Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zuigt wel en wil ik ook wel weten. Qua informatieverstrekking vind ik Netflix behoorlijk kut eigenlijk.
Klopt, ik zag 'm ook. Zag op Twitter al reacties dat de film er helemaal niet op staat. Jammer en past goed in deze discussie:quote:Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.
Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.
Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
Dit ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Chrizs het volgende:
Maar om nou steeds constant me hele lijst af te gaan...
Die ga ik één deze dagen kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Aether het volgende:
Boy in the Striped Pajamas The – 2008 12 1:34 uur
Als z’n familie van Berlijn naar Polen verhuist, sluit een jongen vriendschap met een jongen aan de andere kant van het hek, niet wetende dat hij een joodse gevangene is.
is een goeie film heb ik lang geleden gekekenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ga ik één deze dagen kijken!
Stond in het klein onder het algemene infoscherm van Chuck. Wel balen, want het is echt een toffe serie. Op de Amerikaanse Netflix staat hij nog wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe zie je zoiets aankomen? Wordt dat ergens aangekondigd? Wij zaten middenin een seizoen
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:41 schreef planethugo het volgende:
werd hier niet gemeld dat Sherlock er binnenkort af zou gaan? Zie ik nu opeens het 3de seizoen erop staan
dat plaatje had ik ook gezien ja, jammer dat het dan vervolgens niet toegevoegd is,quote:Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Informatie van Netflix is idd zeer matig, ze mogen van mij bijvoorbeeld ook wel een koppeling maken met bijvoorbeeld IMDB, zodat je wat meer info krijgt over een bepaalde film. Van een cover en een beschrijving van 3 regels word ik meestal niet veel wijzer, zegt namelijk niks over of het een goede film is. Als ze dan in ieder geval nog de score geven van de film heb ik in ieder geval wat meer houvast en kan ik beslissen of ik een film wel/niet eventueel interessant is.
Moreflicks kan je er wel naast houden, sorteert op imdb en zoekt in alle netflixversies.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.
IMDb-score zou inderdaad nog fijner zijn. Sorteren op imdb-cijfer een droom.
En een mix tussen icheckmovies.com en netflix zou ik briljant vinden. Dat je kan zien welke films je uit een bepaalde lijst wel/niet gezien hebt om hem dan eventueel direct te kunnen kijken in dat laatste geval.
Ben erg benieuwd wat het aanbod van Netflix België zal zijn (al heb ik de afgelopen tijd helemaal geen gebruik meer van Netflix gemaakt, maar goed... dat komt wel weer).quote:Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Aether het volgende:
Netflix iOS-app in Belgische App Store verschenen
Netflix verschijnt later deze maand in België, maar de app is nu al in de Belgische App Store beschikbaar. Daarmee lijk de introductie van Netflix in België zeer dichtbij.
Hoewel de Netflix-app in de App Store staat, hebben Belgische gebruikers er nog niet veel aan. Bij het opstarten van de app krijgen zij de melding dat Netflix binnenkort in hun regio beschikbaar is.
De Netflix-app werd gespot door iCulture-lezer @MarcelCerveny. Eerder werd aangekondigd dat Netflix in september in België verschijnt, maar een exacte datum werd nog niet genoemd. Geruchten wijzen op een introductie op 15 september. Dat de app uitgerekend vandaag in de App Store staat is opmerkelijk: Netflix werd vorig jaar ook op 11 september in Nederland geïntroduceerd.
Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.
Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.
Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.
Ze verbergen ook niet het complete aanbod, ze benadrukken juist de kwaliteit met toppers als HOC en BB. Dat maakt het totale aanbod inderdaad niet beter, maar wel makkelijker verkoopbaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.
Moreflicks kende ik niet, handig!
ik heb deze:quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Forbry het volgende:
Score van en/of link naar IMDb zou ik ook heel prettig vinden
Oh, ik ga dat (later) zeker uitproberen... thanks!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb deze:
https://chrome.google.com(...)gnpiabdfehfjgcapepbm
en in adblock moet je bij eigen filters deze toevoegen: (copypaste)
www.netflix.com##.ratingReminderContainer
dan verwijder je die donate button
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
ik neem aan dat die nieuwe landen ook beschikbaar zullen zijn bij unblock-us?
quote:That's great to know that Netflix will be open in Belgium! We are also looking forward on having that added to our list but we must first wait Netflix to be available in Belgium or be launched before we would be able to do some magic and hopefully have it added into our supported regions. Thanks for your request and please let us know if you need further assistance.
http://support.unblock-us(...)flix-region-belgium-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |