ik nog niet...quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Copthorne het volgende:
Zit je al bijna aan je topicquota voor vandaag?
Bahh! Nog zo'n nietszeggende quotequote:Op zondag 7 september 2014 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Heftig, man. Het komt zo wel dichtbij, hoor.
Ben benieuwd of we net zulke pareltjes als Je eigen moeder wel eens in de kut geneukt??? gaan krijgen.quote:
Wat een heldquote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we net zulke pareltjes als Je eigen moeder wel eens in de kut geneukt??? gaan krijgen.
Hoeft nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef diederikkie het volgende:
Maar het leven gaat toch door, of je nou wil of niet
Echt heftig he???quote:
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik iets in die trant zeg bedoel ik eigenlijk: "Het boeit me TOTAAL niet wat jou is overkomen maar uit beleefdheid gooi ik er maar een sociaal geaccepteerde uitspraak uit en hoop ik dat je verder je bek erover houdt en tegen iemand anders gaat janken...".
Aju? Ben je provo?quote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mensen die als iemand een verschrikkelijk verhaal verteld reageert met " dat is wel heftig"
Rot op met je dat is wel heftig!
Even mijn punt gemaakt aju
Dat is wel heftigquote:Op maandag 8 september 2014 08:48 schreef FFlorus het volgende:
Dat deze topic geen [NSFW] tag heeft...
uhmm... juistquote:[r]Op zondag 7 september 2014 23:28 schreef Trollscience het volgende:[/b]
Als de OP wat beter was uitgewerkt (bijvoorbeeld dmv een anekdote) zou dit topic nog enige potentie hebben, maar helaas TS.
Duhhquote:Op maandag 8 september 2014 08:55 schreef tijnhet het volgende:
Waarom vertel je dan zo'n kutverhaal, als je niet eens "dat is wel heftig" terug mag zeggen? Wat wil je dan, dat ze in tranen uitbarsten en je voeten kussen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |