Tegenwoordig bieden ze op de OU ook klassikaal onderwijs aan.quote:Op maandag 8 september 2014 14:09 schreef Fanest het volgende:
Bij de OU heb je inderdaad pas écht vrijheid; Je betaalt voor een cursus, krijgt een stapel boeken en de datum van je tentamen. Dan zoek je het maar uit.
http://www.rotterdamuas.comquote:Op maandag 8 september 2014 16:16 schreef getfitbysmith het volgende:
Hogeschool Rotterdam is toch die hogeschool die zich Rotterdam University noemt?
Controle van de onderwijsinstelling op zichzelf.quote:Op maandag 8 september 2014 17:05 schreef Joeriii het volgende:
SCRUM veel controle van boven af?
Hoe bedoel je? Binnen SCRUM is er geen traditionele rol van een project manager aanwezig die constant in je nek staat te hijgen.
Ondanks dat ik hbo doe, eens.quote:Op maandag 8 september 2014 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een hbo-studie is gewoon een verkapte mbo-studie met een iets hogere moeilijkheidsgraad. Maar dezelfde ambetante rompslomp.
Oneens, opleiding verschillend.quote:Op maandag 8 september 2014 17:14 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hbo doe, eens.
Ik doe zelf hbo maar nadat ik in mijn eerste jaar nog lessen kreeg in d's en t's en de helft van mijn klas niet eens wist wat fucking zelfstandige naamwoorden waren kan ik niet anders dan concluderen dat het hedendaagse hbo een bijzonder triest niveau heeft aangenomen.quote:
Hier ookquote:Op maandag 8 september 2014 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik doe zelf hbo maar nadat ik in mijn eerste jaar nog lessen kreeg in d's en t's en de helft van mijn klas niet eens wist wat fucking zelfstandige naamwoorden waren kan ik niet anders dan concluderen dat het hedendaagse hbo een bijzonder triest niveau heeft aangenomen.
Racistisch hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hier ookmoest je een recensie schrijven over iets, 2 van 300 woorden geloof ik. Ik ben zelf niet de beste in Nederlands en toen maakte ik zeker nog fouten maar komop, als je iets niet zeker weet kan je gewoon de zin aanpassen met woorden die je wel weet.
Zeker 75% had het dan ook niet gehaald, moet wel toevoegen dat er veel allochtonen in die klas zaten.
Met spelling, maar ook basisrekenen is het soms bijzonder slecht gesteld, jaquote:Op maandag 8 september 2014 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik doe zelf hbo maar nadat ik in mijn eerste jaar nog lessen kreeg in d's en t's en de helft van mijn klas niet eens wist wat fucking zelfstandige naamwoorden waren kan ik niet anders dan concluderen dat het hedendaagse hbo een bijzonder triest niveau heeft aangenomen.
Rapporten van 3e jaars die nog steeds consequent overal ik en wij gebruiken, in plaats van schrijven vanuit de derde persoon. Zinnen beginnen met woorden als "omdat", en, en schrijven. Niet snappen hoe kopteksten, automatische inhoudsopgaves etc. werken. En dat zal al in office 97.quote:Op maandag 8 september 2014 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hamster doet zo'n media opleiding in Amsterdam en hoopt op een gratis diploma.quote:Op maandag 8 september 2014 21:50 schreef Hamster. het volgende:
Rotterdam![]()
Ik heb meer dan zat vrije tijd op de HvA.
Fysiotherapie mah niggaquote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Rapporten van 3e jaars die nog steeds consequent overal ik en wij gebruiken, in plaats van schrijven vanuit de derde persoon. Zinnen beginnen met woorden als "omdat", en, en schrijven. Niet snappen hoe kopteksten, automatische inhoudsopgaves etc. werken. En dat zal al in office 97.
Oh please, stop it.
[..]
Hamster doet zo'n media opleiding in Amsterdam en hoopt op een gratis diploma.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:16 schreef getfitbysmith het volgende:
Hogeschool Rotterdam is toch die hogeschool die zich Rotterdam University noemt?
http://www.thehagueuniversity.com/quote:
Wat is het probleem dan? University of applied sciences betekent gewoon hboquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:24 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
[..]
http://www.thehagueuniversity.com/
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |