Mwah valt mee hoor. Ik zie haar het liefst met dat kleine broekjequote:Op zondag 7 september 2014 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze ook weer zo lelijk.
Oh ohquote:
Wat een geweldige mensen, die mods van UTOquote:Op maandag 8 september 2014 00:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je en ook bedankt dat ik hier mag zwijmelen 'contre les etoiles sur'
Ja, alleen post voor René.quote:Op maandag 8 september 2014 14:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
sexyyyyyy
is de postbode al geweest?
verdraaidquote:
Fanmail laten ze niet door toch?quote:Op maandag 8 september 2014 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
verdraaid
but hey, m'n brief kon er vrijdag nog niet zijn als hij woensdag pas gepost is en het is toch een eindje van Belgie hihi
had ze post dan?quote:Op maandag 8 september 2014 15:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leest post voor van haar kinderen.
Weet ik niet, misschien pakte ze haar 'oude' post erbij omdat René een brief van zijn vriendin en van zijn dochter heeft gehad. Ik heb er niks over in de COS gelezen.quote:
aha ok. het goede nieuws is dat ik naar de Utopiamarkt ga in oktoberquote:Op maandag 8 september 2014 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien pakte ze haar 'oude' post erbij omdat René een brief van zijn vriendin en van zijn dochter heeft gehad. Ik heb er niks over in de COS gelezen.
Ik zet hier vast wat lekkere dingen klaar zo dat ik dat allemaal kan volgen op de stream zonder dat ik van mijn scherm weg moet.quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
aha ok. het goede nieuws is dat ik naar de Utopiamarkt ga in oktober
Ik vind het een vervelend wijf, maar ik doe jou er een plezier mee.quote:
had ik al door en ik denk dat er meer mensen zo over haar denkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelend wijf, maar ik doe jou er een plezier mee.
Jij hebt een roze bril.quote:Op maandag 8 september 2014 15:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
had ik al door en ik denk dat er meer mensen zo over haar denken
roze en regenboogkleurtjesquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alles goed,
colinda gaat het goed.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze staat nu op hakken te dweilen.
Dit is een topic voor idolate fans.quote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind dit topic nu enigszins freaky worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |