan, alles gaat naar het goede doelquote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef rico80 het volgende:
Ruud: IK heb een keer wat opgezet, die knuffels, 1 van de meest succesvolle dingen die hier geweest zijn. Meer dan 10.000 op de rekening
hij heeft er toch zeker 13 verkocht zaterdagquote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef HaagscheCourant het volgende:
Begint die lamlul weet over toen ruggen op de rekening. Dat is Nog steeds 3000 tekort downy
Dat zou Ivan nooit doen hij is de rust zelf .quote:Op maandag 8 september 2014 14:23 schreef Mirjam152 het volgende:
Mark heeft het weer over een uitbarsting van Ivan. Er zou zelfs met glazen gegooid zijn. Wat was dat dan? Was dat na de markt ofzo? Toen wij alleen Gio en Shanna zagen.
Mark speelt een spel. Of hij stuurt Ruud weg en zet ons op het verkeerde been, of hij moet 'm houden van de febo.quote:
Hou op,schei uit als die blijft ligt ie morgen weer op de bankquote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu wil de neuspeuterkleuter opeens gaan werken?
en dat hij veel fans heeft?quote:Op maandag 8 september 2014 14:28 schreef Marysha het volgende:
Alles wat Mark tegen Ruud zegt is zo'n enorme bullshit. Op tv al gezien dat hij een topgozer is. Hahaha. Ik heb nu ook een zeiltje nodig.
febo?quote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Mark: Jij bent wel een werker voor je geld.
Waar haal je het vandaan?
omdat ook ruud fans heeft dat het jou favo niet is betekent dat dat de enige waarheid isquote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef RobbieRonald het volgende:
Mark: "Iedereen heeft fans maar jij helemaal"
Hoe komt ie daar op?!
Voor een anderquote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef rico80 het volgende:
Klopt, rond 2 uur in de nacht, toen Ivan de cd's wilde ophalen bij isa.quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er was een hoop luid gepraat wat opvallend uit beeld gehouden werd.
En wat ziet hij dan ?quote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Mark dwars door Ruud heenkijkt.
quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef Marysha het volgende:
'Iedereen heeft fans, maar jij helemaal!'
Anti-fans, zijn dat. En dat weet Mark heel goed. Dit is spel, puur spel.
Erg hé, wat een dwaas is dat zegquote:Op maandag 8 september 2014 14:30 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij heeft er toch zeker 13 verkocht zaterdag
Minus zo'n 2600 euro voor verzendkosten...quote:Op maandag 8 september 2014 14:29 schreef rico80 het volgende:
Hihi, volgens mij ben jij de enige fan van Ruud hier op het forumquote:Op maandag 8 september 2014 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ook ruud fans heeft dat het jou favo niet is betekent dat dat de enige waarheid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |