abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2000 @ 18:26:34 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_416836
Misdschien wel overbodig, maar ik zag toevallig een blikje Pepsi en een blikje Pepsi Max in de kast staan. Hebber een blikje coca cola bijgedaan en ben nu bezig nee ben zelfs klaar met de smaak test! Uitslag:

PEPSI MAX IS RANZIG! dat dàt zich cola durft te noemen zeg. Iewl Geef mij maar 3es cola dan, da's een stuk lekkerder...

Als tweede kwam vanzelf sprekend de gewone Pepsi uit de bus. Die is een stuk lekkerder dan de max variant, maar er zit een raar smaakje aan, kweet niet... Ook issie te zoet...

En nogsteeds veeeeellekkerder dan al die pepsi-zooi blijft natuurlijk gewoon Coca-Cola.. wie pepsi heeft uitgevonden, moet veroordeeld worden wegens wansmaak...

pi_416881
Doe mij maar kindercola
  woensdag 25 oktober 2000 @ 19:02:59 #3
5702 M4SS4CR3
Dream Theater freak
pi_416936
Inderdaad... Coca Cola roels... Alleen dankzij m'n ouders ben ik nu veroordeeld tot het drinken van Aldi cola... Ach... Alles beter dan geen cola
Where do we come from? Why are we here? Where do we go when we die? What lies beyond, and what lay before? Is anything certain in life?
pi_416939
Drink meestal die van Herschi. Middelmoot kwa prijs, lekker kwa smaak.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_416946
Ehm en dan dus in combi vorm, dus een baco of route 66 met cola en zo.

Cola puur vind ik niet echt lekker.

pi_416983
ik ben charlotte en verslaafd aan pepsi Max
  woensdag 25 oktober 2000 @ 19:14:00 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_416991
Hoe krijg je dat voormekaar Goddes? ik krijg die troep echt niet door me strot..

noujah das ook welweer overdreven.. het blikje is leeg inmiddels
pi_417037
Pepsi Max ik weet niet. Ik mocht een gewone cola van mams, was slecht voor je. Dus kreeg ik cola light en toen Max dat was het enige lekkere
  woensdag 25 oktober 2000 @ 19:25:29 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_417044
Cola light is minstens zo slecht voor je

Sisi No Bubbels is nog veel erger trouwens

(leest voor wat er voot troep allemaal in zit):

Bevat: Caffeine Ingredienten: Koolzuurhoudened Water, Kleurstof (Karamel E150d) Zoetstoffen (Aspartaam, Acesulfaam K), Voedingszuren (E338, E330), Zuurte'regelaar' (E331), 'Natuurlijke' Aroma's. Bevat een Bron van Fenylalanine (leuke nickname btw.)

Netzoveel rotzooi als in gewone cola dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-10-2000 19:31]

pi_417053
Maar ongelooflijk ranzig!!!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 19:35:25 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_417069
cola light is overgens ook niet te zuipe innderdaad... zit geen suiker in nee. klopt. .wel andere rotzooi....

Trouwens in 'Gewone' Pepsi zit: Koolzuurhoudend water, suiker, kleurstof (karamel), Voedingszuur (e338), caffeïne, 'natuurlijke' aroma's...

Dus wel suiker, maar niet al die andere shit

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-10-2000 19:37]

woensdag 25 oktober 2000 @ 19:43:36 #12
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_417101
Coca-Cola is inderdaad de lekkerste cola. En alsjeblieft: _geen_ light !

* Squatt heeft eigenlijk nog het liefst een Mountain Dew !

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
pi_417572
Coco Cola absoluut #1. Daarna Coca Cola light caffeïne vrij, niet light.

En die Aldi cola...GETVER...daar krijg je van die knarsende tanden van, brrr

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!fossiel woensdag 25 oktober 2000 @ 22:26:20 #14
1455 Keroppi
kool kikker
pi_417585
haha Isabeau, wij hadden die Aldi troep op Texel, ik dacht dat dat knarsentanden van het zand kwam

nee coca cola is de beste. En om een of andere vage redenen neem ik op school altijd coca cola light. Het rare is: ik heb geen idee waarom

Wie helpt me en bespaart me een psycholoog

Chick on a mission
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2000 @ 22:26:55 #15
862 Arcee
Look closer
pi_417588
quote:
Op 25 oktober 2000 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Coco Cola absoluut #1
Is dat cola met chocola?

Mijn favo is in elk geval Coca Cola. Maar Pepsi vind ik ook prima te drinken.

Trouwens, ik dacht even dat ik in dit topic las dat DIGGER ook wel 's cola drinkt... nèèèèèh! Zal ik me wel verbeeld hebben.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_417644
quote:
Op 25 oktober 2000 22:26 schreef Arcee het volgende:

Trouwens, ik dacht even dat ik in dit topic las dat DIGGER ook wel 's cola drinkt... nèèèèèh! Zal ik me wel verbeeld hebben.

Met Rum of met Route 66 of zo Arcee

Trouwens: Erg leuk dat 'iedereen' Coca Cola meteen tot de beste bombardeerd, want uit blind proeven blijkt Coca Cola niet meer dan een middenmoter te zijn kwa smaak.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2000 @ 23:06:01 #17
862 Arcee
Look closer
pi_417654
quote:
Op 25 oktober 2000 23:00 schreef DIGGER het volgende:
Met Rum of met Route 66 of zo Arcee
Ow, ik dacht met bier ofzo
quote:
Trouwens: Erg leuk dat 'iedereen' Coca Cola meteen tot de beste bombardeert, want uit blind proeven blijkt Coca Cola niet meer dan een middenmoter te zijn kwa smaak.
Klopt, het is ook meer 't idéé dat ik Coca Cola drink dan dat ik echt zeg dat dat de lekkerste is. Als ik wel 's ergens Pepsi drink smaakt 't ook prima. Maar ik houd 't toch maar bij Coca Cola.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 23:26:16 #18
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_417694
quote:
Op 25 oktober 2000 19:25 schreef Vork het volgende:
(leest voor wat er voot troep allemaal in zit):

Bevat: Caffeine Ingredienten: Koolzuurhoudened Water, Kleurstof (Karamel E150d) Zoetstoffen (Aspartaam, Acesulfaam K), Voedingszuren (E338, E330), Zuurte'regelaar' (E331), 'Natuurlijke' Aroma's. Bevat een Bron van Fenylalanine (leuke nickname btw.)

Netzoveel rotzooi als in gewone cola dus...

Ach gut, bang voor namen die je niet snapt.

Vreemde namen betekent heus niet slecht of ongezond. In dit geval gaat het vrijwel volledig om koolwaterstoffen, hetzelfde als waar je hele lichaam van opgebouwd is. Kan geen enkel kwaad.

Doet me denken aan dat ene bekende voorbeeld van een aantal jaren terug, toen domme huisvrouwtjes groot alarm sloegen nadat ze op het etiket van hun favoriete lunch-onderdeel 'NaCl' zagen staan. Aaargh! NaCl! Wat zou dat nou weer voor gevaarlijk chemisch stofje zijn?. Beetje overtrokken reacties voor wat eenvoudig keukenzout.

Trouwens, coca-cola is de lekkerste cola

[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 25-10-2000 23:26]

Down[br]Under
  donderdag 26 oktober 2000 @ 00:19:42 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_417773
hehe...

Nue.. ach behalve dan dat er veel zuren in zitten.. Da's slecht voor t gebit. .da's t enige wat er eigulluk echt slecht aan is.. Zolang je niet teveel cola drinkt is er niets aan de hand... eeuhm... teveel vanalles (maakt niet uit wat) is niet goed voor je...

EN wat Keroppi betreft... toch stiekum bang dat je aankomt van het hoge suikergehalte in de cola? of Koopt je moeder latijd cola Light voor je? misschien vond je t eigulluk toch stiekum lekkerder of ben je niets anders gewend?

donderdag 26 oktober 2000 @ 00:32:06 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_417790
Ik drink altijd Coca Cola Light, ben er inmiddels aan gewend geraakt en het is veel lichter (qua hmmm...moeilijk uit te leggen) luchtontwikkeling ofzo, hehe...

Maargoed, ik drink dus redelijk veel, en krijg een enorm slijmerige keel van al dat normale Coca Cola spul...wat dat betreft drinkt Cola Light wat lekkerder weg. De smaak is anders, veel minder zoet...Daar moet je aan wennen, maar als je eraan bent gewend is het absoluut lekker. Nu moet ik wennen als ik gewone cola krijg, en vind ik dat al snel te zoet...

Ik neem overigens meer en meer Fanta...Maar ook daar precies hetzelfde als bij gewone cola...het blijft in m'n keel hangen en tja...nee...Geef mij maar Coca Cola Light...

Trouwens, Pepsi Max is ook goed te drinken hoor...Voor de verandering wel eens lekker, maar zou het ook niet constant kunnen drinken...Die hele promotie rond Pepsi Max vind ik trouwens zwaar zielig en overdreven...Het is gewoon cola, alsof het je leven beinvloed ofzo...Maar dat kan je over Coca Cola ook zeggen...:"The sun will always shine, the birds will always sing"... Laat me niet lachen

donderdag 26 oktober 2000 @ 09:28:47 #21
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_418010
Ik ga ookvoor de cola-light, want van gewone coca-cola krijg je zo'n plakmond en slijm in je keel, bleuh!
Veel te zoet! pepsi is nog zoeter, en dus nog erger. Het verschil tussen pepsi en pepsi max heb ik nooit gesnapt...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 10:26:00 #22
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_418072
Aangezien mijn moeders portemonniksje meer leeg dan vol is en je voor 1 fles coca cola 2 flessen Aldi cola kunt kopen. drinken wij die. Niks mis mee. Nooit iets gemerkt van geknars tussen me tanden ook. Bovendien....ik kauw nooit op cola, slik ut gewoon door....
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  donderdag 26 oktober 2000 @ 10:36:08 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_418080
quote:
Op 26 oktober 2000 10:26 schreef Lot het volgende:
Nooit iets gemerkt van geknars tussen me tanden ook. Bovendien....ik kauw nooit op cola, slik ut gewoon door....
Misschien eet Isa de fles na afloop ook op?
quote:
Op 26 oktober 2000 09:28 schreef sataN het volgende:
Ik ga ookvoor de cola-light, want van gewone coca-cola krijg je zo'n plakmond en slijm in je keel, bleuh!
Jaaaaaaa precies de reden...Blergh!!! 3es heeft hetzelfde probleem, en dat andere is gewoon limonade met cola-extract en een potje koolzuurhoudend water erdoorheen...
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:01:24 #24
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_418117
vindt coco cola de beste cola.
maar wel met een citroen erin
maakt het net ff lekkerder
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_418133
pepsi max met ijs en citroen, oh God sta me bij, DAS LEKKER!! het is alleen balen dat mijn moeder de pepsi Max altijd uit de koelkast haalt en ik dus weer lauwe pepsi heb. Ze vindt het koud niet lekker en moet ik het dus lauw drinken
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:22:28 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_418168
Zie je nou dat sommige vrouwen WEL moeilijk doen goddess? Op zich een hele makkelijke traditioneel Belgische oplossing: Snij de fles in tweeen en zet de ene helft erbuiten en de andere helft binnen in de koelkast...

Mijn oplossing: Koop gewoon twee flessen, en zet er eentje koud en eentje lauw Praktisch he? Muchos successos daarmee enzo...

pi_418172
Cola

Doe mij maar Spa Blauw

pi_418484
Jarenlang Coca Cola gedronken, is gewoon het merk. Pepsi vind ik wel te drinken, maar ook niet meer dan dat. Light vond ik niet te zuipen, ongeacht merk.

Ik was dus ook hoopvol toen Pepsi met Max kwam, zo van 'echte cola smaak, maar geen suiker', er konden bij mij best wel de nodige kilo's af. Helaas, smaakte Pepsi Max nog steeds naar Light (en naar Pepsi).

De laatste incarnatie van Coca Cola Light is gelukkig wel redelijk te drinken.

Uit de categorie 'af en toe wel eens lekker: Cherry Coke en Dr. Pepper.

Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:18:56 #29
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_418532
Coca-Cola all the way! Pepsi vinnik te zoet. En de light van Coke is gelukkig wel wat verbeterd, dat lust ik nu wel.

Een lekkere variant is natuurlijk een Baco met citroen en ijs. Of een Coke met wodka is ook erg lekker.

[off-topic]
Vinden jullie nou ook dat die 'All I Want Is You' clip van Christina Aguilera erg 'Coca-Cola' is?
[/off-topic]

The Internets, I needs it..
pi_422830
Ben zeker de enige die cola heel erg vies vindt?

Was wel grappig toen ik een paar maanden terug coca cola light moest promoten, veel mensen vroegen wat ik er zelf van vond. "Uh...lekker??"

Er waren er trouwens veel die de vernieuwde coca cola light op de gewone cola vonden lijken, en het meteen gingen kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door ~Anja~ op 27-10-2000 19:38]

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 22:46:40 #31
3878 Vork
Manisch creatief
pi_423433
vernieuwd? nou dat vile welweer mee.. je moiest erg je best doen om het verschil te proefen..

meer een reclamestunt dan een vernieuwing dus...

pi_441424
Cola valt bij mij onder de niet drinkbare vloeistoffen.

Kraanwater en Tonic

jaja ... en bier maar het gaat hier over fris dus vandaar.

pi_444869
Ik drink inmiddels al een jaartje ofzo bijna geen cola meer, maar in de periode dat ik dat wel deed dronk ik altijd Pepsi. Die vond ik net iets lekkerder dan Coca Cola, die ik overigens ook prima vond smaken. Andere merken heb ik eigenlijk nooit op
  donderdag 9 november 2000 @ 08:40:27 #34
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_454086
Pepsi is echt wel ranzig, een aantal jaar geleden dronk ik wel eens Pepsi-max, maj, was binnen te houden. Als ik mag kiezen wordt het toch Coca Cola. Trouwens, Dr. Pepper is goed binnen te houden
pi_455648
Over Cola hebben ze altijd gezegd dat het ongezond en slecht was dus:

ik drink gewoon Bier dat is ook lekker fris uit de koelkast

FOK!fossiel zondag 10 december 2000 @ 12:35:05 #36
2628 Karin
pi_536215
Van Pepsi krijg ik jeukende bultjes dus ik drink alleen Coca Cola light.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')