Ik heb een beetje door de tweets gescrolld. Geen zin om te vertalen, maar dit is een troll account.quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar hij heeft wel gewoon echt foto,s uit Iraq op zijn twitterpagina.
Maja, misschien zijn die ook wel gewoon van Google afbeeldingen geplukt. Eigenlijk weet je dat heel vaak niet met twitter he.
Golden Brigades en soennitische stammen vechten daar samen tegen Isis.quote:Op maandag 8 september 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
https://news.vice.com/art(...)from-the-haditha-dam
Iraqi Forces Have Pushed Back Islamic State Fighters From the Haditha Dam
Geweldig nieuws dit !
+sjiitische milities.quote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Golden Brigades en soennitische stammen vechten daar samen tegen Isis.
Je hoeft ook niet alles te gaan vertalen, maar je zou toch een klein samenvatting kunnen maken waaruit blijkt dat het een troll account is?quote:Op maandag 8 september 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een beetje door de tweets gescrolld. Geen zin om te vertalen, maar dit is een troll account.
Heeft de Iraakse regering al de wensen van die soennitische stammen vervult dan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Klopt, met behulp van bombardementen van de VS en lokale soennitische stammen. De vijand van je vijand is je vriend.
Die willen gewoon niet in handen van IS vallen en kiezen daarom nu de kant van het Iraakse leger om dat te voorkomen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heeft de Iraakse regering al de wensen van die soennitische stammen vervult dan?
Welke wensen precies. Maliki is weg, er is niks wat ze tegen houdt om gewoon mee te doen met het politieke proces.quote:Op maandag 8 september 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heeft de Iraakse regering al de wensen van die soennitische stammen vervult dan?
Waarom zouden ze in handen vallen van ISIS?quote:Op maandag 8 september 2014 21:36 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die willen gewoon niet in handen van IS vallen en kiezen daarom nu de kant van het Iraakse leger om dat te voorkomen.
Er moesten bepaalde figuren vrij gelaten worden toch?quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Welke wensen precies. Maliki is weg, er is niks wat ze tegen houdt om gewoon mee te doen met het politieke proces.
Allemaal terroristen.quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er moesten bepaalde figuren vrij gelaten worden toch?
Ja dus?quote:
Omdat IS te radicaal is misschien?quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in handen vallen van ISIS?
Zover zitten ze niet uit elkaar qua ideologie toch?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in handen vallen van ISIS?
Zover zitten ze niet uit elkaar qua ideologie toch?
Heb iemand even gevraagd naar zijn andere tweets te kijken en daar blijkt toch wel duidelijk uit dat het een troll. Bijv. dat al-Baghdadi een fatwa had uitgeroepen dat de bovenstaande praktijk mag. Als dat zo zou zijn, zou het wel via andere kanalen bekend zijn geworden.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te gaan vertalen, maar je zou toch een klein samenvatting kunnen maken waaruit blijkt dat het een troll account is?
Mwau, ik geloof dat niet echt.quote:Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat IS te radicaal is misschien?
Daar gaat de regering natuurlijk niet aan mee werken want dat heet chantage. "Laat onze terroristen vrij, dan vechten wij tegen de amdere terroristen".quote:Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus?
Dat interesseert die soennitische stammen toch niet? die zeiden dat ze pas tegen ISIS zouden vechten als die gasten vrij gelaten werden.
Ik wel. Die mensen willen daar ook gewoon hun leven leven, en niet door een stel barbaren bezet worden.quote:Op maandag 8 september 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, ik geloof dat niet echt.
Die soennitische stammen zijn dus ook gewoon terroristen??quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar gaat de regering natuurlijk niet aan mee werken want dat heet chantage. "Laat onze terroristen vrij, dan vechten wij tegen de amdere terroristen".
Het is maar de vraag of die soennitische stammen geen barbaren zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik wel. Die mensen willen daar ook gewoon hun leven leven, en niet door een stel barbaren bezet worden.
Niet alle Irakezen zijn barbaren...quote:Op maandag 8 september 2014 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die soennitische stammen geen barbaren zijn.
Misschien balen ze er ook wel gewoon van dat ISIS sterker is dan zij.
"We're terrified of them. They are a problem. But we have to have priorities," said Sheikh Bashar al-Faidhi, a senior member of the Association of Muslim Scholars, a relatively moderate group of Sunni leaders that played a prominent role in resisting the U.S. occupation after 2003. "We are going to fight ISIS. But not now."quote:Op maandag 8 september 2014 21:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat IS te radicaal is misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |