abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144386315
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
  woensdag 10 september 2014 @ 13:23:30 #77
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144386505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zuigt wel en wil ik ook wel weten. Qua informatieverstrekking vind ik Netflix behoorlijk kut eigenlijk.
Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.

Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.

Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
pi_144391350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
Klopt, ik zag 'm ook. Zag op Twitter al reacties dat de film er helemaal niet op staat. Jammer en past goed in deze discussie:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.

Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.

Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144391740
Ik gebruik Netflix alleen op m'n Xbox en voor zover heb ik daar nooit iets van data gezien over wanneer een serie of film verloopt.

Het zou mooi zijn als Netflix bijvoorbeeld dingen die niet meer beschikbaar zijn wel eventjes in je lijst zou laten staan, maar met een kruis erdoor, of wat dan ook om te laten zien dat 't niet meer beschikbaar is in plaats van dat het nergens meer te vinden is. Nu al een paar keer gehad dat ik door m'n queue blader en dacht "Ik zou toch zweren dat ik film X of serie Y in m'n lijst had" en dat het plots weg is. Of periodiek een mailtje stuurt met spul dat gaat verlopen.

Het mooiste zou zijn als Netflix een waarschuwing plaatst iedere keer als je iets kijkt wat binnenkort verloopt. Zo ben ik een House marathon aan het houden, en als die serie zou verlopen zou het mooi zijn dat ik wanneer ik op m'n Xbox naar die serie blader een melding krijg a la "Deze serie verloopt binnenkort / per M/d/yyyy". De enige keer dat ik een popup melding zou kunnen waarderen.

Maar goed, al dat soort oplossingen kosten tijd, geld, en moeite, dus zullen ze er nooit komen, gok ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_144395759
Het staat meestal op de film/serie pagina zelf, maar om nou steeds constant me hele lijst af te gaan...
  roze woensdag 10 september 2014 @ 18:38:24 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144395777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Chrizs het volgende:
Maar om nou steeds constant me hele lijst af te gaan...
Dit ja.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 10 september 2014 @ 18:40:33 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144395827
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Aether het volgende:

Boy in the Striped Pajamas The – 2008 12 1:34 uur
Als z’n familie van Berlijn naar Polen verhuist, sluit een jongen vriendschap met een jongen aan de andere kant van het hek, niet wetende dat hij een joodse gevangene is.
Die ga ik één deze dagen kijken! _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_144395887
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Die ga ik één deze dagen kijken! _O_
is een goeie film heb ik lang geleden gekeken
  woensdag 10 september 2014 @ 18:44:15 #84
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144395930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hoe zie je zoiets aankomen? Wordt dat ergens aangekondigd? Wij zaten middenin een seizoen :{
Stond in het klein onder het algemene infoscherm van Chuck. Wel balen, want het is echt een toffe serie. Op de Amerikaanse Netflix staat hij nog wel.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_144413470
werd hier niet gemeld dat Sherlock er binnenkort af zou gaan? Zie ik nu opeens het 3de seizoen erop staan
  donderdag 11 september 2014 @ 09:58:36 #86
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144413785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:41 schreef planethugo het volgende:
werd hier niet gemeld dat Sherlock er binnenkort af zou gaan? Zie ik nu opeens het 3de seizoen erop staan
Klopt.

Ik vermoed dat het contract afliep op 8 september maar dat ze het verlengd hebben inclusief het derde seizoen.
pi_144423608
Netflix iOS-app in Belgische App Store verschenen
Netflix verschijnt later deze maand in België, maar de app is nu al in de Belgische App Store beschikbaar. Daarmee lijk de introductie van Netflix in België zeer dichtbij.

Hoewel de Netflix-app in de App Store staat, hebben Belgische gebruikers er nog niet veel aan. Bij het opstarten van de app krijgen zij de melding dat Netflix binnenkort in hun regio beschikbaar is.

De Netflix-app werd gespot door iCulture-lezer @MarcelCerveny. Eerder werd aangekondigd dat Netflix in september in België verschijnt, maar een exacte datum werd nog niet genoemd. Geruchten wijzen op een introductie op 15 september. Dat de app uitgerekend vandaag in de App Store staat is opmerkelijk: Netflix werd vorig jaar ook op 11 september in Nederland geïntroduceerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_144423900
ik neem aan dat die nieuwe landen ook beschikbaar zullen zijn bij unblock-us? :Y)
  donderdag 11 september 2014 @ 16:25:34 #89
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144424302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
dat plaatje had ik ook gezien ja, jammer dat het dan vervolgens niet toegevoegd is,

Sharknado is wel een echt dikke film _O- *O*
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 11 september 2014 @ 16:28:24 #90
62913 Blik
The one and Only!
pi_144424400
Informatie van Netflix is idd zeer matig, ze mogen van mij bijvoorbeeld ook wel een koppeling maken met bijvoorbeeld IMDB, zodat je wat meer info krijgt over een bepaalde film. Van een cover en een beschrijving van 3 regels word ik meestal niet veel wijzer, zegt namelijk niks over of het een goede film is. Als ze dan in ieder geval nog de score geven van de film heb ik in ieder geval wat meer houvast en kan ik beslissen of ik een film wel/niet eventueel interessant is.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:00:19 #91
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144425543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Informatie van Netflix is idd zeer matig, ze mogen van mij bijvoorbeeld ook wel een koppeling maken met bijvoorbeeld IMDB, zodat je wat meer info krijgt over een bepaalde film. Van een cover en een beschrijving van 3 regels word ik meestal niet veel wijzer, zegt namelijk niks over of het een goede film is. Als ze dan in ieder geval nog de score geven van de film heb ik in ieder geval wat meer houvast en kan ik beslissen of ik een film wel/niet eventueel interessant is.
De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.

IMDb-score zou inderdaad nog fijner zijn. Sorteren op imdb-cijfer een droom.
En een mix tussen icheckmovies.com en netflix zou ik briljant vinden. Dat je kan zien welke films je uit een bepaalde lijst wel/niet gezien hebt om hem dan eventueel direct te kunnen kijken in dat laatste geval.
pi_144425624
Score van en/of link naar IMDb zou ik ook heel prettig vinden :Y
Tails tell tales
pi_144425657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Jovatov het volgende:

[..]

De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.

IMDb-score zou inderdaad nog fijner zijn. Sorteren op imdb-cijfer een droom.
En een mix tussen icheckmovies.com en netflix zou ik briljant vinden. Dat je kan zien welke films je uit een bepaalde lijst wel/niet gezien hebt om hem dan eventueel direct te kunnen kijken in dat laatste geval.
Moreflicks kan je er wel naast houden, sorteert op imdb en zoekt in alle netflixversies.
pi_144425736
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Aether het volgende:
Netflix iOS-app in Belgische App Store verschenen
Netflix verschijnt later deze maand in België, maar de app is nu al in de Belgische App Store beschikbaar. Daarmee lijk de introductie van Netflix in België zeer dichtbij.

Hoewel de Netflix-app in de App Store staat, hebben Belgische gebruikers er nog niet veel aan. Bij het opstarten van de app krijgen zij de melding dat Netflix binnenkort in hun regio beschikbaar is.

De Netflix-app werd gespot door iCulture-lezer @MarcelCerveny. Eerder werd aangekondigd dat Netflix in september in België verschijnt, maar een exacte datum werd nog niet genoemd. Geruchten wijzen op een introductie op 15 september. Dat de app uitgerekend vandaag in de App Store staat is opmerkelijk: Netflix werd vorig jaar ook op 11 september in Nederland geïntroduceerd.
Ben erg benieuwd wat het aanbod van Netflix België zal zijn (al heb ik de afgelopen tijd helemaal geen gebruik meer van Netflix gemaakt, maar goed... dat komt wel weer).
Tails tell tales
pi_144425747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:09:36 #96
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144425910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.
Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.

Moreflicks kende ik niet, handig!
pi_144426004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.

Moreflicks kende ik niet, handig!
Ze verbergen ook niet het complete aanbod, ze benadrukken juist de kwaliteit met toppers als HOC en BB. Dat maakt het totale aanbod inderdaad niet beter, maar wel makkelijker verkoopbaar.
pi_144426374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Forbry het volgende:
Score van en/of link naar IMDb zou ik ook heel prettig vinden :Y
ik heb deze:
https://chrome.google.com(...)gnpiabdfehfjgcapepbm

en in adblock moet je bij eigen filters deze toevoegen: (copypaste)

www.netflix.com##.ratingReminderContainer

dan verwijder je die donate button

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 17:26:31 ]
pi_144426438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb deze:
https://chrome.google.com(...)gnpiabdfehfjgcapepbm

en in adblock moet je bij eigen filters deze toevoegen: (copypaste)

www.netflix.com##.ratingReminderContainer

dan verwijder je die donate button
Oh, ik ga dat (later) zeker uitproberen... thanks! ^O^
Tails tell tales
pi_144430096
quote:
19s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
ik neem aan dat die nieuwe landen ook beschikbaar zullen zijn bij unblock-us? :Y)
quote:
That's great to know that Netflix will be open in Belgium! We are also looking forward on having that added to our list but we must first wait Netflix to be available in Belgium or be launched before we would be able to do some magic and hopefully have it added into our supported regions. Thanks for your request and please let us know if you need further assistance.

http://support.unblock-us(...)flix-region-belgium-
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')