SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij eruit?
• Rienk
• Ruud
• Nicoline
• Isabella
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Dat zie ik ook wel gebeuren, het is alleen lastig om dat hard te make / te verbieden, wanneer iemand wèl gewoon ook streams kijkt en daarover post. Het beste is om iemand die je daarvan verdenkt te negeren. Niet reageren op posts, dan gaat de lol er vanzelf af.quote:Op maandag 8 september 2014 11:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]...................... Maar er zitten wel degelijk cossers tussen die bewust uitlokken .
En nogmaals: ergernis over Isa en haar "fans" is niet automatisch uitlokken, het kan ook heel goed "echt" zijn. Maar ook dat kun je negeren natuurlijk.
Oké, ik ben ook off topic nu. Mocht iemand nog vragen of aan/opmerkingen hebben over hoe het op dit forum gaat: dit kan in het Feedback-topic en dat wordt zeer regelmatig door mods gecheckt, evenals TR's.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
![]()
![]()
Gm
team overleg, kreeg mee dat lott
het achter voor elkaar heeft dat haar "'bedrijfje"'
buiten de poorten gewoon door kan/mag gaat
de overige niet, waarom die voorkeur??![]()
Er is een investeringsformulier gemaakt!
Wow !...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Rienk denkt dat Isa naar huis gaat.
René denk dat Ruud naar huis gaat.
Rienk: Er zijn mensen die Isa hier gewoon niet meer in willen hebben die zijn haar gewoon zat.![]()
Goh, Ruud en Billy zo druk met alllerlei plannen,meestal hangen ze rond deze tijd op de bank of in bed![]()
![]()
Ja dat zijn ze ook met ruudquote:Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef D-B het volgende:
Rienk: Er zijn mensen die Isa hier gewoon niet meer in willen hebben die zijn haar gewoon zat.![]()
Zoals Rienk zelf, de hypocriete salonzwerverquote:Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef D-B het volgende:
Rienk: Er zijn mensen die Isa hier gewoon niet meer in willen hebben die zijn haar gewoon zat."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
wishfull thinking - tis gewoon zo klaar als een klontje: Isa mag vertrekken vanavond!quote:Op maandag 8 september 2014 11:37 schreef glasshole het volgende:
Rienk denkt dat Isa naar huis gaat, laten we hopen dat Ruud door Huub wordt gewipt.
en rest valt per morgen weer in de snurk en lurk modus
moet je dat team horen wauwelen... en die Mark is een Topper: volgens mij de snelste nieuwe inwoner diewordt
... en huiver mee![]()
GM,quote:Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef Cir het volgende:
![]()
Gm
team overleg, kreeg mee dat lott
het achter voor elkaar heeft dat haar "'bedrijfje"'
buiten de poorten gewoon door kan/mag gaat
de overige niet, waarom die voorkeur??Lot is Lot.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen klagen over dat de armbandjes verkleuren tijdens het douchen!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het wordt nog weleens wat.quote:Op maandag 8 september 2014 11:38 schreef Voxs het volgende:
Er is een investeringsformulier gemaakt!
Wow !![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topkwaliteit voor maar 15 euro!quote:Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Voxs het volgende:
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Voxs het volgende:
Ja maar..klagen daarover..quote:Op maandag 8 september 2014 11:42 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Topkwaliteit voor maar 15 euro!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
marck zei net dat isa die c.d.tjes beter moet verwerken en meer moet gaan samenwerken
dus die blijftIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Gio trek je scheur eens open en laat je niet ondersneeuwen door die zgn boekhouder... en huiver mee![]()
Zo'n dom gelul ook van Rienk, Isa moet veranderen volgens hem en ze leert niks.
Alsof hij verandert, hoe vaak heb ik hem niet horen zeggen : Ik BEN zo.
Mensen moeten hem ook maar nemen zoals ie is met al zijn debiele tekortkomingen![]()
Moeten ze tegen Lot over gaan gaan klagen,krijgen ze ruzie met Laura.
Het komt er eigenlijk op neer dat Isa haar CD's zelf op moet sturen maar zijn gaat niet over de webshop daar is Ivan toch voor.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat hij Rienk naar huis gaat sturen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:43 schreef bull1966 het volgende:
marck zei net dat isa die c.d.tjes beter moet verwerken en meer moet gaan samenwerken
dus die blijft...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die smerige , vuile en achterbakse Ruud en Billy die nu ineens met plannen komen en ineens na lange tijd voor haar flutschilderijen 1000 euro "verdiend" heeft.![]()
nee hoor isa. hij praat ivan naar de mondquote:Op maandag 8 september 2014 11:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat hij Rienk naar huis gaat sturen.![]()
Nou inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2014 11:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zoals Rienk zelf, de hypocriete salonzwerver![]()
Dat is Rienk hè?quote:Op maandag 8 september 2014 11:44 schreef Laysa het volgende:
RIenk vind dat hij zichzelf opoffert voor Isabel
Ik hoor billy net zeggen Lot ik ben het helemaal met jou eens , haar eigen zwaankleefaan doet al 8 maanden niks als teren op een ander dan valt ze hem flink af.![]()
Zo doorzichtig als de pest, maar het werkt wel want Mark trapt er inquote:Op maandag 8 september 2014 11:44 schreef Caroline46 het volgende:
Die smerige , vuile en achterbakse Ruud en Billy die nu ineens met plannen komen en ineens na lange tijd voor haar flutschilderijen 1000 euro "verdiend" heeft.![]()
die voegt qua verhaal, kijkcijfer shet minste toe dus dat zou het makkelijkst zijnquote:Op maandag 8 september 2014 11:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat hij Rienk naar huis gaat sturen.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Dan maar hopen op Rienk of Nico, maar wat zal ik blij zijn als nietsnut Ruud oprot.quote:Op maandag 8 september 2014 11:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
wishfull thinking - tis gewoon zo klaar als een klontje: Isa mag vertrekken vanavond!
en rest valt per morgen weer in de snurk en lurk modus
moet je dat team horen wauwelen... en die Mark is een Topper: volgens mij de snelste nieuwe inwoner diewordt
![]()
ik denk dat marck vanavond ivar naar huis stuurd omdat ie die bedreigingen zat isIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
welke idioot doucht erquote:Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Voxs het volgende:
ranstopi armbandjes zijn ontworpen en gemaakt
om niet mee te bewegen, zitten ,liggen en vreten is aanbevolen![]()
Ivan zit niet op de schopstoel.quote:Op maandag 8 september 2014 11:46 schreef bull1966 het volgende:
ik denk dat marck vanavond ivar naar huis stuurd omdat ie die bedreigingen zat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |