abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:22:28 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_418168
Zie je nou dat sommige vrouwen WEL moeilijk doen goddess? Op zich een hele makkelijke traditioneel Belgische oplossing: Snij de fles in tweeen en zet de ene helft erbuiten en de andere helft binnen in de koelkast...

Mijn oplossing: Koop gewoon twee flessen, en zet er eentje koud en eentje lauw Praktisch he? Muchos successos daarmee enzo...

pi_418172
Cola

Doe mij maar Spa Blauw

pi_418484
Jarenlang Coca Cola gedronken, is gewoon het merk. Pepsi vind ik wel te drinken, maar ook niet meer dan dat. Light vond ik niet te zuipen, ongeacht merk.

Ik was dus ook hoopvol toen Pepsi met Max kwam, zo van 'echte cola smaak, maar geen suiker', er konden bij mij best wel de nodige kilo's af. Helaas, smaakte Pepsi Max nog steeds naar Light (en naar Pepsi).

De laatste incarnatie van Coca Cola Light is gelukkig wel redelijk te drinken.

Uit de categorie 'af en toe wel eens lekker: Cherry Coke en Dr. Pepper.

Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:18:56 #29
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_418532
Coca-Cola all the way! Pepsi vinnik te zoet. En de light van Coke is gelukkig wel wat verbeterd, dat lust ik nu wel.

Een lekkere variant is natuurlijk een Baco met citroen en ijs. Of een Coke met wodka is ook erg lekker.

[off-topic]
Vinden jullie nou ook dat die 'All I Want Is You' clip van Christina Aguilera erg 'Coca-Cola' is?
[/off-topic]

The Internets, I needs it..
pi_422830
Ben zeker de enige die cola heel erg vies vindt?

Was wel grappig toen ik een paar maanden terug coca cola light moest promoten, veel mensen vroegen wat ik er zelf van vond. "Uh...lekker??"

Er waren er trouwens veel die de vernieuwde coca cola light op de gewone cola vonden lijken, en het meteen gingen kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door ~Anja~ op 27-10-2000 19:38]

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 22:46:40 #31
3878 Vork
Manisch creatief
pi_423433
vernieuwd? nou dat vile welweer mee.. je moiest erg je best doen om het verschil te proefen..

meer een reclamestunt dan een vernieuwing dus...

pi_441424
Cola valt bij mij onder de niet drinkbare vloeistoffen.

Kraanwater en Tonic

jaja ... en bier maar het gaat hier over fris dus vandaar.

pi_444869
Ik drink inmiddels al een jaartje ofzo bijna geen cola meer, maar in de periode dat ik dat wel deed dronk ik altijd Pepsi. Die vond ik net iets lekkerder dan Coca Cola, die ik overigens ook prima vond smaken. Andere merken heb ik eigenlijk nooit op
  donderdag 9 november 2000 @ 08:40:27 #34
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_454086
Pepsi is echt wel ranzig, een aantal jaar geleden dronk ik wel eens Pepsi-max, maj, was binnen te houden. Als ik mag kiezen wordt het toch Coca Cola. Trouwens, Dr. Pepper is goed binnen te houden
pi_455648
Over Cola hebben ze altijd gezegd dat het ongezond en slecht was dus:

ik drink gewoon Bier dat is ook lekker fris uit de koelkast

FOK!fossiel zondag 10 december 2000 @ 12:35:05 #36
2628 Karin
pi_536215
Van Pepsi krijg ik jeukende bultjes dus ik drink alleen Coca Cola light.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')